11 Ekim 2014 Cumartesi

daha önce hiç duymadığınız kapak sözler


Yeni süper kapak sözler, en yeni süper kapak sözler, yeni duyulmamış kapak sözler.
Ne senin üzülürüm ne başkası için ailem hariç gerisi hikayedir.
Üzüm üzüme baka baka kararır ben ise sana bakarak kararıyorum.
Çalmayı bilmiyorsan söylemeyi dene..
İki eşitlik içinde seçim vermek zorundaysan.Sana daha ağır basanı seç.
Benle boy ölçüşmeye kalkma boyum senden uzun..
Bencillik iyi birşey değildir.Bir insan sadece kendisini düşünüp başkasını düşünmeden hareket ediyorsa o kişi bencildir.
Yükseklerden boşa uçmana gerek yok eninde sonunda dibime düşeceksin.
Eskiden senin için herşey yapmaya hazır olan ben artık senin için kılımı kıpırdamam.
Zamanında sorumluluk alamassanız o sorumluluklar gelir sizi bulur.
Hayatımdaki eksileri sildim artık artılarla yoluma bakıyorum.
Anlayan anlar anlamayanda anlamadığınla yetinir.
Hayatımda tek sen varsın demen için kalbini boşaltman gerekiyor.
Kendini dünyadan fazla görenler evet fazlasınız ama bu dünyaya..
Amalarla beni kaybeden Keşkelerlede kendini kaybeder..
İnsanlara yük vermeden önce onu kaldırıp kaldırmayacağını iyi düşünmeliyiz..
Yalan söylemeyi beceremiyorsan dürüst olmayı dene.
Markalarla uğraşmam markayı ben basarım.
Hayatın sana getirdiklerinden daha çok senin hayata ne verdiklerini düşün.
Bir adım atmayı bilmezken koşmayı nasıl deneyeceksin?
Herkes aynı diyen insan kendisinede aynı diyordur.
Aşık olmak güzeldir lakin aşık olacağın kişi bunu haketmiyorsa ortada kalırsın.
Saymakla bitmeyen tek şey sayılardır.
Oralarda benden yok dedin bende buralarda senden çok var diyorum.
Bir dediğimde anlamayıp ikincidede anlamayan insanlar eşek bile çüş diyince duruyor.
Gazozun kapağını dikkatli açın asiti gittimi birşeye benzemez…
Sen başkasını bul ben dengesiz birini avutacak kadar kendimi sokakta bulmadım :)
Birilerine kafayı takmadan önce insan olmayı denedin mi?
İnsanım diye geçinip hayvandan farklı olmayanlara nedesek bilemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder