3 Ekim 2014 Cuma

Muhteşem baldızımla…

Hikayem 2 gün önce yaşandı eşim çalışıyor bende senelik izindeydim evde ben ve baldızım yalnızdık baldız wc ye girdi ben salonda televizyon seyrediyordum bende tuvalete gireceğim için hemen çıkmasını bekliyordum fakat aradan yarım saat geçmesine rağmen baldız hala tuvalete idi bir an aklıma baldızımı dikizlemek geldi tuvalet in kapısının alt tarafı hafif sağa kayık o yüzden içeriyi rahatça görebiliyordum evde bunu bilen bir tek ben vardım tuvalet in içinden bu aralık belli olmuyor dizlerimin üstüne çöküp dikizlemeye başladım oda neydi bugüne kadar gördüğüm en pürüzsüz am cık duruyordu karşımda tabak gibi açıktı biraz baktım benimki at yarağı gibi olmuştu damarlarım patlayacakmış gibi oldu o ara baldız orta parmağını amına sokup çıkarıyordu bazende göt deliğini yokluyordu kafayı yiyecektim ne yapacağımı şaşırdım sikim patlayacaktı hemen banyoya gidip otuz bir çektim sik imi avucuma alır almaz boşaldım o arada baldız tuvalet den çıkmış oda lavaboya gidiyordu önüne geçtim ve yüzüne baktım elmacık kemiklerine kadar pespembe olmuştu yanından geçip salona gittim ve ne yapacağımı düşünmeye başladım ki yanıma geldi sigarası bitmiş benden sigara istedi bende yanıma otur sigaranı yakayım dedim yanıma geldi oturdu bacak bacak üstüne attı sigarayı ağzına aldı gözlerini kapattı ve hadi dedi o an ne olursa olsun her şeyi göze alıp sarılıp yanağından öptüm gözlerini açtı ve bana şaşkın şaşkın baktı , tuvalet de ne yaptığını gördüm neden benimle sevişmiyor sun dedim şaşırdı pis adam dedi demek beni dikizliyor sun dedi ama bunları söylerken hiçte utanmış gibi görünmüyor aksine pis pis sırıtıyordu bundan aldığım cesaretle ellerimi memelerine attım bir elim memesinde bir elim kalçalarındaydı boynuma sarılıp dudaklarımı öpmeye başladı kucağıma alıp yatak odasına götürdüm soyunma mız 10 saniye bile sürmemiştir muhteşem bir vücudu vardı hayecan dan kulağımdaki kıllar bile titriyordu yatağa attım ve memelerine yumul dum bana bakire olduğunu ona zarar vermememi söyledi korkma yavrum dedim sen nasıl istersen öyle sevişirim seninle dedim ablasının gelmesine 4 saat vardı neler yapardım bu 4 saatte neler sikimi eline almış bana otuz bir çekiyordu işin garip tarafı bugüne kadar hiç baldıza dikkatlice bakmamış nefsim uyanmamıştı bunları düşünmemeli bu anın tadını çıkarmalıydım dudaklarını öpüyor amını okşuyordum ayağa kalkıp sikimi ağzına dayadım benimkini dibinden tutup ağzına öyle bir alışı vardı ki sonuna kadar ağzının içine alıyor kafasını dilliyor taşaklarımı okşuyordu sikim az değil 19-20 cm falan yani o ne iştah o ne azgınlık boşalacağımı söyledim hiç istifini bozmadı kafasıyla okey le di ve ağzına daha hızlı almaya başladı ağzına boşaldım hemen sikimi tutup yüzüne doğru fışkırmamı sağladı yüzü döl içinde kalmıştı bende bugüne kadar bu kadar çok boşaldığımı görmemiştim teraziye vursan yarım kilo gelirdi yani. yanına uzandım daha çok vaktimiz var biraz soluklanalım dedim beni hiç takmıyor sikimi eline almış oynuyordu yine ağzına almaya başladı bu sefer işin tadını çıkarmalıydım hemen üstümde ters çevirip bende onon amını yalamaya başladım muhteşem bir şeydi zevkte geberiyordum inanın her yerim titriyordu amının götünün yalamadık noktasını bırakmıyordum oda kısık kısık zevk çığlıkları atıyordu sikim sonuna kadar ağzında hissediyordum erken boşalmak gibi bir kaygımda yoktu bu seferi daha uzun tutacaktım 69 pozisyonunda sikim ağzında amı ağzımda ellerim memelerindeydi sikim hiç böyle yalanmamıştı tekrar ters çevirip dudaklarına yapıştım dillerimiz ağzımızın içinde yılan gibi memelerini sıkıyor artık canını acıtmaya başlamıştım ama umurunda bile değildi kıpkırmızı olmuş memelerini ağzımın içine aldım yukarı doğru kalkık memelerini yaladıkça çığlıklar atıyor sikimi okşuyor amını parmaklıyor du bir ara elimi tutup göt deliğine götürdü ve bastırarak okşamamı istedi tamam artık götüde kıvama gelmişti bu güne kadar olan bütün işçiliğimi gösterip bu işi sanatsal anlamda refaranslarıma katmanın sırası gelmişti domaltıp götünü yalamaya başladım yastığı yorganı ısırıp sesinin çıkmasını engelliyordu elime bolca krem alıp götüne sürmeye ve parmaklarımı birer ikişer götüne sokmaya başladım hafif hafif kaçıyor ama yine bastırıyordu götünü biraz daha krem alıp tüm haşmetiyle duran sikimede bolca sürdüm ellerimle götünü iyice açarak yarağımı o küçücük noktaya dayadım yavaşca kafasını suktum eğilip yüzüne baktım gözlerini kapatmış yastığı ağzına almış hepsini girmesini bekliyordu o körpecik götü hoyratça kullanmıyacak yavaş yavaş sikecektim ki daha sonra tekrar sikebileyim sikimin yarısı götünün içindeydi artık ben ittirmiyordum göt içine çekiyordu zaten sikimin hepsi girdiğinde müthiş bir zevk aldım sikim sanki yanıyordu götünün içi ateş gibiydi tamını soktuktan sonra içinde oynatmaya başladım oda kalçalarını oynatıyor belliki zevklenmişti artık yavaş yavaş gidip gelmeye başladım götünün kenarlarından tutup sikiyordum harikaydı biraz sonra hızlandım ve çarptıra çarptıra sikmeye başladım baldızın götünü oda gidip geliyor zevkten geberiyordu içinden çıkıp kucağıma aldım yarağım lap diye bulmuştu hedefi kucağıma oturup kalkıyor memeleri yukarı aşağı sallanıyordu boşalacağımı anladım ve dudaklarına yapıştım dudağımı ısırıyor dilini ağzımın içine bırakıyordu ve titreye titreye boşaldık o kadar çok sürdüki boşalmam hala oturup kalkıyordu sikimin üstünde oda boşaldı ve kenara bıraktı kendisini gözleri kapalı hızlı hızlı nefes alıyor harikaydın süperdin artık ablamın kuması senin körpe karınım dedi yataktan kalktım ve o harıka vücuduna biraz daha baktım müthişti saate baktım ablasını gelmesine az kalmıştı kalk toparlan dedim götü acımıştı yüzüme baktı beni öptü ve ben biraz yatıcam dedi ben etrafı toparlayıp dişarı çıktım eşimi aradım ve biraz arkadaşlarla takılıcağım geç geleceğim merak etme dedim .Eve gittiğimde ikiside yatmamıştı ben geldikten 10-15 dakika sonra eşim yattı ve baldızla balkonda laflıyorduk ben git yat ablan uyuz olmasın dedim korkma dedi bir şey anlamadı dudağıma küçük bir öpücük koydu ve bana yarın neler yapacağını hayal ederek yatacağım dedi. ertesi gün ve yaklaşık 15 gün daha deliler gibi sikişeceğiz ona bildiğim herşeyi öğreteceğim artık neyi sevdiğimi biliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder