11 Ekim 2014 Cumartesi

güzel çekici saçma doğum günü sözleri


Doğum günün Kutlu olsun Yeni yaşınla beraber adam olman dileğimle.
Yeni yaşın eski yaşını umarım hatırlatmaz.
Kalbimi avutuyorum belki gelir diye yüreğimi susturuyorum yanlızlığımla ama tek çaresizliğim sensizligim ve yanlızlığım.
Dün yine yapayalnız kutlamışsındır doğum gününü.
En iyi doğum günü bensiz kutlanan doğum günüdür.
İlk doğduğunda yanında değildim.Şimdide yanında olmayım ne farkeder?
Kimseye haketmediği değeri verme.Kimseyede birşeyleri ispatlama bu hayat felsefen olsun.
Az Pasta ile doğum günü olmaz.
En Güzel yıllar yaşadığınız yaşamın en güzel anılarıdır.
Yeni sevgilinle iyi yıllar dilerim beni hatırlama.
Doğum günleri sadece insanların arkadaşlarını davet ederek yada ailesinle kutladığı birşey değildir.
Her zaman bencil oldun tek kalmayada mahkumsun.
Ben, Sen, O Farketmez hepimiz ayrıyız.
Birilerinle kıyaslamadan önce iyi düşün.
Doğum gününde en çok hatırlanan şeyler yaşananlardır.
Sevginin bedeli ağır olmak zorunda mı?
Özel günlerde değil her zaman bir insanı hatırlamalısın.
Günün önemi yok insanın sevgisi varken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder