21 Ekim 2014 Salı

Bakire sekreterimle…

size işyerindeki sekreterle olan hikayemi anlatacam isimler dışında anlatacagım herşey gerçek çalıştıgım işyerine yeni sekreter geldi işe başladı tanıştık isminin nesrin oldugunu söyledi ama taze çıtır harika bir parça yaşı 21 benim yaşım 28 bende yakışıklı oldugumdan dolayı
devamlı bayanların dikatını çekerim devamlı nesrinle iş icabı telefonla görüşyoruz
bilgi alıp bilgi veryoruz işimiz icabı birgün arabayla biroya geldim nesrin merabalaştık öglen vakti oldugundan bana ve yanımdaki arkadaşa yemek söyledi tabi adanalı oldugumuz için yicegimiz yemek belli kebap yemegi yedik patronla görüştük iş durumunu konuşup servise çıktım yanım daki arkadaş lanolum nesrin sana fena bakyor sana iş atıyor dedi bende yok oglum kız bizi yolculuyor dedim yok olum kız resmen sana iş atyor dedi yolda giderken telefonum çaldı nesrindi iş için adres verdi ve çok canının sıkıldıgını söyledi senle konuşabilirmiyiz dedi bende tabi cumartesi musayitim istersen senle görüşürüz dedim biz cumartesi çalışmazdık biroda saat birde kapanırdı ben saat 2,10da birodan aldım nesrini yemek yedinmi diye sordum yok dedi adanada göl kenerına gittim orda güzel bir restoranta yemek yedik hayırdır nesrin dedim canım cok sıkılyor dedi ne yapa bilirimn diye sordum senle sohpet etmek istiyorum dedi bede olur dedim gel ozaman başka yere gidelim dedim ve arabayı barajın çamlıgına sürdüm oralar sakin olur havalar sıcak diye suyun kenarında oturduk sohpet ediyorduk ben elimi nesrinin omuzuna attım tepki vermedi elimi yavaşça gögsüne koydum yine tepki yok bende hafif hafif okşamaya başladım tepki vermiyor gözlerimin içine bakyordu ve ben dudaklarına bir öpücük kondurdum bana napyorsun dedi bende hiç sende istemiyormusun dedim biraz kızardı bozardı ve ben tekrar yapıştım deliler gibi öpüş yorduk ve göslserini bacaklarını amını götünü okşuyordum kaldırdım arabaya bindirdim ve tekrar yapıştım gögüslerini çıkardım muhteşem elma kadar gögüslerini yalıyordum bir yandanda bacaklarını okşuyordum pantolonunu sıyırdım hayır dedi bakireyim olmaz dedidi ilkdefa bir erkege bu kadar yanaşıyorum dedi ama ben şaşırdım bu kadar iyi öpüşmeyi nerden ögrendin dedim ses çıkarmadı zaten umrumda degildi kendime karı yapmıcaktım bana baya naz yaptı ve pantolonunu indirdim söz dedim bakireligine dokunmucam sevyordum memelerini agzımın içinde kayı boluyardu altımda inlemeye başladı elimi bacak arasına getirdim amı sırl sılamdı göbegini yaladım ve tertemiz bembeyez alan omcugunu öpüp yalamaya başladım nesrin delirmişti başını bir saga bir sola çevirip duryordu amcugunu aralayıp içine dil atmaya başladım o muhtesem amcugu yalayıp somurmaya doyamıyordum nesrin daha fazla dayanamayıp boşaldı bende daha fazla yalayıp dil atıyordu ardarda boşalmaya başladı ama ben fena olmuştum yaragım kazık gibi boşalmadıgım için sancılar girdi nesrine yalamasını söyledim hayır yapamam dedi bende arkadan ver dedim hayır agırır diyordu nesrin sen rahatladın ben ne olacam dedim götünü sikecem sende acı ya katlan sonra alışırsın dedim istemiyerek kabul etti ve tarpidosunda arko kırem var sürerim fazla acımaz dedim kıremi göt deligine sürdüm parmagımı geçirdim ama gerçekten çok dardı agıryor dedi yavaş yavaş sokup çıkardım delik baya alışmıştı ikinci parmagımıda tükürükleyip soktum nesrin ne olursun yapma agıryor desede ben parmaklarımla nesrinin götünü sikyordum delik kıvama gelmişti ve benim yaragı nesrinin amına surtmeye başladım nesrin tekrar zevke geldi inliyordu yaragımı nesrinin deligine dayadım agrıtmadan sikmek istiyordum ama nesrin devamlı agıryor acıyor diyor kaçmaya çalışyordu yaragım nesrinin amsuyunla ıslanmış kaygan bir şekilde hazır olda bekliyordu nesrinin kalçalarını tutum birden yüklendim yaragım nesrinin götünün duvarlarını yararak içine girmişti nesrinin çıglıgı ortalıgı inletyordu agzını kapadım içinde bekliyordum yalvarım çıkar diyordu tamam sakinol çıkaracam dedim hafif çektim yaragımla beraber kan geliyordu geri soktum zaten soktugumda içine patladım ben rahatlamıştım ama nesrinin götü dagılmıştıyaragım çıktı nesrinden kan geliyordu ama farkında degildi kanı görünce bayıldı ne yapacagımı şaşırdım götünün deligine pamuk tıkayıp üstünü giydirdim hemen arabayla ordan uzaklaştım birileri bizi öyle görsün istemezdim nesrini kendine gelmesi için baya ugraştım ama başardım kendine geldi hastaneye götürüm dedim yok dedi kilodu kan oldugundan nesrine yeni kilot aldım ve orkit eve bıraktım akşam aradım ne oldu dedim senle konuşmak istemiyorum dedi ben ısrar ettim aylen farkına vardımı diye hayırdedi aybaşı oldugunu söylemiş pazartesi arkadaşımla biroya geldim nesrin yüzüme bakmadı arkadaşım hayırdır dedi bende baksane oturamıyor götü dagıttım dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder