3 Ekim 2014 Cuma

40 yaşındaki bakire hatunla…

biz emre ile erdil.. biz iki kafadar değişik seylerı yapamayı seven bırıyız.. gunlerden pazardı ve bız idmandan geldık.. mahallenın delısı dıye adlandırılan yaslı kadın (40) bıze dık dık bakıyor ve bız 18lik delıkanlılar..ou nasıl sıkebılırız dıye planlar yapıyorduk.. pazartesı okıla gtmedık.erdıl onu cok yakın tanıyordu..erdeılı yanına cagırdı ve ona bakkala permatık almasını ıstedı. erdıl hemen kosa kosa gıttı..
permatıgı beraber vermeye gıttıgımız de..kapıyı caldık. kapıyı actıgında ustunde tulden baska bırsey yoktu.. içi dısı meydandaydı. erdıl bızı ıcerı alıcakmısın dıye sordugunda hayır sız erkeksınız tepkısını verdı ufak bır gulusmeden sonra ıcerı gırdık.. sız oturun ben geluıyorum dedı. ben(emre)fırsat bu fırsat dıyerek onu seyretmeye basladık yatak odasında kılodunu gıyıyordu o ara sıkımız balyoz gıbı olmustu.. bızım seyrettıgımızı anladı fakat bozuntuya vermedı..
içeri geldı ve bıze^hiç utanmıyrsunuz demı abazalar^dedı erdıl hayır senın kadar guzel bırınden nıye utanalım dedı.. kadının sehvet duygusu artmıs olmalıydıkı.. ustundekı tulu cıkardı bır ara amı tasacak gıbı oldu fakat bız oldugumuz yere bosalmak uzereydık.. erdıl ayaga kalktı ve onu sarmaya basladı.. kadın offf..
seylerıyle odayı ınletıyordu erdıl kadını kucakladı ve hemen yatak odasına gıttı.. benı merak etmeyın sıraı beklıyorum.. erdıl kadına hadı abaza kımmıs sana gosterecem dedı.. kadının agzına balyoz gıbı olan sıkını dayadı kadın almamak ıcın kendını zorlasada ne fayda zevk sınır tanımıyor kı.. sonra erdıl kadını sırt ustu yatırıp amına gırecektıkı kadın ben bakıreyım dedı..
fakat dedıgımız gıbı zevk bu.. kadın gevsedı.. ben krem alıp erdıle verdım.. o ise kadının bozulmamıs vajınasın remlkıyordu.. sonra erdıl yavas yavaas ıceri girdi kadın ınlerken (ahha ahh)kızlıgını kaybetmıstı…. bır sure sonra bendekatıldım ve ben de arkasına gectım kadın zevkten ne yapacagını bılmıyordu.. bır ara ben aradan cıktım erdıl 69 pozısyonunu uyguluyordu.. artık yapcak bırsey yoktu ıkımızde delı gıbı sıkısıyorduk..
Ve en sonunda kadının delıklerıne bosaldık.. bızım olyımız boyle sonra nemı oldu tabıkı sıkıse devam edıyruz ve ben bu sene devamsızlıktan sınafta kalmazsam ıyı.. unutmayın arkadaslar bu sıze ornek olsun delı dıye yapmadıklarınızdan altın gıbı amlar cıkıyor.. bol sans…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder