10 Ekim 2014 Cuma

Bakire komşu kızına tecavüz ettim

Selamlar sex hikayeleri size başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum.karsı komşumuz olan menekşe bundan 13 sene önce yaşadığımız bir olay menekse o zamanlar 16 yaşında kısa boylu buyuk muhteşem göğüsleri olan bir kızdı göğüs leri beni deli ederdi hep onu hayal eder 31 cekerdim.bize geldiginde göğüs lerini somurmamak ve tutmak icin kendimi zor tutarım. bize her geldiginde özellikle yazin şort giyer sikimin kalkmış halini ona göstermeye calisirdim ve sikimle oynarvona bakardım daha sonraları karşısında oturur şortumun arasından kalkmamış sikimi cıkarır onun görmesi icin ugrasırdım ve bunuda basardım ve bize daha cok gelmeye başladı. birgün evde kimse yokken bencereden baktıgımda bize geldigini gördüm hemen kapıyı acık bırakıp cekyata uzandım esofmanımı kulodumu çıkarıp uyuyor gibi yapıp bacaklarımı actım kimse yokmuş gibi sikimi ovalıyıp uyuyor gibi yaptım menekşe kabıyı açık görünce once kimse yokmu diye anneme seslendi iceri girer girmez beni o halimle görünce dondu ve orhan abi anene bakmistim dedi bende bozunduya vermeden ayaga kalkıp sikim dimdik sekilde cevap verdim cok utandı ama sikimede bakıyordu. hemen iceri girmesini soyledim oda iceri girerek bana şaşkın sekilde baktı ona senden hoşlanıyorum dedim biraz oksamaya başladım oda ses Çıkarmıyordu hemen dudsklarına yapistim göğüslerini oksamaya basladim okada buyuk göğüsler vardıki annesinden büyüktü. sutyeninden cıkarı hic emilmeyen göğüs lerini somurmaya başladım zevk aliyordu yavaş yavaş amına dokunmaya basladim çok kiliydı hemen amını yalamaya basladim zevkten cıldırıyordu.sikimi cikarıp memelrine surmeye başladım amina surmeye başladım. sikimi ağzına vermeye çalışıyordum yavaş yavaş emmeye başladı sikum taş gibi olmuştu. yavasca yarragımı amına soknaya başladım. kan gelmeye başladı hem acı cekiyor hem zevk alıyordu. okadarcguzel sikistikki muhtesemdi.o gunden sonra her zaman sikismete basladık bukadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder