3 Ekim 2014 Cuma

Bende Aldattım

On bir yıl birlikte yaşadıktan sonra, sanırım, kocamın umursamazlığı beni yormaya başlamıştı. Normal geçen bir haftanın sonunda, kocama, hafta sonu için, daha büyük bir kentte oturan, kuzenimi ziyaret etmeye gideceğimi söyledim. Genellikle her yere onunla giderim ama ilk defa itiraz etmeden kabul etti. Cumartesi gecesi, kuzenim ve işten birkaç kız daha, bara gitmeye karar verdik. O zaman 35 yaşındaydım ve hoş, güzel, biçimli bir vücuda sahiptim. Bütün gece kuzenime hep kocamdan dert yanıp durdum. Beni çantada keklik bildiğinden, hiç ilgilenmiyor beni ihmal ediyordu. O da beni teselli edip, rahatlamamı söylüyordu… Birlikte bara oturduk. Bir şeyler içip sohbet etmeye başlamıştık ki, masamıza bir adam yaklaştı ve beni dansa davet etti. Kabul ettim. Hızlı bir müzikti. Danstan sonra yerime oturunca, bizim kızlardan “ooooo”, “aaaaa” sesleri çıkararak bana takılmışlardı. Hatta birisi de “kaptın adamı hadi gene iyisin” dedi. İki şarkı sonra, adam yeniden geldi ve beni dansa kaldırdı. Bu kez slow bir parça çalıyordu.
Dans ederken, adam, çaktırmadan, ellerini üzerimde dolaştırmaya başlamıştı. Yerime döndüğüm de kızlar gene bana sataşmışlardı. kızların çoğu adamı tanıyordu, ve hepsinin de hoşlandığı bir tipti. Adı Mehmet’ti. Hepsi de adamla birlikte çıkmam için beni zorladılar. Bilmiyorum, zorlamamıydı, yoksa kocamın, “çantada keklik” görmesine bir tepkimiydi. Emin değilim. Ama sonraki dansta, benim vücudumun her yerine dokunmasına izin ve karşılık verdim. Hatta sikini sürtmesine bile karşılık verdim. Bütün bu olanlar onu cesaretlendirmişti ve evine davet etmişti. İnanamıyordum, fakat davetini kabul etmiştim. Birkaç kadeh içmem, uçmama yetmişti. Arabama binip onu takip ederek evine varmıştık. Oraya nasıl ulaştım hatırlamıyorum, zira yaptığı işe çok şaşmıştım. İçeri girmeden önce beni öpmeye başlamıştı. Ardından mutfağa girmiştik ve ben gömleğini açıp adamın memelerini yalamaya başlamıştım. Kocamın buraları çok duyarlıydı ve yalanmasından çok hoşlanırdı. Mehmet de hoşlanmıştı. Birkaç dakika sonra, o da benim gömleğimi çıkarıp, memelerimle oynamaya başlamıştı. Şimdi gerçekten mutluluktan başım dönüyordu. Sonra kemerine uzanıp, onu açtıktan sonra pantolonunu sıyırıyordum ki beni durdurdu. Beni tamamen soydu ve kucağına alıp yatak odasına taşıdı ve yatağa oturttu. Sonra o da soyunup, siki ağzımın doğrusuna gelecek şekilde bana doğru yürüdü. Ben otomatik olarak uzandım ve sikini kavrayıp ağzıma aldım ve emip yalamaya başladım.
Gerçekten çok hoşuma giden bir şeydir, bir erkeğin ağzıma boşalması. Ben de bir yandan, taşaklarını okşayarak, bir yandan da ağzımdaki siki, boşaltmaya çalışıyordum. Ama yapamadım… Çünkü, Mehmet beni yatağa uzattı ve amımı yalamaya başladı. Harika yalıyordu. Çok hoşlanmıştım. Birkaç dakika içinde, çığlıklar atıp inleyerek boşalmıştım. Dizleri üzerine doğrulup, sikini amıma koyup beni sikmeye başladığında ben zaten sırılsıklam olmuştum. Ne kadar heyecan verici muhteşem bir duygu olduğunu sizlere anlatamam. Ama gene boşalamamıştı yada isteyerek boşalmamıştı. Sonra kalkıp banyoya gitti ve yanıma geri gelmeden önce orada uzun süre kaldı. (Orada ne yaptığını bilemem ama sanırım mastürbasyon yaptı ve rahatladı) Dönünce yatağın yanına baş ucuma doğru gelip sikini ağzıma uzattı. Hemen alıp emmeye başladım. Yumuşamıştı. Ama birkaç dakika sonra, onu emerek yeniden sertleştirdim. Siki sertleşince yeniden üstüme çıktı ve beni yeniden sikmeye başladı. Fakat, uzun süre sert kalmadı siki ve hemen yumuşadı. İçimden çıkıp göğsüme oturdu ve sikini yine ağzıma verdi. Yarrağın üzeri amımın suyundan ıslanmıştı, ve ben yeniden emmeye başladım ve yarrak yeniden sertleşti. Bu durum beş altı kez tekrarlandı ve beni hayal kırıklığına uğrattı. Ben yeniden boşalmak istiyordum. Sonunda kalktı ve yine banyoya gitti. Ben de yeniden boşalabilmek için kendimi parmaklamaya başladım. Geri döndüğünde ona ağzıma boşalmasını istediğimi söyledim.
Biraz zaman aldı ama sonunda onun sikini emerek, çok olmasa da, ağzıma boşalmasını sağladım. Onun spermlerini yutarken gerçekten çok zevk aldım. Neyse, eve başka bir kadın olarak dönmüştüm. Kocam bir şeylerin farkına varmıştı ve sürekli bunu öğrenmeye çalışarak başımın etini yedi. Ama sonunda olanları açık açık anlatıncaya kadar sıkıştırdı. Tepkisinden çok korkmuştum. İlk dakikalar korkunç olmuştu. Ama iki saat kadar sonra sakinleşti ve birlikte yattık. Bu noktadan sonra, benden tam ne olduysa açıklıkla anlatmamı istedi. Bunu yapmak çok zordu. Birlikte, yatakta, çırılçıplak uzanıyorduk ve ona anlattığımda beni terk edeceğinden o kadar çok korkuyordum ki… Ama ben yaşadığım bu cinsel deneyimin detaylarını anlatmaya başladığımda, iyice canlanmış ve tahrik olmaya başlamıştı. Neyi anlatıp neyi atlayacağımı bilemiyordum. Mehmet’i yalayarak ağzıma boşalttığım bölüme gelince, olan oldu. Bütün göbeğimin üzerine patlamış, spermleri vücuduma sıçramıştı. Üzerime çıkıp, boşalmış sikini ağzıma verdi ve ben yalayıp emerek onu temizledim. Biz bu hikayeyi bu güne kadar yüzlerce kez yaşadık ve o her zaman bundan çok heyecanlandı ve orgazm oldu, onun heyecanlanması da hep beni orgazma taşıdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder