16 Ekim 2014 Perşembe

ayrılan sevgiliyi mort edecek kapak sözler


Ayrılan sevgiliye kapak laflar, ayrılan sevgili için kapak laf, ayrılan sevgiliye laf sokucu sözler
En çok üzüldüğüm senle geçirdiğim zamanlar senle harcadığım zamanın haddi hesabı yok.
Seni seviyorum lafları tıpkı sen gibi yalanmış.
Laf ağızdan cıkar başka yerden değil bunu keşke bilsen.
Senin Aşkınada sanada Lanet olsun.Karanlık gecemdeki tek mumu söndüren düşmanımsın.Bir zamanlar aşkım dediğim Şeytansın.
Geçmek bilmeyen uykusuz günlerimemi yanayım senin için terkettiğim sevdiğimemi..
Sen aslında kocaman bir hiçmişsin herşeyin yalanmış.
Artık ne Farkeder birgün Çıkıp gelsende yanımdan ayrılmayıp hergün beni sevsende yıldızları indirip yoluma gül döksende benim için öldün sen Yaşıyorum desende.
Seni melek sanarken yüzünün Şeytan olduğunu sonradan anladım.
Bana gösterdiğin en iyi yüzün Yalancılıkmış.
Kalbi kırık insanın yüzündede hüzün vardır.
Ayrılan sevgili gerçekten sevse ayrılmazdı.
Güler yüzlü insan bulmak zor benim değerimi bilmeyenlerin ben hiç değerini bilmem.
Gönlümün sokakları boş desende hep benden uzaktasın.
Ayrılıklar yeni ilişkilere yelken açarmış desende hep beni hatırlarsın.
Son Sözüm sana beni arama desemde sen yine ararsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder