20 Ekim 2014 Pazartesi

Artık Lezbiyenim

merhaba adım meltem 20 yaşındayım şimdi size ilk yaşadığım lezbiyen ilişkimi anlatıcam. Tekne partisi vardı.Tanımadığım bi çok kız vardı. Ve aralarında bi iki tanede ingiliz vardı o kadar güzellerdiki gözlerimi alamıyodum. ingilizce bilmem çok işime yaramıştı ilk defa.. Lesleyle kaynaşmıştık.. sohbet ederken sürekli bacağıma koluma dokunuyodu dokunuşları beni tahrik etmeye yetmişti.. Parti gittikçe güzelleşiyordu herkez dans etmeye başlamıştı..
Tabiki bizde öyle oynuyodukki vücutlarımız birbirine yapışmıştı.. Ben napsamda göğüslerini bi kerecik yalayabilsem diye düşünüyodum.. Çünkü mükemmel göğüsleri vardı.. Zaten sürekli kulağıma çok güzel olduğumu göğüslerimin dipdiri olduğundan bahsediyodu.. Yine kulağıma eğildi bişey dicek diye düşünürken dili kulağıma değdi yalıyodu ben güldüm işi bozuntuya vermemek için sonra herkez bikinisini giyip denize atlamıştı.. bizde giydik ve denize beraber atladık denizde bacaklarını belime doladı ve elini amıma götürdü.. Çok hoşuma gitti ve evet bu iş oldu dedim. elimi belinde poposunda gezdirmeye başladım gülüşüyoduk derken çıkalım dedim.. ve tuttum elimden odalardan birine götürdüm kapıyı kitledim.
Ve göğüslerine bakabilirmiyim dedim.. Tabiki diyerek çıkardı bikinisini ve yatağa uzandı.yanına oturdum dokundum göğüslerine çok azmıştım dudaklarını öptüm ve öpüşmeye başladık elimde hala göğüslerindeydi üstüne oturdum ve boynunundan göğüslerine geçtim yalamaya başladım sesler çıkarıyodu yavaşça göbeğine geçtim ve bikinisinin altınıda çıkardım o muhteşem amı karşımdaydı kılsız amı önce dokundum açtım iki dudağını ve dilimi gezdirdim üstünde inliyodu yalamaya başladım yaladıkça küçük çığlıklar atıyodu somuruyodum adeta ve titreyerek boşaldı.. ve Beni aldı altına önce göğüslerimi yaladı o kadar güzel yalıyoduki uçmuştumm diğer elide sırılsıklam amımdaydı sonra amıma indi önce bütün zevk sularımı içti.. sonra yalamaya başladı arada eliyle vuruyodu çok zevkliydi hiç bi erkekle yaşamadığım zevki alıyodum.. çok geçmeden boşaldım ve birlikte duşa girdik duşta bütün vücudumu sabunladı parmaklarımı amıma girirp girip çıkıyodu.. ikinciyi istiyodum. ve ben eğildim amını yalamaya başladım öyle inliyoduki eminim bütün tekne duymuştur.sonra üç parmağımı içine soktum. sokup sokup çıkarttıkca daha çok bağırıyordu ve sonunda yine boşaldı çıktık duştan ..
yatağa uzandık ve 69 pozisyonunda üstüme yattı.sert yalıyodu bu sefer o yaladıkça ben inliyordum götünü elliyordum göt deliğini yalamaya başladım bi yandanda parmağımı sokuyordum derken ben boşaldım. sonra sapı kalın bi tarak bulduk domaldı önümde ben göt deliğine sokmaya başladım bi yandanda amcığıyla oynuyodum.. sonra yine boşaldı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder