18 Ekim 2014 Cumartesi

Kocam Sevgilimle Bastı

Merhaba http://sexhikayeokuu.blogspot.com/ OKURLARI, size daha önce bu bayanla aramızdaki ilişkiyi yazmıştım. Ben 34 yaşında 178 boy 76 kilo ve bekarım ilişkim olduğu bayan o da Türk. Fransa’da yaşıyoruz. Daha önce onunla çok kez beraber oldum. Bir ay kadar Almanya’ya gitmiştim. Döndüğümde beni aradı bundan iki gün önceydi. Sabah saat 9 .30 civarıydı. kocasının işte olduğunu ve beni çok özlediğini söyledi. Doğrusu bende çok özlemiştim. Hemen geliyorum dedim 15 dk sonra evine gittim. Kapıyı açtı, çok seksi giyinmişti. İçeri girer girmez ayakta birbirimize sarıldık öpüşmeye başladık.
Öpüşerek yatak odasına girdik, hemen kemerimi çözdü. Sikim çok sertleşmişti daha önce yazmıştım sikim 23 sn tim. Ağzına aldı yalamaya başladı. Çok güzel yalıyordu, yüzüne sürüyordu. O sikimi yalarken ben üstümü çıkarttım, yatağa uzandım. Onu tersine üstüme aldım. Harika amı ağzımın üstündeydi. Amını götünü yalıyordum. Amından akan zevk suları ağzıma akıyordu. O da sikimi ağzına sokup çıkarıyor ohhhh ooohhhhhhhhhhhh kocacığım yala, sik beni diye inliyordu. Benim ağzıma boşaldı, bende onun ağzına boşaldım. Tüm spremlerimi yalayarak yuttu. Biraz öyle bekledikten sonra havluyu sıcak suya batırarak sikimi ve amını temizledi, tekrar yalamaya başladı. Sikim tekrar dimdik olmuştu. Yüzüne ve göğüslerine sürerek kocaman sikini çok özledim canım aşkım diye inliyordu. Onu yatağa uzattım, göğüs arasına sürdüm. Göğüs arasına sürerken sikimin kafası ağzına giriyordu. Her yerimi sik diye inliyordu. Önce ayaklarının altına sikimi sordum çok zevk alıyordu. Bacaklarını kaldırdım götünün altına yastık koydum amını yaladım. Amı çok sulanmıştı, dilimle amındaki suyu götüne sürüyordum. Sikimi amına götüne sürdüm. ohhhh ohhhhhhhhhhhhh amıma götüme koy diye inliyordu. Önce amına koydum, köküne kadar bastım. ayyyyyyyyyyyy ohhhhhhhhhhh sesler çıkarıyordu. Biraz git gel yaptım, amından çıkarttım götüne bastım. Götü çok dardı, daha önce kaç kez sikmiştim hala dardı. Götüne kökledim, amından götüne, götünden amına sokuyordum. Bacaklarını tam kaldırdım, dizleri göğüslerine değiyordu, amına kökledim. İkimiz ayni anda boşaldık.
Aradan 5 dk geçti dış kapıdan ses geldi. Eyvah kocamdır ondan başka kimseden anahtar yok dedi. Ben hemen ayakkabılarımı aldım ve beni yatağın altına koydu. Ama çok zor girdim. Çarşafları açtı, üstünü giyecek fırsatı bulmadı. Yatağa uzandı, çarşaf ve yorganla amını kurutmaya çalışıyordu. Evet içeri giren kocasıydı, kocası içeri girerken karıcığım hasta mısın neden daha kakmamışsın dedi. Saat 12 civarıydı. Biraz rahatsızım dedi, kocası yatağa oturdu. Neden işten erken çıktın diye sordu, kocası da malzeme gelmedi geri geldik dedi. Kocası onu öpmeye okşamaya başladı. Bir taraftan da üstünü çıkarıyordu. Ben de yatağın altında zor nefes alıp veriyordum. Kadın birden kalktı banyoya gideceğini söyledi. Banyoya girdi iki dk sonra kocasını çağırdı, kocacığım gelsene bugünde banyoda sikişelim değişik olsun dedi. Salak kocası da gülerek evet karıcığım suyun içinde yapalım dedi. İkisi banyoya girince kapıyı kapattılar. Seslerini duyuyordum, ben hemen çıktım üstümü giydim, ayakkabılarımı elime aldım yavaşça kapıyı açtım çıktım, kapıyı kapatmadım. Dış kapıda ayakkabımı giydim çıktım. Aradan bir saat geçti kadın beni aradı. Özür diledi. Bundan sonra ben senin evine geleceğim, daha rahat sikişiriz dedi, tamam dedim. Yarın benim evime gelecek evimde onula akşama kadar seks yaparız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder