11 Ekim 2014 Cumartesi

ALDATAN SEVGILIYE LAF SOKAN KAPAK SÖZLER



Aldatan sevgiliye kapak sözler, aldatan sevgiliye laf sokan kapak sözler, laf sokan kapak sözler
Aldatan aldattığınla kalır ben ise yoluma bakarım ne seni tanırım nede tanıtırım..
İşin olduğunda kimlerle olduğun beraber oldu en çokta üzüldüğüm senin yüzünden köpeğimi gezdiremiyordum.Onun kadar değerin olmadığını geçte olsa anladım.
Nezaketende olsa hayatımda başka biri var deseydin seni takmazdım bile.
Sen aldattın ben aldattım olayı değil.Olay senin terbiyesizliğin bilmem anlatabildim mi?
Kararlara saygı duymayı bilmiyorsak sevgide beklememeliyiz.
Ben seni ihanet için, aldatmak için sevmedim, seni bütün ihanetlerden adiliklerden korumak için sevmiştim senin yaptığın neydi?
Ne aldatmak yakışır bana, ne de aldatılmak yakışır benliğime kalitem farkım budur.
Hayatta kimseye değerinden fazla değer verme, çünkü hayat acımasızdır, insanlar iki yüzlü. Küçücük bir an için düşürürler yüzünü.
İhanetin bedelini her zaman ihanet edenler kendi kendilerine çeker.
Ben asla Başkasını aldatarak sana gelmedim.Seni Aldatarakta Başkasına Gitmem..!
Herşey Unutulur ama Aldatılmak Unutulmaz.
En iyi bildiğim şey şu hayatta seveni seveceksin sevmeyene elveda diyeceksin.Bunu bana öğreten herkese selam olsun.
Giden her zaman kendi kaybeder ben her zaman dalgama bakarım.Ne Umurumda olursun ne yaşantımda..
Birini aldatarsan kendinde birgün Aldatılmaya Mahkumsun..
Gerçekten seven insan aldatmaz.Aldatıyorsa sevmiyordur.
Çaresiz kalmadım.Sadece senin ne olduğunu anladım..
Günü mutlu kılmak için yıllarını harcayan insanlar anca pişmanlıklarla dolu bir hayata sahip olurlar.Tıpkı senin gibi sevgilim.
Sevginize sahip çıkın ama sevginizin gerçekten bunu hakedip haketmediğini sorgulayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder