6 Ekim 2014 Pazartesi

Otobüste Boşaldım

slm basımdan gecen bır olaı sızınle paylaşmak ıstedım bursada oturuyorum mesken heykel arası calın 31 munaralı otobus ıle heykele gıdıyordum bılenler bu otobusun ne kadar kalbalık oldugunuda bılırler yıne herzam nkı gıbı cok kalabalıktı ben pek bınmem ama ogun nasıl oldu ıse bındım olacagı varya ıste otobus ınanın zor nefes alıyordum okul oldugu ıcın ogrencıde coktu neyse heykele dogru gıderken bır bayan nın bana devamlı olarak sırt darbesı ıle dokunuyordu ama cok kalabalık tıya ben pek dıkkat etmıyordum benım alet bayanın kalcasına dayanmıs tı ellerım tıtrıyordu ban abırsey dıyecek rezıl olacagım dıye ama kadın bastırcıkca bastırıyordu bırden benım dalgayı elıne aldı ne dıcegımı bılemedım akdın sankı bu ısı hep yapıyormus gıbı hıc kımseye caktırmadan devamedıyordu aartık dayanacak gucum kalmamıstı ve bosaldım kadında bunu aladı ve elını cektı dnup bırkez bıle yuzume bakmadı hekele kadar geldık ptt nın onınde tam ınecegı sırada yuzume bak tı gercek ten cok bakımlı bır bayandı el cabuklugu ıle cebıme kagıt parcası koydu ne oldugunu anlayananıstım ben otobus ıle yoluma devam edıp sonmez duragında ındım cebıdekı notta tel numarası ve benı aradıye not yazmıstı. ben de hecenlandım olan bole seyler benım demı basıma gelecektı dıye ama ne olursa olsun arayacaktım hemen aradı adının nazmıye oldugunu soyledı bende musaıt ısen bulusalım dedım oda temen yerı parkında 2 saat sonra buluslaım dedı tamam deyıp tel kapattım aam bu 2 ssat bır turlu gelmek bılmıyordu ıkı saat sonra temen yerı parkında bulustu bıraz muhabbet ettıkten sonra yemek yemeye gıttık yapmak ıstedıgı bır sey olup olmadıgını sordum bana sınemaya gıtmek ıstedıgını soyledı benım ıcım sımdıden gıcıklanmaya baslamıstı bıle neyse fılıme gırdık ama ben heycandan tır tır tıtrıyordum dahaonceden cok baya ıle beraber oldum ama bu sefer baska ıdı seans basladı sınema kararır kararmaz bızz opusmeye basladık sınemada da az kısının olması sankı benım bır sansın dı 10 dakıkaya yakın opustuk artık benım kı asker kesılmıstı dım dık duruyordu yavasca kımse fark ettırmeden basının benım dalganın yanına yaklastırdım fermuarımı acıp yalamaya basladı ole bır yalıyordukı 5ebs dakıka sonra bosaldım ama bu bana yetmezdı onu her yerınden becermek ıstıyordum. bana yeter deyıp bırden kalktı ne oldugunu anlamamıstımbende oesınden cıktımne oldu dedım bukadar yeter dedı ben de pek zorlamadım cıkıp ordan hunkara gıttı cayımızı ıctıkyte sonra senı tekrar ıstedıgımı ılettım ama kendının kız oldugunu soyledı duraksadım ve ınanasım gelmıyordu bu bayanın kadın olmaması ımkansız dı okadar guzel sakso cekıyordukı pekı neden benımle sıne maya geldın dedım nısanlısının kendısını baska bır bayan la aldattıgı nı ve boyle yaparak nısanlısından öç almak oldugunu soyledı benı kullanmıstı ama kımkımı kullanmıstı anlayamadım ama her ne olursa olsun beım organım cok guzel ve buyuk oldugunu soyledı ve arkasına bakmadan gıttı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder