7 Ekim 2014 Salı

Ablamla şakanın sonu kötü bitti

Ablamla küçükken şakalaşırdık. bunlardan biride onunla güreşirdik. genelde ben onun üstüne çıkardım ama yaşım küçüktü aklımdan hiç bir şey geçmiyordu. zaten o yıllarda sikimde kalmıyordu.
seneler sonra konuşurken eski nasıl güreştiğimizi anlattı.sonra hadi yine güreşelim dedi.bende olur dedim.tabi artık byümüştüm bunu hemen yatırdım yere yüz üstü üstüne çıktım.üstüne çıkınca sikim kazık gibi oldu.bacaklarına değiyordu sikim.ablam geniş bir etek giymişti.evir çeviriyordum ablamı bu aradada eteğini sıyırmaya çalışıyordum.sonunda eteği sıyrılınca yüzüstü yatırıp üstüne çıktım.külodu gözüküyordu götüne bastırdım.kazık gibi sikimi hissetti önce duraksadı kalkmak istedi sonrada bıraktı kendini.üstündeki tişörtünüde sıyırdım memelerine kadar.eşofmanımdan sikimi çıkartıp götüne bastırdım.hiç kıpırdamamaya başladı altımda.külodun hafifçe indirdim.sikimi götünün arasına soktum.bu arada memelerini okşamaya başladım.külodunu ve eteğini çıkarttım.dolgun götünü öpüp okşadım epeyce.
tişiörtünü ve sütyenini kendisi çıkarttı bembeyaz ve balık etli vücudu vardı.bende soyundum.onu yerden kaldırdım kucaklayıp yatağına götürdüm.yatakta domalttım.arkasına geçtim ve götten sikmeye başladım.girip çıkarken eliyle sikimi tutup çıkardı götünden.sırt üstü uzandı sikimi amına yaklaştırdı burdan yap dedi.bekaretin bozulmasın dedim.kaç yıldır bakire değilim diyince amından sikmeye başladım.5 posta gittim o gün.evde yanlız kaldıkçada sikiyorum ablamı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder