26 Ekim 2014 Pazar

zorla arkamdan sikti sikiş hikayesi oku

ben 22 yaşında 1,75 70 kilo ela gözlu siyah saclı ve sksi romantik biriyim neyse konuya gireyim**bir gun özel şirkete patron hepimizi toplantıya cağırdı ve biz 22 gurp personeldik iclerinde en güzeli ale ve buseydi bize bugun kim şirkete nöbetci kalcağını söylemişti baktımki alev ben dedim patronum sanki bana bir duygu ve bir his glmişti ve bu fırsatı kacırma demşti ve bende kalabilrimiyim biz maksulu yoksa patron ok dedi ve herkes gitikten sora ben ve alev yanlız kalmıştık alev ise 20 yaşlarında 90 60 90 vuducu göğüsleri veetli doyumlu kalcarı ise dolgundu umut dedi ben bir cay koyayım dedi o gitikten sonra bende arkansında gitim ve ocayı koyduktan sonra beni görmemeişti bilgisayrına doğru gitmişti bende onun yanına giderek ne aybıyorsun dedim oda ben modaya bakacağım bende izleyebilirmiyim dedi ok oturdum onun yanında ve herşeyi görunuyordu sadece gecelik gibi bir elbise giymişti ve bende hafifce ellimi bacaklarının uzerine koydum baktım ses caıkarmıyor okşmamaya calıştığımda o da gülümsüyordu hadi artık ne diyorsun demişti hemen onu biligisyara masanın uzerine cıkartarak dudağına yabıştım ve ateşli bir şekilde öptum oda karşılık veriyordu elim ise bacakların arasında amını okşuyordum ve onu soymaya başladım o dabeni soyamaya başladı masanın uzerine oturturarak 2 bacaklarını ayırtım ve amını dilimle yalamaya başladım inlemeye başlamıştı artık dayanma gu***** kalamamıştı ve onu duvara yaslatarak arkasını gecip 2 bacağını ayırtarak sikimi araksında amına yerleştirdim ama amı dar olduğu icin zor giriyordum ve bir hamlede icine giridm öyle bir bağırdıki ellinde değildi ve yavaşca geidip gelmeye başladım tamm 30 dakika amını bobalıyordum ve boşaldım o da ohhh cekerek hoşalnıyordu ve boşaldıktan sonra sikim 5 dk icinde kalmıştı memelerini ve okşuyordum ve duağına yabışıyordum ve o beni uzatarak usutume cuktı ellini sikkimde tutup amına yerleşti ve uzerimde gidip geliyordu bende boş durmayıp kalcasında tutrak götunu yalıyordum ve ö gece tama hatırlamıyorum 10 kez boşalamıştım ve sbaha karşı bir duşta onu kuvyte sikerek duştana cıktık uzeirmizi giyindik yerimize gectik ve fırsat bulunca o evime geliyo ben ona giderek sikiyorum sks dolu sımsıcak duyguyu ve sevişmeyi isteyen bayanlara sesleniyorum sizi memnun edeceğimden eminim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder