18 Ekim 2014 Cumartesi

kıskanan kişiye kapak sözler


Kıskanma çalış seninde olur.Ama bu kafayla işin hiç kolay değil.
Her zaman kendim gibi olurum.Ne özenirim nede özenilirim.Buda sana kapak olsun.
Kıskanclık senin tüm heryerinde var sana ne söylenebilir ki?
Kıskanan insan olma özenilen insan ol.
Eski günlere bakıp ağlama.Bir zamanlar sen Ağlatıyordun Unutma.
Ne oldum deme ne olacağım de.
Beni kıskanmaya Çalışma Unutma hepimizde insanız.
Performansını arttır yanıma yaklaş Üfle.
Sen beni kıskan odana yapıştır resmimi daha çok hırslan.
Kıskanılmak güzeldir ama Abartmadan.
İnsanın kıskandığı insan sevgilisiyle lafım olmaz ama dostuysa tek lafım olur Adam ol.
Cep telefonundaki sinyaller gibisin bi gidip bir geliyorsun.
Benim gibi olmaya Çalışma.Kendine yeni bir yol bul.
Bu numaralar bayatladı yenilerini bul.
Sen Yakışıklımısın diyorsun? Benim gibi olmak için uğraşıyorsun.
Güzellik nedirki gelip geçer diyen kişi doğru söyler.
Kıskanclık Gizli Hayranlıktır.
Hayranım olan o kadar çok kişi varki.Kendimi Ünlü sanmaya başladım haha.
Beni herkes sever sadece kıskananlar sevmez.
En iyi dost düşmanındır lafını boşa demiyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder