3 Ekim 2014 Cuma

Dul Teyzemi Sikiyorum

slm  değerli  seks hikayesi okurları  bende başımdan geçen tatlı anımı anlatmak isterım 24 yaşımdaydım aklımın sikimde olduğu dönem ve ben teyzeme yaz tatiline gitmiştim teyzem 30 yaşlarında dul ve yalnız yaşıyordu hem tatilimi geçirecektim hemde teyzeme işlerinde yardım edecektim hikaye gerçek olduğundan kişisel ayrıntılara girmiyorum teyzemin yanına geleli bir hafta olmuştu teyzemle aramız çok iyiydi ve birbirimizden çekinmezdik bana o yakınlığı hissettirirdi duş alırken sen ulaşamazsın diye sırtımı keselemeye bile gelirdi ve bazende ben onun sırtını keselerdim ama sadece sırtını görebilirdim geri tarafını kapatırdı genede onun sırtını hissetmek hoşuma giderdi her defasında tahrik olurdum gene bir gün işten geldikten sonra duş almak için üzerini çıkardığında yanındaydım kilot ve sütyen ile bonyoya gitti ve 5 dak sonra sırtımı keselememi istedi bende 5 dakika sonra gittim kapıyı çalmadan bonyoya girdim sex hikayeleri
biraz erken gitmişim sanırım teyzemi ağda yaparken yakaladım bir an dondum oda eli ile amını örtmek istedi ama sonra gülümsedi ve beni yanına çağırdı gel utanma dedi amını yeni temizlemiş sıra göt deliğindeki kılları almaya gelmiş ama biraz zorlanmış olsa gerek benden yardım istedi yapacağın yardım aramızda kalsın lütfen dedi tamam dedim ama benimki kalkmıştı o da fark etti rahat olmamı söyledi üzerğmde şort ve atletim vardı ağda blaşmasın diye çıkarmamı istedi sadece kilotum kaldı ve bana nasıl yapacağımı tarif etti ağdayı ve önüme domaldı o görüntüyü hla hatırlarım amcığı eğilince aralanmıştı kırmızı delik görülüyordu göt deliği kıllar hariç mükemmeldi hiç el değmediği belli oluyoru küçücüktü elimle ağdayı göt deliğinin etrafına sürmeye başladım parmağımla yayıyordum deliğin üstüne gelmesin dedi bende temiz parmağımla deliğin üstünü temizledim sonra . ensest hikayeler
tarif ettiği şekilde kılları temizledim göt deliği kıpkırmızı olmuştu yandığını söyleyip bir krem verdi ve yavaş yavaş sürermisin dedi ben öylesine tahrik olmuştumki neredeyse boşalacaktım teyzeminde tahrik olduğuna emndim ben dokundukça göt deliğini kasıp gevşetiyordu kremi üç parmağıma boşaltıp göt deliğine koydum ve yavaş yavaş yedirmeye başladım deliğin üzerinde iken bilerek biraz bastırınca içine parmağımın ucu girdi teyzemin hoşuna gitmiş olacakki içinede katarmısın kremi dedi parmağımı bastırdım ve deliğin etrafında dönmeye başladım parmağımla teyzem göt deliğini sıkıp parmağımı sıkıştırıyordu sonra aniden bana döndü ve dudağıma yapıştı elini sikime attı biraz okşayınca ben boşaldım ama o daha yeni başlamıştı inen sikimi emerek tekrar kaldırdı ve götünü bana doğru çevirerek domaldı lütfen yavaş gir dedi ve bana teslim oldu benim aletimde daha yeni yeni gelişiyordu orta boyda idi kafasını götüne dayadım teyzemin deliği öylesine hazırdıki biraz itince hemen girdi içi sıcacıktı götünün halkası sikimi sıkıyordu teyzemin korktuğu kadar acılı olmamıştı bir süre gidip gelince içine boşaldım biraz bekle dedi çıkarma hemen dedi bekledim sonra çıkardım döllerim göt deliğiden amına doğru akıyordu teyzem daha doymamıştı ama benide daha fazla zorlamak istemedi akşama hazırlan erkeğim dedi ve banyodan çıktık o akşam yaşananlar muhteşemdi başka bir sefere artık sizinle paylaşırım. ensest seks hikayesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder