12 Ekim 2014 Pazar

otobüste sikiştim

Merhaba değerli okurları   Bu olay 15 gün önce başıma geldi. Sabah Ankara’da belediye otobüsü bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik. En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu alabilecek bir otobüs geldi. Gözünü açık tutan 2 erkek ve 3 kız otobüsün ön kapısına ani bir manevra yaptık. Bu 3 kızdan birisiyle hemen hemen aynı saatlerde otobüse biniyoruz ve haftada en az 3 kez karşılaşıyoruz. 22-23 yalşarında bir hatun. Kız çok güzel sayılmaz ama vücudu harika diyebilirim. Ufak ufak birbirimize bakışlar atıyoruz hergün ama bir türlü tanışmayı beceremedik.
Nedendir bilmem ama sabahları aşırı bir sex isteği oluşuyor bende. Fakat o güne kadar ne kadar da sex istesem kalabalık otobüsleri hiç değerlendirmedim. Kaptan zar zor kapatabildi ön kapıyı ve kimin eli kimin cebinde belli olmadan yolculuğa başladık. Benim önümde 30 yaşını aşkın bir bayan var. Onun hemen yanında da sabahları bakıştığımız genç kız, Önümdeki bayanın yanında hafiften boşluk olmasına rağmen o boşluğa bir türlü geçmiyor ve kalçasını bana doğru yaklaştırıyor. Elimde olmadan ona sürtünmeye başladım ama birde bu sıcak yaz gününde iyice ateş basmaya başladı. Ben utancımdan onun kalçasından ne kadar kaçmaya çalışsamda bir türlü başaramadım.
En sonunda bu kadar sürtünmeye benim ufaklıkta dayanamadı tabi ve sertleşmeye başladı. Artık ona dayanmak hoşuma gitmeye başlamıştı. Kadın benim ufaklığın sertleştiğini hissetmeye başladı heral de ki. Artık sadece kalçasını oynatmıyor ve ufak ufak kalçalırını hareket ettiriyordu. Bu beni iyice çileden çıkarmıştı ki. O her sabah karşılaştığımız kızın gözünü ikimizin üstünde hissettim. Ama öyle bir bakış fırlattıki bana korkmadım desem yalan olur. Önümdeki bayanın bunu istediğini nerden bilecek? Otobüste bir laf söylese rezil olacaz. Onun o bakışını gördükten sonra önümdeki bayanın oraya ilerlemeyip boş kalan yere izin isteyip geçtim.
Tam iyice zevk vermeye başlayan bir sürtünmenin bittiğine kızsam mı? Yoksa kesiştiğimiz kızın bana laf söylememesine sevin semi? Otobüsün boş olan kısmına geçince o kızla yan yana geldik. Daha doğrusu onun biraz çaprazındayım. Kız bu sefer kafasını çevirip bana hafif bir tebessümle bakma başladı. Aynı şekilde bende ona. Birkaç dk. sonra busefer o her sabah bakıştığım o güzel vücutlu kız bana kalçasını yaklaştırmaya başlamaz mı? Niye yalan söyleyim bundan önceki o yarım kalan zevk hala etkisini gösterdiği için busefer hiç kaçmaya çalışmadım.
Hatta o bana dokundurmaya başlayınca ben hafif onun çarprazındaki olan yerimi tam onun arkasına gelecek şekilde değiştirdim. Okadar harika bir histi ki bu anlatamam. Altında yaz günü olduğu için incecik bir kumaş pantolon vardı. Ama inanın sanki hiç pantolonu yokmuş gibi hissediyordum. Benim ufaklık 2 kalça arasına öyle bir değiyordu ki. O ise hem kalçalırını oynatıyor, hem de kalçasını arasıra sıkıp gevşetiyordu. Böylece benimki iki kalçası arasında bir sıkışıyor bir gevşiyordu. Önceden sadece belden aşağımız birbirine değerken artık bütün vücudumu ona yaslamıştım. Onun sırtını benim göğsümde hissetmek daha fazla bir tat almama neden oluyordu. Bu şekilde yaklaşık 15dk. yolculuk ettik.
Daha sonra o -ŞÖFÖR BEY DURAKTA ÖN KAPIYI AÇABİLİRMİSİNİZ diye seslenince öyle bir kötü oldum ki anlatamam. Bu denli bir zevki ve heyecanı hiçbir sex ilişkimde yaşamamıştım. Durakta kapı açıldı ve kız indi. E benim ne yapmam gerekir? Tabi ki bende peşinden indim otobüsten. Yanına gittim ve onunla tanışmak istediğimi söyledim. Kızın bana verdiği cevap aynen şuydu:
-ASLINDA ÇOK HOŞ VE YAKIŞIKLI BİR ÇOCUKSUN SENİNLE TANIŞMAYI İSTERDİM AMA BEN EVLİ BİR BAYANIM. SENİ RED ETDİĞİM İÇİN KUSURA BAKMA. FAKAT SANA ŞUNU SÖYLEYİM: AÇIK ALANLARDA VE HERKESİN İÇİNDE EROTİZME BAYILIYORUM. BANA ÇOK BÜYÜK BİR ZEVK VE HEYECAN VERİYOR BU. İSTERSEN BUNDAN SONRA HER SABAH BERABER BİNERİZ OTOBÜSE AMA BENİMLE NE DURAKTA NE OTOBÜSTE NE DE BAŞKA YERDE TANIMAYACAKSIN….
Ne diyeceğimi bilemedim açıkçası onun bu lafından sonra. Sadece -Tamam dedim.
Önceden haftada durakta 3 kez karşılaşıyosak artık hergün onun gelmesini bekliyorum durağa. Bulunduğumuz yer itibarıyla hergün tıklım tıklım olan otobüslere zar zor biniyoruz. ve bu sürtünme hergün oluyo. Ama artık kıza hak vermeye başladım. Eğer arkadaş olup flört yapmaya başlasaydık belki bukadar zevk alamazdık bu yaptığımızdan. İnanın butür şeyler insana normal bir seksten çok daha fazla haz veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder