23 Ekim 2014 Perşembe

Bakire hatunu götten siktim

bir çok insanın yakışıklı bulduğu 30 lu yaşlarda bir erkeğim.Şimdi size anlatacağım tatlı ve iç gıcıklayıcı anım,bundan çok kısa bir süre önce,aniden hastalanan ve bir hafta boyunca çalışamayan kıymetli bir arkadaşımın yerine bir textil firmasının personel taşıma görevini geçici olarak üstlenmemle başladı.İşe başladığımın ilk iki günü insanları tanımak ve ortama ayak uydurmakla geçti.Üçüncü günden itibaren ise artık insanlarla kaynaşmış,taşıdığım kişilerin büyük oranda karakter analizini yapmıştım bile.Hepside orta karar kültür seviyesine sahip,standardın üzerine çıkamayan sıradan insanlardı ve bu insanların yarısından fazlası bayandı . gizler h o t m a i l c o m Fakat bunların arasında öyle bir afet-i devran vardıki…bundan 9 yıl önce sevgililerimin sayısını 100 e kadar bilip ondan sonra ipin ucunu kaçırarak saymayı bırakan benim bile dibimi düşürdü.Bu muhteşem varlık benden 3-5 cm kısa19-20 yaşlarında,gece gibi simsiyah saçları süt beyazı omuzlarına dökülen,zenci kadınlarınki gibi dışarıya doğru çıkık ve dolgun popolu,olgunlaşmış şeftali rengi etli dudaklı ve Diyarbakır kapuzu gibi iri memeliydi.Adeta tanrı bu harika yaratığı özel bir erkeğin sike sike öldürmesi için yaratmış gibiydi.Her akşam işten çıkarken ve işe giderken otobüse bindiğinde tam arkamdaki koltuğa oturur aynadan bana baktığını hissederdim.Tabii çok belli etmesemde bende ona bakar,pantolonumun fermuarını zorlayan zavallı sikime için için acırdım.Nihayet servis şoförlüğümün beşinci günü sabah servisini çekerken ilk adım ondan geldi..acil bir yere telefon etmesi gerektiğini fakat kontörü kalmadığını söyleyip telefonumu rica etti.Bende bu güzel varlığı kırmayıp telefonumu seve seve verdim.Sabah servisi bitiminde otobüsü uygun bir yere parkedip birkaç tanede bira aldıktan sonra keyf ederken aklıma Demet in telefonumdan aradığı numara geldi..son aranan numaralardan onun aradığı numarayı bulup merakımdan arayınca telefona çıkan tanıdık bir bayan sesi ‘bende senin telefonunu bekliyordum’ deyince beni tamamen şaşırttı.Telefona çıkan Demetin kendisiydi,meğer benim aramam için kendi telefonunu arayıp numarayı kaydetmemi sağlamıştı.Demet telefonda..’dur bir dakika rahat bir yere geçeyim’ deyince bir süre bekledim ve konuşmaya devam ettik.Benden çok etkilendiğini ama bir türlü açılamadığını evli olmamında bana açılamamasında payı olduğunu fakat her şeye rağmen beni çok arzuladığını anlattı bende ona işyerine bir bahane uydurup çıkmasını onu iş yerinin arkasındaki sokakta bekleyeceğimi söyledim.Çok geçmeden Demet beklediğim yere geldi..önce otobüsün kapısında biraz tereddüt ettikten sonra içeriye girdi ve benim yan tarafımdaki koltuğa oturdu.Bir yandan sohbet ediyor bir yandanda birbirimizi süzüyorduk.Nihayet konu cinselliğe geldi Demet,bakire olduğunu daha eline erkek eli değmediğini,bir erkekle sevişmeyi çok arzuladığını ama sadece yüzeysel bir cinsellik istediğini anlattı.Kolay kolay erkeklere güvenemediğini sevişirken bekaretine zarar gelmesinden çok korktuğunu bu yüzden olgun deneyimli ve evli bir erkeği tercih ettiğini söyleyince ben çoktan kuytu bir yere parkettiğimiz otobüsün şoför mahallinden kalktım ve demet in pamuk gibi küçücük elinden tutarak onu arka koltuğa götürdüm.Orada onun avuçlarını avuçlarıma alıp gözlerinin içine bakarak dedimki..bende seni çoktandır arzuluyorum ama senin gibi bende bunu söylemeye cesaret edemiyordum,bekaretin konusunda kesinlikle endişelenmene gerek yok,sadece yaşadığımız andan zevk almaya bak,sana kadınlığının en güzel anlarını yaşatacağım..zevkten bulutların üzerinde uçacaksın…kelimelerimi bitirdiğimde Demet aç bir panter gibi birden dudaklarıma yapıştı,etli ve alev alev yanan dudaklarıyla dudaklarımı öyle bir emiyorduki ikimizde bu anın hiç bitmemesini istiyorduk.Yavaş yavaş dudaklarımı Demet in dudaklarından kulak memelerine ve boynuna kaydırırken zevkten kudurmuş ince sesiyle kesik çığlıklar atmaya başlamıştı bile.Dudaklarım ve dilim demete sonsuz bir haz verirken ellerimde boş durmuyor, (gizler hot mail com)yavaşça iri göğüslerine doğru kayıyordu elimi düğmeli kazağından içeri sokup sütyeninin altından muhteşem memelerini kavradığımda tahminimden daha diri ve mükemmel olduklarını fark ettim.Ayrıca onlara değen ilk erkek eli benimkiler olduğu için ayrı bir zevk alıyordum.Demetin elbisesini yavaş yavaş itinayla soyarken bir yandanda omuzlarını ve buram buram kadın kokan koltuk altlarını kana kana yalıyordum. Sonunda sütyenini sıyırıp attığımda..aman tanrım ne muhteşem memeler diye mırıldanmaktan kendimi alamadım…adeta gel bizi ye bitir yala yut diye bana yalvarıyorlardı.Bende kırarmıyım hiç, karşımda gül gibi açmış harika ikizleri..hemen onları ağzıma alıp doya doya yalamaya başladım.Ben memelerini yalayıp misket büyüklüğündeki pembe uçlarını ısırdıkça demet zevkten kuduruyor,vahşi bir aygırın yelelerinden tutar gibi saçlarımdan tutmuş yoluyordu.Yarım saatten fazla demetin iri memelerini hoyratça yalayıp kıpkırmızı ettikten sonra yavaş yavaş üzerine bal dökülüp yalanası süt gibi beyaz ve yumuşacık göbeğini emmeye,göbek deliğine ıslak dil darbeleri atmaya başladım.Ben onu yaladıkça demet aldığı zevkten kot eteğinin fermuarlı olduğunu unutmuş, aşağıya indirmeye çalışıyor fakat bir türlü başaramıyordu.Bu duruma daha fazla dayanamayıp ben el yordamıyla eteğinin fermuarını açtıktan sonra bir hamlede kendisi eteğini aşağıya indirince bakire amının yarığına denk gelen yeri zevk sıvılarıyla sırılsıklam olmuş pamuklu beyaz külotu gözümün önüne seriliverdi.Bembeyaz pürüzsüz ve kadife gibi bacaklarını iki yana ayırıp külotunun zevk sıvılarıyla ıslanan kısmını zevkle yalamaya başladım bir süre demetin amına bu şekilde zevk verdikten sonra elimle külotunun iki tarafından tutup dizlerine kadar sıyırınca geri kalan kısmı kendi tamamlayarak üzerindeki son parçayıda kenarına ayak parmağını takıp fırlatıp attı.Artık ne kadar zamandır arzuladığım muhteşem varlık karşımda çırılçıplak ve zevkten deliye dönmüş bir şekilde emrime amadeydi.Hiç beklemeden demetin yeni traş edilmiş,kaymak gibi ve kendi salgıladığı zevk sıvılarıyla vıcık vıcık amını önce dilimle bir güzel temizleyip bütün ıslaklığını seve seve yalayıp yuttum ve ardından kıvrak dilimi bal kutusunun içinde gezdirmeye başladım.Amını yaladıkça pürüzsüz fakat güçlü bacaklarıyla kafamı iki yandan sıkıyor,sanki amını sonzuza kadar yalamamı istiyordu.Fakat demetin güzel amının olduğu kadar benim sikiminde yalanmaya,şefkate ihtiyacı vardı.Ardından ben onun amını onunda benim sikimi aynı anda doya doya yalayabilmesi için 69 pozisyonuna geçtik.Dolgun ve diri poposunu yüzümün hizasına getirdiğinde şahane amcığının dudakları nesli tükenen nadide bir kelebek gibi kanatlarını açmış ve tadavi niyetine fitil bile girmediğini tahmin ettiğim minicik göt deliği ise içine bir şey almak istersenine bir kasılıp bir gevşiyordu.Ben onun amını yalamakla meşgul olduğumdan kafamı uzatıp bakamıyordum ama..demet sikimi öyle bir emiyordu ki evdeki 1800 watlık elektrik süpürgesinden daha fazla vakumlayıp beni zevkten deliye çeviriyordu.Demet in güzel amını yalamaya istemeyerek ara verip dilimi bir inci tanesi gibi duran göt deliğine yaklaştırdım.Önce demetin kara incisinin çevresinde dilimle daireler çizerek deliği yalanmaya hazırladım…sonra nemli dilimin sivri ucunu yavaşça deliğe sokup içinde git geller yapmaya başladığımda öyle tarifsiz bir zevk almaya başladıki poposunu yüzüme iyice bastırıyor dilimi daha fazla sokmam için adeta yalvarıyordu.Bu duruma daha fazla kayıtsız kalamayıp,Demetin altından kalkarak onu iki dizinin üzerinde domalttım.Güzel bakire min götüne ilk kez yarak gireceği için ben onu domaltana kadar geçen sürede kuruyan göt deliğini başımı aşağıya eğerek tekrar dilimle yalayıp yumuşattım.Daracık kara incisinin yarağa hazır hale geldiğini hissedince de arkadan sikimi amının dudakları arasına sürterek demetin zevk sıvılarına iyice bulayıp kayganlaştırdıktan sonra minicik göt deliğine dayadım.Yavaş yavaş sikimin kafasını götüne sokarken önce irkildi ve küçük çığlıklar attı,bunun üzerine ona her an vazgeçebiliriz istersen deyince hayır ne olur devam et sen bana aldırma diye şuh bir sesle cevap verdi.Ona kendini rahat bırakmasını,vücudunu kasmamasını söyledikten sonra dediğimi yapmış olacakki yarağım bakire demet in inci gibi göt deliğine tereyağına batırılan çatal gibi rahatça yarısına kadar girince ince bir zevk çığlığıyla karışık derin bir ohhh sesi yükseldi.Bu şekilde yarağımı demetin götünün içinde bir süre bekletip iyice alışmasını sağladıktan sonra yavaş yavaş bastırarak geri kalan kısmınıda bakire götün derinliklerine doğru sürerken küçük bakirem zevkten otobüsün arka koltuğunun döşemelerini tırmalıyor,tarifsiz hazlar içerisinde kıvranıyordu.Bir yandan demetin daracık götünü sikip bir yandanda elimle amına masaj yaparak onun defalarca boşalmasını sağlarken elim bakiremin am sularıyla vıcık vıcık oluyor elime bulaşan sıvıları sikime sürerek tekrar kara incisinin derinliklerine köküne kadar sokuyordum.Bu şekilde bakire demeti sayısız kez orgazma ulaştırıp iyice yarağa doyurduktan sonra benimde boşalma vaktimin geldiğini hissederek sikimi demetin götünden çıkarıp onu da sırt üstü çevirdim.Küçük bakirem aldığı zevkten iyice mahmurlaşmış yarı aralık yeşil gözleriyle bana bakıyor bir yandanda parmaklarıyla amına masaj yapıyordu.Bu manzaraya daha fazla dayanamayıp güzel bakiremin muhteşem memelerinin üzerine şiddetle boşalacağım sırada ondan beklemediğim bir çeviklikle birden doğrulup sikimi ağzına alarak spermlerimin boşa gitmesini önlemeye çalışır gibi yarağımı küçük avuçlarıyla sıkı sıkı kavramış ihtirasla yalamaya devam ederken sexy bakiremin ağzına ılık spermlerimi fışkırtınca büyük bir kısmını iştahla yalayıp yuttu..geri kalanıda güzel dudaklarının kenarından süzülüp koltuğun döşemesine damladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder