28 Ekim 2014 Salı

Sınıf Arkadaşım Sibelin Kırmızı amı sikiş hikayesi oku

Mrh bunu birileriyle paylaşmalıyım aylardan mart idi.en samimi arkadaşım sibeldi sınıfta herzeman birlikte oturur birlikte yapardık işlerimizi çok çekici alımlı ve seksi bir bayandı . istanbullu idi. neyse konuya geleyim bir akşam ders çalışmak için bize gitmiştik ondan hoşlanıyor ama söyleyemiyordum.eve geldik ve ben kombiyi yaktım evde kimse yoktu. dışarsı çok soguktu.kombyi son ayarına getirdim ki üzerindekileri çıkarsın diye ben niyeti bozmuştu artık kurtuluşu yoktu.daracık bir pantolon vardı üzereninde amının arasına girmişti dayanamıyordum artık. ders çalışmaya karar vermiştik onunla yakın    olmak için yanına oturdum bacakları bacagıma degdikce çıldırıyordum. yaragım taş gibi olmuştu okitap okuyor ben onu süzüyordum.gögüsleri füze gibiydi uçları    dimdik yukarı bakıyordu.artık dayanamıyordum.elimi bacagının üstüne koydum hiç birşey demedi biaraz daha üstlere gitmeye başladım birden kalktı bana tokat atı ben çıldırmıştım artık en yakın arkadaşımda olsa sikecektim artık hemen tuttugum gibi yere yatırdımyapma etme diye haykırıyordu yüzümü hep cırmaladı ama iki tane okkalı tokat kesti sesini hem aglıyor hem .    yapma diyordu elimi hemen acıgına attım yanıyordu adeta çıldırıyordum yırta    yırta pantolonunu çıkardım külodu kıpkırmızıydı onu parçalarcasına yırttım amını yalamaya başladım bırakmıştı artık kendini bana inlemeye başlamıştı kıpkırmızı amcıgı vardı bembeyez vücudu kızarmaya başladı öpmeden hemen üste çıktım gögüsleri taş gibiyi dik gögüslerini adete yuttum sıra amcıga sokmaya gelmişti. yarragı .    amcıgının iki dudagının arasına yerleştirdim amcık su gibi olmuştu içine dayandım çıglık figan koptu gidip geldikçe çıglıklar yerini inlemelere bıraktı    artık sok diyordu tam 4 posta gittim hala sikişiyoruz . böyle fantazi yaşamak isteyenler varsa bekliyorum sorgunalper

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder