3 Ekim 2014 Cuma

Yeğenim Annem Ve Ben

Merhaba değerli  seks hikaye okurları  Annem 42 yasında ve iki kardeşiz. Babam çok çalışıyor, kardeşim oda başka evde yaşıyor. Bir gün okuldan geldiğimde annemlerde dayımın oğlu gelmişti ve konuşuyorlardı. Ben tam odaya gireceğim zaman, yeğenim anneme çok güzel götün var yenge dediği duyduğum an ben içeriye girmekten vaz geçtim ve kapı arasından bakmaya başladım. Annem hemen ona döndü ve demek öyle ha sen buraya benim götüme bakmak içinmi geliyorsun diye yeğenime bağırdı. Hemen arkasını döndü eteğini kaldırdı külotunu indirdi başını öne atıp iyice eğildi, [Ben de onun o büyük götünu havada acarken bakmaya başladım ve benim yarak tam bir tas gibi olmuşta, artık pantolonum patlamak üzereydi ben de pantolonumu açtım yaragimla oynamaya başladım.] Yeğenim annemin o güzel götünü öyle görünce ne yapacağını şaşırdı ve annem ona Gel bakalım yaragını hemen götüme sok ama hemen. Yeğenim bir daha beklemeden şortunu aşağıya indirdi ve bir anda ne olduğunu şaşırdım! Yeğenimin yaragi yaklaşık annemin bileziği kadar genişti ve en az 22 cm vardı, kalkmış vaziyette annemin arkasına gitti ve hiç ellemeden hemen götünün deliğine girmeye başladı. Annem bir anda hadi bakalım, o küçücük sikini götüme sokabilecekmişsin dedi. Yeğenim sikini öyle bastırdı ki bir kerede annemin götüne geçirdi. Annem ise Hayir o da ne yoksa bu bir at yarağımı diyerek bagirmaya basladi. olgun kadın sex hikayeleri
Yegenimis sikinin 15 cm girmisti ve git gel yapmaya basladi, yavas yavas köküne kadar girdi ve tez bir sekilde sikmeye başladı. Annem ağlayarak zevk alıyordu. Sok köküne kadar sok diye bağırıyordu. Yeğenim annemin götüne vurmaya başladı ve sikmeye devam etti Bir anda annem yere düştü, dayanamadı artık. Bunun üzerine yeğenim yaragini ağzına verdi annem iki eli ile tutu ve başını ağzına aldı, sonra bir elini çekip tüm aldı. Aniden yeğenim gelmeye başladı ve tüm spermi ağzına döktü ve annem tümü içmeye başladı. Bende dayanamayıp 31 çekmeye başladım ve geldim.
Hemen evden çıktım ve aksam geç saatlerde eve geldim. Annem odasında çıplak şekilde uyuyordu ve ben o güzel götüne bakıyordum, sikmek istedim ama korktum ve hemen dışarı çıktım ve 1 saat sonra eve geri geldim. İçeriye girdiğimde annem normal olarak davranıyordu fakat ben gördüğüm şeyleri hiç unutamadım, sürekli annemin büyük götüne bakıyor sikim tas olurdu… O güne kadar onun sadece yüzünü gördüğüm fakat simdi onu sexy, çekici, orospu gibi görüyordum. Banyoya girdiği zaman kapının anahtarında onu izliyordum ve 31 çekiyordum, sikim hiç inmiyordu. Annem yeğenime nasıl oldu da yeğenime o kadar kolay siktirdi kendini anlamadım. aklıma geldiği zaman çatlayacaktım. Annem gerçekten herkesin sikmek istediği kadınlardan biridir. 42 yaşında ve iki çocuk doğurmuş ama onu anlayamazsın. boyu 175 cm, Memeleri birer kokos gibi ve salanmiyorlar tas gibi duruyorlar, beli çok ince ve o götü varya o götü inanın kadar büyük ki anlatamam elini oraya soksan kayboluyor insanin 4 tane eli olsa tüm alanı örtemez. Doyum olmaz hiç…. sex hikayesi
Bir gün yine okuldan daha önce geldim ve artık eve girdigmde yavaş yavaş giriyordum çünkü her zaman bir olayla karsılaşacağımı sanederdim ve o gün de öyle oldu. Annemin yatak odasından sesler duyuldu ve ben yavaş yavaş kapıya yaklaştım, kapı az aralıydı ve içerisini net olarak görüyordum. Annem çırılçıplak bir vaziyette masturbasiyon yapıyordu ve öyle çığlıklar atıyordu ki yoldan gecen insanların bile duyma şansları vardı, fakat onun umurunda bile değildi anlaşılan yani kadın sadece sikiş için yaşıyordu. Ben 31 çektim ve odama gittim. Artık kafamda bir plan hazırlamalıydım ve ise düştüm yani pilani hazırlamaya… İlk önce ona çok sexy iç çamaşırları satın alıp, birde mektup yazdım paketledim, kapının önünde bırakıp zile çaldım ve hemen gittim. Ben bilgisayar okulunda okuduğum için evimizde 3 tane bilgisayar vardı ve hepimiz ayrı ayrı kulaniyorduk. Annemin e-mail adresini biliyordum ve ona hemen. “Merhaba Ayşe Benim kim olduğumu çok iyi biliyorsun fakat ismimi simdi söyleyemem, yani vakti değil.” diye bir mektup yazıp gönderdim. Hemen cevap geldi fakat anlaşılan biraz tedirgin yazmıştı, yani kabul etmedi. Bense yine yazmaya devam ettim….. Yarin saat 12.00 ona gideceğimi, kapıyı acık bırakmasını, gözlerini kapatmasını, gönderdiğim iç çamaşırları giymesini,yatak odasının perdelerini çekip bir kaç mum yakmasını, yatak odasında beni beklemesini ve hiç konuşmamasını söyledim. Hemen orospu cevap verdi Tamam artık dayanamam sikini her yerime almak istiyorum bekletme beni diye.. Ben de sok olmuştum acaba karşısında beni gördüğünce ne yapacak diye fakat umurumda bile değildi çünkü o güzel kadını sikmeliydim…. grup sex hikayeleri
Ertesi gün saat 12.00 olduğunda eve geri geldim ve içerde hangi manzarayla karsılaşacağımı bilmiyordum. Kapı acıktı ben içeriye girdim ve hemen annemin yatak odasına yol aldım. Hersey söylediğim gibi gidiyordu, yatak odasında perdeler kapalıydı içerde birkaç mum yanmış ve içerdeki hava gerçekten çok romantikti. İçim tir tir titriyordu, 18 cm´lik sikim tas gibi olmuş patlayacaktı, annemi sikmeye gidiyordum. Gönderdiğim iç çamaşırları annemin üzerinde çok seksi duruyordu, yatağa yatmış, gözlerini bir gazlı bantla bağlarım birini bekliyor. (tabiki o ben olduğumu aklından bile getirmiyor). Odaya girdim, kapıyı kapattım ve hemen soyunmaya başladım, önüne gittim ve o güzel vücudu ve büyük götünü sikmeden önce bir kez daha tatlı tatlı seyrettim ve bacaklarını okşamaya başladım. Annemin nefes alisi sıklaşmaya başlamıştı, beni çıldırtıyordu, yavaş yavaş yukarıya yöneldim, memelerine yatistigimde sutyenlerini çıkartıp okşamaya başladım. Ellerimle kollarını tutup yüzükoyun cevirdim ve sabırsızlıkla beklediğim o büyük götünü yoğurmaya başladım. Artık dayanamadım ve yalamaya başladım. Dilimi annemin götünun tüm alanına gezdirdim, amindan akan tüm aşk sularını içime aldım, çıldırıyorduk ikimiz. Artık dayanamayacağımı görünce annemi çevirip oturdum ve sikimi ağzına verdim, çılgınlar gibi emmeye başladı. İnanın sikimin tam 18 cm´ini gırtlağına kadar alıyordu, ısırıyordu çıldıracaktım ve patladım fakat yine sok oldum, çünkü sikim hala annemin boğazında boşalıyordu, tüm menilerimi içti, bir damla bile kaybetmedi ve devam eti. sikim inmeye başladı fakat hemen 1 dakikada tas gibi oldu. Sikimi dışarıya çektim, annemi kollarından tutup domalttım ve o götün domalmış halini görecektiniz var ya Amin dilleri arkaya doğru çıkmış, göt deliği yıldız gibi dilimi bekliyordu ve ilk önce yalamaya başladım, sırılsıklam olmuştu, dilimi göt deliğine sokmaya başladım, çıldırmıştı. Bir parmak annemin amina bir parmak ise annemin göt deliğine sokmaya başladım. Bağırıyordu. Bende artık hayatımda en çok arzuladığım götü sikmek için vakit gelmişti.
Arkasına doğruldum, annem hala domaltmış şekilde ellerimle götlerini ayirip sikimi göt deliğine doğru yaklaştırdığımda içeriye doğru bastırmaya başladım. Ve başı girmişti annem bağırmaya devam etti. Yine çıkardım ve ikinci kez sikimin tümünü bir hamlede içeriye soktum ve annem ilk sözü: “evett sikk benii” Bende sikmeye devam etim. Şžahaneydi, durmadan sikiyordum, götlerine tokatlar atmaya başladım. Annem”evettt evettt vurrrrr” diye bağırıyordu. Gözleri hala kapalıydı ve o ritmde elimle gözlerindeki gazlı bantı çıkardım, saçlarından tutup bana doğru çekmeye başladım. Ayağa kaldırdım fakat hala sikim götündeydi. Boynunu yalamaya başladım. Başını bana çevirmek istedi ve dudaklarını öpmeye başladım. Hala doğru kim olduğumu göremiyordu. Gözlerini açmaya başladı ve tam o anda artık ikimiz dayanamadık birlikte boşalmaya başladık. Beni görmüştü yüz ifadesi şaşkın ve zevk ile karışık bir şekilde gelmeye devam ettik ve bir anda ikimiz yatağa doğru düştük. Ben annemin üzerinde derin nefes alıyorduk. 5 dakika böyle durduk ve ilk konuşan yine annem oldu “Aferin olum sana ailede benim götümü sikmeyen tek sendin. Anneni sende siktin. Artık senden başkasına siktirmem kendimi Baban hariç ” Ben de şaşakalmış şekilde cevap verdim “Evet annecim bende senin o güzel götüne dayanamadım. Sikmek istiyordum ve siktimde artık canım ne zaman isterse o götünü sikerim Artık 31 çekmek geride kaldı bana. Evde annemle kendimiz kaldığımız zaman her yerde sikisiyoruz. Bazen dışarı çıkıp arabada, ormanda, denizde her bulduğumuz fırsatta sikişiyoruz. ensest sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder