15 Ekim 2014 Çarşamba

Otobüste sürtüne sürtüne

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları…O gün hava çok sıcaktı. Herkesin başı dönmüştü sıcaktan. Otobüsü beklerken bi adam gözüme çarpmıştı, yaşı 45-50 olan bu adam eski ingilizce öğretmenime çok benziyordu. Sürekli göz göze geliyor, ama gözlerimizi kaçırıyorduk. Adam beni yanlış anlıcak diye korkuyordum. Ama bi elektriklenme olmuştu. Bağrı açık gömleğinden çıkan kıllar ve hafif göbeği onu çok çekici yapıyordu. Bıyıklı ve keldi. Ona doğru yanaştım. Yanında torbalar vardı. Otobüs gelince aynı otobüse bindiğimiz için çok sevinmiştim.  Otobüse binmiş,tıklık tıkışık otobüste yer bulmaya çalışıyorduk. Adam iki arkandan geliyordu. Arada bir yer bulmuştum. Demire yanlandım. Amca arkmdaydı. Ona torbaları bırakmasını söledim ve torbaları ayakaltına bıraktı. Teşekkür etti. Sesi çok kalındı. Sırtımı demire yaslamış yüzümü adama dönmüştüm. Adamla birbirimize bakıyorduk. Adam benden uzundu. Otobüsün kalabalık olmasından dolayı sıkışıyorduk. Amcam saolsun bana yaslanıyordu. Artık tamamen temas halindeydik adamın keten paltolonundan siki çok kolay hissediliyordu. Ilk temaslardan sonra adamın belinden tutundum ve kendime doğru çektim. Bir elimle de aşağıya, aletine doğru indim. aletini elime alınca bi irkildi. üfff ne maldı ya. Avucuma sığmıyordu. Adamın kolları arasındaydım. Nerdeyse ağzına düşecektim. Belinden tutmayı bırakmıştım zaten kaynaşmıştık birbirimize. Adamın siki karnımdaydı ve tüm hatlarıyla hissediliyordu. Göbeği ve sikiyle beni demire sıkıştırmıştı. Elimi fermuarına attım ,fakat adam açmama izin vermedi etrafına bakınarak.  Elim yine sikine gitti. Siki kabarmış,pantolonunu zorluyordu. Birden pembe rüyadan komşumuz ahmet amca nedeniyle bozuldu. Otobüste beni bulmuş ve yanıma gelmişti. Benim de işlerim bozulmuştu. Yapacak bişi yoktu, sevişmeyi burda bitirecektik. Arkamı döndüm ve muhabbete başladık. Amcam aradasırada da olsa ben sürtmeye devam ediyordu. Eliyle de arkamı yokluyordu. Inerken adamın sikine elimin tersiyle hafiften dokunabildim o kadar. Ama o başını asla unutamıcam. Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim:) bu sitedeki sex hikayeleri harikaa icon smile Otobüste sürtüne sürtüne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder