24 Ekim 2014 Cuma

Kocamın Fantazisi

Ben Necla 28 yaşımdayım kocam Ali 32 yaşında,4 yıllık evliyiz.Kocam sevişirken benden değişik fantaziler anlatmamı ister genelde de başkası ile aldattığım fantazilerden çok hoşlanır.bu beni aldatmaya yönlendirdi.sanki içimdeki duyguları Koray okumuş gibi, bir gün sabah kocamı işe çıkarttım ve yatağımda uyumadan yatıyorken tel çaldı.Bizi eşimle markette alış veriş yaparken yürüyüşüme hayran olduğu güzelliğime vurulduğu için takip etmiş adımızı ikimizinde öğrenmiş,bizi eve kadar takip ederek adresi öğrenmiş ve 118 den teli bulmuş.Eşimin arabasını tanımış ve onu takip etmeye başlamış eşimde sabah işe giderken onun evinin önünden geçiyormuş, o nu gördüğü için benim yalnız olduğumu bilerek telefon etmiş. beni çok beğendiğini bana aşık olduğunu benimle sevişmek istediğini açıkca ilk telefonda söyledi.Bende tanımıyorum sizi diyerek teli önce yüzüne kapattım.Bu iki üç ay devam etti.Daha sonra eşimin fantazilerinide dikkate alarak ben onunla telde sex yapmaya başladım.bu bir müddet daha devam etti ve biz koray la buluşmaya karar verdik.ben onu elbise ve kıyafetlerinden tanıyacaktım obeni bilmiyecekti ama yüzümü falan iyice biliyormuştu.Randevulaştığımız yere vardığımda beni çok kibar biçimde klarşıladı hoş beş ten sonra arabasına binip evine gittik.Telde de seviştiğimizden artık bir birimizden saklıyacak ve çekinecek durumda değildik.Evine girdiğimizde her yer sexe hazır gibiydi.ve reel olarak kocamı aldatmaya başlamış oldumÇok zevkli saatler geçiriyorduk.Beni hediyelere boğuyordu.ne ihtiyacım varsa kıyafet türü her şeyin markası olmak üzere bana hemen alıyordu.Çokda yakışıklı ve bakımlı iri yapılı güçlü erkekti sanki hayalimdeki sex partnerimdi.sevişirken her şeyi konuşuyoruz o bana devamlı kocamla neler konuşarak seviştiğimizi sorardı bende ona Ali nin bana söylediklerini benim anlatmak istediklerimi bir bir anlatıyordum.Koray bana bir gün Ali nin gönlünü et grup sevişelim dedi.ben olmaz falan dedim ama beynimede yerleşti bu fikir.Kocamı buna hazırlıyarak üçlü sex yaparak grup fantazimide gerçeklemek istiyordum.Ali bana konuyu açtığında bende Korayla olanları fantaziymiş gibi anlatıyordum.Bir gün yine anlatırken Ali benide yanınıza alın karıcığım dedi. Fantazi olarak alıyordum ve kıskanmazmısın diye sorarak onun fikrini öğrenmeye çalışıyordum oda bana yatakta neler istersen yapabilirsin yeterki sen iste karıcığım kıskanmak bir yana senin zevklendiğini seyretmek bana zevklerin en büyüğünü verir dediğinde ona konuyu artık hep ben açarak nasıl gidebileceğimizi neler yapabileceğimizi anlattırıyordum ve çarşamba günü Korayla sevişmeye gittiğimizde artık hazır olması gerektiğini söyledim ve ben cumartesi günü gece sevişirken eşimle bunu konuştuğumda telde aradığımda bizi gel al dedim oda ciddimisin inanamıyorum dedi ve okeyledik.Ctesi gündüz telde ali yi iyice azdırdım, bu gece seni sexe doyurucam diye.Ali eve geldi ve bana çok değişik fantazilerle kudurt beni dedi.yatağa girip başladık sevişmeye ali devamlı fantazi anlat karıcığım kudurmak istiyorum ne olursun ne yaparsan yap bu gece beni sex üzerine delirt diye ısrar ediyordu ama bozulup vaz geçmek yok dediğimde inanki ne istersen ona ok diyeceğim hadi sıra dışı bir şeyler yap ne olusun diye yalvarıyordu.bende ama bunu sen istedin katlanmak zorundasın dedim, oda tamam dedi.yanına domalmış vaziyette ahizeyi elime aldım ve 3. yü çağırıyorum bak kızma bana dediğimde hadi çağır artık gelsin dedi ve bende koraya alo dediğimde buyur dedi ve hemen bize gelmelisin sana ihtiyacımız var dedim oda tamam dedi ve teli kapattım.Kocamda ben telle konuşurken kalçalarımı yalıyor kokluyordu yanına uzandım ve korayı tarif etmeye başladım.190 boyu,95 veya 100 kilo ağırlığı dediğimde derin bir iç çekti gelsede seni yanımda bir sikse altında ezildiğini görmek bana en büyük zevki verir dediğinde bende şaşırmıştım.İş ciddiye bindiği halde kıskanmıyordu bir hoş oldum o an.Ali bana siki ne kadar diye sorduğunda sikini bilmediğimi söyledim.Nasıl karşılıyalım diye sordum sen çık karşıla havaya onu sen koy dedi bende tamam o zaten hazır gelecek telefonda gündüz bilgi verdim dedim.ve zil çaldı Ali yatakta yatarken ben kalktım ve çırıl çıplak gittim kapıyı açıp buyur ettim korayı içeri aldım.Girdiğinde oo hazırlanmışsın ne bu güzellik böyle diyerek benim boynumdan kulak memelerimden öptüve bende onun pantolonunu çıkartmak üzere fermuarını çözdüm ve birlikte onun üzerindekileri çıkarttık.ve ben önden o arkadan yatak odasına geçtik, ali yüz aşağı kapanmış altında sanki birisi varmış gibi kendi kendine sex yapıyor kalçalarını sikişir gibi aşağı yukarı oynatıyordu.Ben yanına uzanıp sırtımı ali ye dönerek korayı kucağıma aldım ve biz öpüşmeye başladıkKoray iri kolları ile beni sarıyor nefeslerimizi almakta zorlanarak öpüşüyoruz ben kıvrandıkça ali ye değiyorum ve koray beni okşarken ali ye de elleri ara sıra değiyordu.ve alide bize doğru dönerek arkama sarıldı iki erkeğin sarmasına girmiştim.ben korayla öpüşür sevişirken alide götüme sikini değdirdiğinde zevk ve heyecan karışık hemen boşalıverdi.ve oooahhhh ııııhhhh diyerek yatağa uzandı kaldı.ve bizde sanki ali yok gibi devam ediyoruz.69 oldukkoray altta ben amcığımı ağzına kapatarak sikini emiyor yalıyorum oda benim deliklerimin ikisinide diliyle adeta temizlercesine yalıyordilini bazen derinlere sokmak üzere iyice sokmaya çalıştığında nefessiz kalıyor boğulmamak için derin bir nefes daha alıyor bu nefes alışları aliyi heyecanlandırmış olmalı ki bize doğru dönerek oda başladı beni okşamaya sevmeye memelerimi emmeye çalışıyor ben kendimi iyice ona verince başı benim memelerimle korayın karnı arasına sıkışıyordu.Sonra ali arkama geçti koray alttan amcığımı yalarken alide götümü yalamaya başladı.aman allahım ne zevkti bu çok zevklenmiştim.deliklerimin ikiside hazır hale gelmişti.Ali götümü parmağı ile alıştırıyordu bende o soktukça kendimi ona doğru vererek kıvırıyordum.Ali beni korayın üzerinden kaldırarak onun üzerine oturmamı sanki tarif etti bende kalktım ve korayın kucağına oturdum ama içime almadan oturdum.Aliye altımdakinin yerini bulması için ellerimle ellerini korayın sikine doğru götürdüm ve ali hemen yana geçerek ben kıvırdıkça elleriyle korayın sikini tutup amcığıma denklemiye çelışıyor bende biraz ona zorluk çıkarıyordum deliğimi denklemesine sanki izin vermiyordum.beni bir eliyle biraz kaldırmak istedi bende kalkarak onun denklemesine yardımcı oldum ve korayın kocaman sikini amcığıma tuttu ve bende üzerine oturdum.Ali arkama geçip uzanarak korayın sikinin ben kalkıp oturdukça amıma giriş ve çıkışını izliyordu.En büyük fantazisi gerçekleşiyordu.Eliyle korayın sikinin amıma giriş ve çıkışını sanki kontrol edercesine elleri deliğimde korayın sikini tutmaya çalışıyordu.Korayda zevkden delirmişçesine acayip sesler çıkartıyor bana karım çok tatlısın ne harikasın sen diyerek alttan dahada derinlere girmesi için beni kaldırtıyordu beli ve kalçası ile.ve bende orgazm olmaya başlamıştım.Benim haykırmalarım ve kendimi sıkmalarım karşısında korayda hızlandı ali de sok karıma koray sik şu orospumuzu devam koçum diyordu ve müthiş bir sesle içime attırmaya başladı ve sanki aslan gibi kükrüyordu altımda ve bende üzerine iyice kapandım dudaklarımızı ısırırcasına emiyorduk.böylece terler içerisinde seslerimiz, dermanımız kesilinceye kadar kaldık. ve ben korayın yanına uzandım. Ali de koraya ve bana övgüler yağdırıyordu sizi tekrar seyretmek istişyorum karımın bacaklarını omzuna alarak da sik ve altında ezildiğinede bakıyım dedi korayda emrin olur ali dedi ve ben mutfağa geçerek onlara meyve hazırladım ve yatağa getirdim benim kucağımda meyve tabağını tutarak korayı ali ve ben beslenmesi için muzları soyup ağzına tutuyordum.aradan yarım saat falan geçti tekrar başladık koklaşmaya öpüşmeye ikinci sikişimizi başka bir gün yazarım hoşça kalın.kocam ali genelde gay kanalına "..." nicki ile girer onunla bu konuları chatleşerek onu biraz tatmin edebilirsiniz.hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder