25 Ekim 2014 Cumartesi

fantazi hikaye

ben istanbulda okuyorum aslında antalyada oturuyorum bir ğün okuldan çıkıp eve doğru yürüyorum birden telefonum çaldı arkadaşım hasan arıyor prti varmış beni partiye çeğırdı akşam çok seksi giyinip partiye katıldım biraz dans ettik ve hasan burda kalmamı istedi bende kabul ettim arkadaşlar dağıldğınında biraz bonyo yapmak istedim ve girdim arkamdan hasan geldi beni adeta nefes almadan öptü olmaz dedim ama boş durmadı bende kendimi bıraktım benim ğöğüslerimi okşuyor amımı elliyordu bende onun iri sikini okşuyordum birden iri sikini azıma verdi bende onu iştehla yaladımve hasanını hoşuna gitmeye başladı sonra arkamdan sikini götüme doğru sokup ileri geri yapıyordu ben iseadeta çığlık atıyordum birden kapı çaldı içeri gelen babasıydı bizi ğörünce bağırdı ve dediki bende isterim bizde korkudan kabul ettik babası hasandan daha iyi yapıyordu bir yandan babası sokuyor bir yandanda hasan beni de3liler geibi siktiler anlatılır gibi değil bence sizde deneyinben istanbulda okuyorum aslında antalyada oturuyorum bir ğün okuldan çıkıp eve doğru yürüyorum birden telefonum çaldı arkadaşım hasan arıyor prti varmış beni partiye çeğırdı akşam çok seksi giyinip partiye katıldım biraz dans ettik ve hasan burda kalmamı istedi bende kabul ettim arkadaşlar dağıldğınında biraz bonyo yapmak istedim ve girdim arkamdan hasan geldi beni adeta nefes almadan öptü olmaz dedim ama boş durmadı bende kendimi bıraktım benim ğöğüslerimi okşuyor amımı elliyordu bende onun iri sikini okşuyordum birden iri sikini azıma verdi bende onu iştehla yaladımve hasanını hoşuna gitmeye başladı sonra arkamdan sikini götüme doğru sokup ileri geri yapıyordu ben iseadeta çığlık atıyordum birden kapı çaldı içeri gelen babasıydı bizi ğörünce bağırdı ve dediki bende isterim bizde korkudan kabul ettik babası hasandan daha iyi yapıyordu bir yandan babası sokuyor bir yandanda hasan beni de3liler geibi siktiler anlatılır gibi değil bence sizde deneyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder