19 Ekim 2014 Pazar

Artık Benim Kadınım

Merhaba ben Sevgi 21 yaşındayım. Hemen konuya giricem.
Esra benim üniversiteden arkadaşım. Annemler şehir dışında oldukları için Esra ile beraber kalıyoruz. Dün gece banyodan çıktım. Üstümde havlu sarılıydı. Esra bana dikkatle baktı ve yanıma geldi. Ooo mis gibi olmuşsun dedi ve beni öptü ama öyle bir öptüki vücudum titredi. Sonra havluyu atsana yabancımıyım dedi. Ben indirmeyince üzerimden çekti aldı havluyu. Ben çırılçıplak kalmıştım ve vücudun çok güzel deyip göğüslerime dokundu. Göğüslerime dokunması benimde hoşuma gitmişti. Esra’da bunu anlayınca hemen dudaklarıma yumuldu. Ellerimiz birbirimizin vücudunda geziyordu. Esra birden yere çöküp amımı yalamaya başladı. O kadar güzel yalıyordu ki kendimden geçmiştim. Amım vıcık vıcık olmuştu, sulanmıştı. Ayağa kalktı ve dudaklarıma tekrar yapıştı. Öpüşerek odama gittik. Hemen oda soyundu ve Esra’yı yatağa uzattım. Üzerine uzandım ve öpüşmeye başladık. Amlarımızı sürtüyorduk, Esra altımda kıvranıyordu, süperdi. Esra’nın memelerini yoğuruyordum. Ayağa kalktım popom Esra’nın amına gelecek şekilde oturdum. Popomla amına baskı yapıyordum oda göğüslerimi yoğuruyordu. Daha sonra 69 pozisyonuna geçtik ve birbirimizin amına dil darbeleri atarak yalamaya başladık. İkimizde zevkten inliyorduk birbirimizin zevk sularını içtikten sonra ikimizde yatağa uzandık. Yorulmuştuk, öpüştük dudaklarımızı dillerimizi yalıyorduk. Sonra ikimizde yorgunluktan sızmışız. Sabah vücudumda bir el hissettim ve uyandım Esra beni okşuyordu. Günaydın diyerek dudaklarıma yapıştı. Amıma elini attı ve tekrar okşamaya başladı. Kalktık yataktan kahvaltı yaptık. Kahvaltıda Esra rahat durmadı. Ayağıyla amıma baskı yapıyordu. Kahvaltı bittikten sonra odama geçtik tekrar ve Esra’ya arkadan dayandım. Amı masanın uç kısmına denk geliyordu ve bundan zevk alıyordu. Sonra beni önüne aldı ve amımı masanın ucuna getirdi. Resmen beni sikiyordu, süperdi ben uçuyordum. Sonra Esra’yı yatağa itip külotunu aşağıya çektim. Bende tangamı indirerek amının üstünde zıplamaya başladım. Sonra amlarımızı sürttük birbirine parmaklarımız amlarımızın içindeydi. Esra yatakta zevk içinde kıvranıyordu. Bu şekilde tekrar boşaldık ve ben duş aldım. Sonra o girdi duşa ve şimdi çıktı duştan. İkimizde çıplağız ve amımı yalayıp parmaklıyor hadi ben aşkımla sikişmeye gidiyomm ohhhhh ohhhh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder