23 Ekim 2014 Perşembe

Kuzenimin kuzeni bekaretimi aldı

Selam arkadaşlar .Anlatacağım hikaye bir kaç gün önce başıma geldi Benim Adım ebru kuzenimin Kuzeninin Adı da anıl . Biz Anıl la gayet iyiyiz aşırı bi samimiyetimiz var . neyse hikayeme geçeyim biz önceden anınla aynı yerde oturuyoduk ama lise nedeniyle taşındık geçenlerde oraya işimiz düştü gittik ve gelmişken uğrayalaım dedik ve evlerine gittik . tabiönceden haberleri vardı ve anıl dışardaydı bende dışarda kalmak istedim annem ve babamda izin verdi ve anılla gezmeye başladık benim altımda dar koyu kot üzerimde mavi bi kazak ve montum vardı anılda da kot pantolon kazak ve montu vardı havalar soğuktu tabi . biz anılla gezerken anıl gel biraz oturalım dedi bnde kabul ettim ve oturduk parka ben üşüdüm dedim yanına geliyimde ısıt beni dedim oda gel dedi bende yanına geçtim iyice sokuldum buna sarıl ya dedim üşüyorum falan oda sarıldı bacaklarım onun bacaklarına değiyodu ve azdığını hissediyordum gözlerini alamıyodu zaten memelerimden ve bacaklarımdan bn buna gel eve gidelim dedi ve eve doğru yol aldık eve gittiğimizde kmse yoktu anıl ın anahtarı varmış öyle girdik girdiğimizde kimse yoktu zaten neyse içeri geçtin sen geç otur dedi ben bi arayayım nerdeler miş diye dedi gitti bnde ısanmak için peteğin dibine oturdum konuşmuş geldi sizin ski eve gitmişler dedi kiracı çağırmış dediler neyse bizde bununla sıcak çikolata falan içitik ısınndık bn buna ne o bacaklarımımdan gözünü alamıyosun dedim oda napalım karşımdaki taş gibi bi çıtır olunca dedi ben biraz güldüm sonra buna senin olmak istiyorum seni seviyorum dedim oda biraz şakınlıkla saçmalama falan ded evlenmek istrmisin bnmle dedim oda tabiki aklımdasın sen zaten dedi o zamn beni burda sikeceksin dedim ve yanına gittim dudağına yapıştım baya bi öpüştük ve oda kalçalarımı falan ellemeye başlamıştı beni koltuğa yatırdı ve pantolonumun üztünden yalamaya başladı ve çıkarmaya başladı tam çıkarmadı ama önümü açtı yalıyodu ben kendimden geçiyordum sonra tamamen çıkardı ve külodumu yalamaya başladı sonra kilodumu yırttı ve eliyle okşamaya başladı sonra üstümdekileri çıkardı memelerimi yalamaya başladı bnde yeter artık gir içime diye inliyordum sonra bunu ittirip yararğını çıkardım yalamaya başladım dimdikti saçımdan tuttu sakso çektirdi ve sonra amıma sürtmeye başladı ve yavaş yavaş girmeye başkladı sonra kan geldi ve heyecanlndım v ekorktum kadınımsın artık dedi bana ve kökledi ben bağırmaktan ve sikilmekten yorgun düşmüştüm sonra 10 dk böyle sikiştik ve yüzüme ve memelerime boşaldı ve beraber dinlendik ve giyindik bu şekilde bitti ve inş. evlenicez .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder