3 Ekim 2014 Cuma

Kime niyet kime kısmet!

Merhaba ben selim, O zamanlar liseyi bitirmiş birazda haylazlıktan universite sınıvlarına pekte çalışmadan girmiştim dolayısı ile güzel bir bölüm kazanamamıştım tabi.
Bu durumu gören ailem abimin üniversiteyi bitirdiği ile yani izmire götürüp beni orada arkadaş çevremden uzak ve kendimi sadece derse verebileceğim bir ortam oluşturmak istediklerinden annem ile abimin yanına gelmiştik. Hiç kimseyi tanımıyordum büyük şehrin gürültüsüne alışmaya çalışıyordum. Eski ismi lazım olmayan ilçede kaldığım dönemlerde otobüs nedir bilmeden heryere yayn gidebiliyorken bursı bana devasa geliyor ve sanki herkes üstüme üstüme gelircesine büyük şehrin gürültüsüne alışmam pekde kolay olmuyordu.
Matematiği çok seviyordum ama diğer fizik ve kimyadan nefret ediyor olmamdan dolayı matemetiğin ekürsi olarak kendime türkçeyi seçmiş ve ona göre bir sınıfa yerleştirilmek adına önce bir seviye belirleme sınavına girmiştim. Hemen önümde oturan sanki pantalonun dışına çıkmaya çalışırcasına ondan taşmış kalçaları ile hemen önümde oturan kıza bakmaktan kendimi alamıyor sorulara konstanter olmam bir o kadar güçleşiyordu. Bir süre sonra ne yapıyorum ben diyerek kendime gelmiş ve sorulara yoğunlaşmıştım taki önümdeki kız sorularaı bitirmiş ve hava atarcasına daha yarım saat olmasına rağmen kalkıp pantalonunu yukarıya doğru iyice cekip kağıdıda aldğı gibi sıraya doğru ilerlemeye başladğı ana kadar. Kalçalarını bir sağa bir sola savururarak ilerledi masaya. Kağıdı koydu altın rengi saçlarını savurarak kapıya doğru ilerledi. O iki saniyelik yol boyunca ona bakmaktan alamayan gözler vardı etrafımda benim ki dahil. Kapıyı açtı ve kapatırken bir bakış ile sınıfı süzdüğünde göz hizası benimkisi ile karlışaşmadı bile. Kapıyı kapattı ve gitti. Soruları bitirp bende vermiştim sağa sola bakındım ama onu göremedim coktan gitmiş olmalıydı.
Otobus durağına doğru ilerledim ve otobusu beklemeye koyuldum. Bir süre sonra otobus geldiğinde insnlar sanki o son otobusmuymuş gibi sanki orada kalsalar evlerine o gun gitmek mumkun olmayacakmış gibi birbirlerini ezerek otobuse binmeye calışıyorlardı. Aman Allah’ım dedim kendi kendime ne kadar alışılmamış bir durumdu bu benim için.. Binmedim ve bir sonrakini bekledim daha sonraları daha boş bir otobus ile evime gittim.
Bir kaç gün sonra sınıflar belli olmuş ve sınıfımda derslerime başlamıştım. Arkdaşlar sanki hepsi birbirini tanıyorcasına cok sıcaklardı. Bende arkalrda bir yere oturup dersleri dinlemye koyuldum hemen onumde iki kız sağımdaki sırada iki kız oturuyordu. Sağ tarfımdaki kızlrdan bir tanesi cok guzeldi. O guzelliğin arkasında ukala ve kendini bilmiş bir kız olmasını beklerken o hicde oyle değildi. Cok sevimli ve cana yakındı. Bugun gibi hatırlıyorum sen xxx semtinde oturuyorsun değil mi dediğinde sasgın gozlerle kkendisine baktığım anada ” seni bugun otobuse binerken gordum şaşırma o kadar yoksa nerden bilecem” diyerek gulumsedi. Bir sure sonra sınıftakılerle cok sıkı fıkı olmusdum. ben ki derslerde haylazlık yapan ben, sabah 1,2 saat once kalkar test cozer olmustum. Sınıfta herkes cok calışıyor ve birbirlerini gecmeye calışıyorladı sınavlarda. Benim oyle bir kaygım ve amacım yoktu ama matematiğim cok iyi oldğundan zorlanmadan coğunu geciyordum. Bi süüre sonra koca gözleri ile ta ön sağ tarafta oturan bir kızın ben ki arka solda oturuyordum oradan gozlerini dikip beni izlediğini ve yanındkai ile gulumseler içersinde konustuklarını fark etmem pekde zor olmamıştı. Bu kızlar cok sıcak kanlıydı yada ben cok soğuktum coğu benimle ilk konusmayı yapar ben ise daha geri planda kalıp onlara yavas yavas souklamyı yeğlerdim. On sırada oturan kızın yanındaki tenefus arasınd ayanıma gelip benimle konustu. Eger bir erkek arkadaşım olmasa seninle cıkardım dediğinde ne oluyoruz nereye geldik tadında bakışlarımın oldğuna eminim.
Bir gün eve donuyordum o gun dershane yoktu kafamı dağıtmak adına biraz turlamış ve otobus bekliyordum. Otobus geldi ve o kadar kalabalıktı ki beklemekten sıkıldğım için bindim ite kaka. Otobusun on taraflarında duruyor hemen sağımda ise bir kız duruyordu. Cok tatlıydı gozleri cekik kumral ve küt saclıydı. elimle oturağın üst tarfını tutuyordum ve bir sure sonra bir parmağın elime surttuğunu hissettim. Kafamı cevirdim ele baktım o kızın eliydi. Kafamı tekrar birsey olmmış gibi onume cevirdim. Ama parmak tekrar gelmiş ve bu sefer surtunmek yerine sağ elimdeki kucuk parmağın oraya yapışmıştı. Hic tepki vermedim. Kızın eli yavas yavas benimkini kavradığı anada daha once bunları yaşammaış olmanın ve adranalinin yukselmesinden dolayı sikimin sertleştiğini hissedebiliyordum. Kız elimi tamemen kavradı ve yavas yavas sol kolunu sağ kolumun altından gecirip elimi tamemen kavradı ve kalcasının bir kısmını bana yasladı. Heyecandan titriyor ama belli etmiyordum. Yavas yavas onume doğru geldiğinde sağ kolum goguslerine sürtüyor ve sikim patlayacak gibi zonkluyordu. Evime yaklaşmıştı otbus ama yolcuğunun hic bitmesini istemiyırdum. Birden cekti kendini ve ellerin. Ne oluyor dercesine kafamı cevirecektim ki arkadası gelmiş ve naber ” xxxx” demişti. Hay lanet dediğimi hatırlıyorum içimden. İndiği yerde inicektim ama arkadaşı vardı. Maalesef inemedim ve gercekten uzulmuştum. Bir sonraki hafta yine aynı zamanda otobuse bindiğimde yine godum o guzelliği. Bu sefer bendne daha uzaktı ama bakmaktan kendimi alamıyordum. İneceği durağa yaklaşmış olacak ki kapıya ilerledi ve duracağa bastı. Peşinden indim ve cesaretimi toplyıp direk adımı soylerek girdim konusşmaya. Biraz naz yaparcasına sen kimsin demesi beni biraz soğutsada konusmaya devam ettim. Tanıştık ve bir kac ay arkadaş olarak gezdik tozduk.
Bir gün evlerine cağırdığında şaşırmış ama belli etmmeiş ve heyecanlanmıştım. Türlü hayaller kurarak evine gittiğimde evde yanlız olmağdını gorunce bu hayallerimin suya dustuğunu dusundum. Evde ondna başka bir kız daha vardı. Sanki ne olur ne olmaz mantelitesinde o kızı istetme olarak evde olmasını istediğini duusnmuştum. ama bu doğru olmadğını sonradan arkadaşının bana xxx yanımızda yokken uzattığı telefon numasını alınca oğrendim. Kağıdı almalıymıdyım almamamlı mı bu bir test mi diye duusnuurken hadi alsa gelicek şimdi demesi uzerine bir anda alıp cebime kydum hızlıca. gulduk eğlendik ve akşam olunca evime dondum. Hemen telefonuma sarılıp aradım oda evine gitmişti. Telefonu actı ve konuşmaya başladık . Benden hoşlandğını soylediğinde beni bir kez gordun bu naısl olur diiye salakca bir soru sordum. Xxx anlatıyor seni devamlı ve sizi beraerken cok gordum dedi. Konustuk konustuk ve muhabbeti erotizme doğru kaydırmaya calıştığını anladğımda ben de kendisine destek verdim. Bir sure sonra su an devam edemeyeceğini ve bu numardan beni gece arayacağını soyleyip kapattı. Yemeğimi yedim ve biraz test cozdukden sonra gece 11 civarı telefonum caldı. Oydu bir sure konustukdan sonra su an yatıyorum sen ne yapıyorsun diye erotizme bir kapı daha acmak istercesine soruları arka arka soruyor ve beni tahrik ediyordu. Bende yattığımı soylediktenm sonra “yanımda olmanı isterdim şu an burda yatağımda ” dediği anda pijamamın içinde sikimin büyüdüğünü ve sertleştiğini elimle dokundğum anda daha iyi anlıyordum.
Orda olsam be yapmak istrdin benimle ” diye devam ettim. Once sikini elimle kavrar ve san masturbasyon yaparken dudaklarını ısırdım dediği zaman içimden tam bir o.ospu diye gecirdiğimi hatırlıyordum. Konustu konustu konustu sanki olayı tamamen o domine etmek ister gibiydi. Bir sure daha konustuktan sonra ikimizde boşaldık.
Bir kac kez dah abu sekilde konustuk ve bu sefer ben girişimd ebulunup bu sekilde eolmayağını ve gercekten içinde olmak istediğimi soylediğimde olmaz dedi nedne diye sordum ben kimselye yatmadım dediğinde buna inanmak istemedim ama onuda kacırmamk adına hmm diyerek bir an duralaldım. Tamam içine girmem sart değil diyip bir sekilde ikna etmiştim. Ve gunlerden bir gun telefon edip evlerinin boş oldğunu soyledi. Bizim ev olmazdı zaten cunku annem kimseyi tanımağdındna pekde evde n cıkmıyordu. Onlara doğru yol aldım daha eve gitmeden sikim taş gibiydi.
Zili calmadan telefn ile gorustum kendisi ile ve balokona cıkıp telefon ile bana kapıyı actığını syledi. Evin kapısınıda actı içeri goz atıtım o mutfakdayken ve gercekten boştu. Bir sure sonra yanıma geldi ve br kahve getirmişti onları yudumlarken elimi birden omuzuna attım hic birsey soylemdne ve dudaklarına dudaklarımı yapıstırdığım anda elim kalcasındaydı. Cok guzel değildi ama vucudu gercekten albeni dercesine guzel ve sexydi. Yatağa uzandık ve ustune cıktım opuyor kokluyordum altındaki eteği kalcasına kadar sıyırıp elimi kiloduna attığımda haıyr diyerek durdudu. Elimi yavasca bacaklrında dolandırken dudaklrımın devasa goguslerinde doanıyor ve inlemesini duyabiliyordum. Bir cırpıda ustume cıkatı kilodunun üstununden sikimin ustunde gidip geliyor ve inliyordu. Taş gibi olmus sikim daha fazla dayanamayacaktı. bir anda doğruldum ve opmeye başladığım anda kalcasının harektleri keilmiş ve sabit bir sekilde durduğu anda bende kenimi zapdedebilmiş ve boşalmamı geciktiriyordum. Kalcasına atıp elimi kilodunu aşağıa dopru sıyırdığında hayır dedi tekrar bende korkma içine girmiycem diyip guven bana diyerek yawasca sıfırdım. Bende pantalonumu zorda olsa idirmiş ve boxerimin içindeki sikimi amına suruyordum. Bir sure sonra boxerimida bir cırıpda sırdım tedirgin gozlerle ban abakıyordu. Korkma girmicem dediysem girmiycem diyip guwenini kazandğım anda sikim amının ortasını yarmış ve ileri geri gidip geliyordu içine girmeden. Sırıl sıklam olmustu kadınlığı . Yavasca havaya kaldırıp dah aonce elimle oynağdım arka deiliğine doğru kaldırdım sikimi ve yawasca yerleştirdim kafasını otur dedim. Acır deidğinde hayır kadınlığının suyu sikimin heryerinde acımıyacak otur yawasca dedim. Yavas yavas kafası göt deliğine girerken tedirgin ve biraz acılı gözlerle bana bakarken belind eolan ellerim ile aşağıya cektim ve yarısı girdi sikimin. Bir ah cekti derinden ve yavas yavas kaldırdım ve daha sonra tekrar geriye doğru cektim kalcalarından dibine kadar soktum sikimi cok dardı götü sıkıyordu sikimi sanki sikimdeki damarlarda olan kan gotunun sıkılığında uyuşturmustu sikimi. Daha sonra biraz daha hızlandığı anda elimle amını oksuyordum buda onu dahada alevlendirdiği için daha hızlı oturuup kalkmaya başladı. Bu poziyonu hic sevmiyorudm ve saatlerce bu pozisyonda sikebilirdim cunku tahrik olmuyordum. Bir anda içindne cıktım ve koltukda gört ayak olmaısnı istedim. Eteğini kaldırmış O buyuk kalca ve iki deliği karsımdaydı. Sikimi amına somak için herseyi yapabilrdim ama soz vermiştim. Yeniden yawasca kafasını götüne dayadığım anda saclarındna tutup itelemeye başladım. Yavas yavas hepsi girdi arkasına. Kalcalrındna o buyk ve geniş kalcalrındna tuttuğum ve her dibine kadar soktuğum anda sert sert kalcası bir dalga gibi gidip geliyordu. İnleye inleye kac kez boşaldı bilmiyorum ama ben hala sikiyordum. sonund abende daynamadım ve götünün içine boşalttım tüm speremlerimi…Ve yığıldım ustune. Kalktı temizlendi. Konustuk bir sure e bu olayı xxx e soylemmesi gerektiğinide belirttikden sonra eviden ayrıldım. Daha sonra bir kac kez daha buluşup sex yaptık ve dah asonra xxx den ayrıldım ve onu hic gormedim ve konusmadık.
Bu olay 2000 dolaylarında izmirde gecti. Diğer hikayeler sadec hikaye bu yazdıklarım is etamemen başımdna gecen bir olaydır. Sağlıcakla Sexonya dostları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder