29 Ekim 2014 Çarşamba

Üniversiteli sevgilimin kızlığını bozdum

mrb ben 19 yaşında orta boylu yakışıklı bi erkeğim. okuduğum üniversitede ebru isminde bi kız vardı. ilk görüşte aşık olmuştum. hafif kısa boylu renkli gözlü çok güzel bi kızdı. ben bu kıza günün birinde çıkma teklifi ettim ve oda kabul etti. biz bunla çıkmaya başladık 2 gün sonra öpüşmelerimiz başladı ve ben bu kızın tam bi kaşar olduğunu anladım bundan faydalanmak istiyordum artık. vize haftası sınavlara çalışmak için erkenden okula gelir baş başa çalışırdık yine bi gün erken geldik ve çalışmaya başladık. çalışma esnasında beni yanağımdan öptü bende onun dudağına yapıştım rahat 10 dakika öpüştük öpüşürken bu benim elimi aldı ve amına götürdü pantolonunun üstünden amını okşatıyordu bana ben de fermuarı açtım elini sikime götürdüm. artık oda saxo çekmeye başladı. sonra öpüşme bitti bu direk sikimi ağzına aldı bende o sırtada boşalmıştım. döllerimi yaladı.ben dayanamıyordum artık iice rayda çıkmıştım. bunu kucağıma aldım kilodunu indirdim sikimi amının ağzına dayamıştım artık yavaş yavaş git gel yaptım sonra hızlandım o sırada amından kan geliyodu. sonra ben o kanlı sikimi ağzına verdim ve onu yalamaya başladı. domalttım ve götündende sikecektim çok dardı biraz uğraştıktan sonra ben buna son gücümle abandım ebru o sırada oyle bi çığlık attıki bütün okul duydu sanırım. sonra üstümüzü giyindik ve biraz da dudaktan öpüştük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder