17 Ekim 2014 Cuma

Kankamın türbanlı karısını zorla siktim

Slm ben 25 yaşndym türbanlı hastasym.benim bi arkadaşım war adı erol bendn bir yıl önce ewlendi we karısı 20 yaşında türbanlı brisi adı büşra.ne zaman görsem yarağm taş kesilir çok guzel birisi yuz olarak ama wücut zayıf biraz gelelim büşrayı nasıl siktiğme bi gün ben eşim büşra we kocası sinemaya gttk o gun büşranın gydiği etekten ayak bileklerın braz ustu görunüyordu ama bu ble beni deli etmeye yetti biz arkdşmla aynı mahallede oturuyordk bi izmire gtmesi gerekiyordu bana beraber gidelim dedi ben işm war gelemem dedm we o gtti bende o gun kendi işime gttim we 1 2 saat sonra tel çaldi araya eroldu we bana cemal az bizim ewe kdar gtsene çesme bozulmuş yaptr onu die tamam dedim we hemen gttm.kapıyı büşra açti türbanlıydı dar bi göğùslerni belli eden bluz we altında uzun siyah etek wardı.hoşgeldn abi dedi we içeri aldı beni braz sohbetten sonra ne olduğnu sordm o da çeşmenın bozulduğunu we yapamadğnı soyledi tamam deyip mutfaga geçtk önümde yururken o güzel götü nasılda sallanıodu içimden o götü bi siksem yawrum dıodum mutfağa geçtk we mutfak dardı o abi bu çesme dedi bende arkasından diğer tarafa geçip bkcaktım wer geçerken o güzel götüne sürtündüm we irkildi ben hemen caktırmadm we neresi bozuk dedim büşrada bu çeşme dedi we başladm çesmeyı tamire ama aklım o götteydi we plan yapmaya basladım nasıl sikerm die soylesem wermezdi we hemen erolu arardı çunku namazında bi kızdı çok namuslu idi ama kafama koydum ister kendi isteğyle ister zorla sikecektim büşranın o güzel götünü we amını ben çeşmeyi yaparken bazen anahtar falan istediğimde yere eğildiginde o güzel götü kiloduyla beraber belli oluodu we daha fazla dayanamadm en son domaldığnda arkadan sarıldm we seni sikmek istiorum dedi büşra başladı bağrınmaya bi duyan olcaktı hemen bi elımi ağzna koydum bu arada benım yarak götünün arasını zorluyodu sus dedm bı rezillık cıkmasn yoksa seni oldururm dedm we bi elımi memelerine attm yumusaktı onları yoğuruordum cok guzeldi memeleri ama bisey yapamıodum çok debeleniodu bende bi tokat patlattm yere yuz ustu düştu ağlıyodu yapma ne olur die ama dinleyen kim hemen atladm ustune we eteği yukarıya beline topladm aman allahım o ne güzel bacak kalça göttü öyle bembeyaz sutte leke wardr ama bunda asla ellerme backlarna attm gezdrmeye başladm bu ble boşalmama yeterdi beyaz çicekli kilodu wardı we götu harika duruodu baldırlarndan yalamaya başladım göt deliğne doğru her karışını yaladım sonra yuzunu kendıme doğru çewirdm hala ağlıodu lutfen yapma die sus orospu dedim bundan seni sikicin benim dedm onu türbanını çikartmadan sikecektm we bluzunu yukarıya sıyırdm we memeleri karşma çktı başladım yalamaya memelerini dudaklarna doğru çıkıodum öpe öpe ustne uzandm braz öyle bekldm yarağm amına dayanmıştı we kalkıp bende soyundum yarağm dikilmiş 20 22 cm wardı we yere yatp eteğni bluzunu we sutyenini çkarttım sadce türbanı we beyaz kilodu kalmştı kaldrıp sandalyeye oturttum onu we sikımi ağzna werdm ama almıodu dudaklarna değmesi ble deli ediodu beni aç ağznı kaltağm benim dedim zorda olsa ağzna soktm we ôylece bekledm braz we o şekil resmını cektm büşranın ama yalamayı blmiodu we ben bşladm ağzni sıkmeye 5dk kadar siktikten sonra ağzna wolkan gbi patladm kuscaktı döller ağzından akıoyu önune eğldm we kilodun ustündn yalamaya başladm amını amı ıslanmaya başlamştı kilodun kenarından dilimi amına değdriodum snra kilodu tamamen çıkarttm artk sadce türbanı wardı ayağa kaldrdm çok göruntsu wardı o sekilde resmini çektım orospunun we yere sırt ustu yatrdm amına yarağmi dayadm ama çok zor giriodu daha körpeydı we fazla sikmemş arkadsm anlaşlan bi zorlama daha yaptm we kafa içindydi artk yawaş yawaş gdıp geliodum amına we alışmıstı artık ama hala ağlıodu we bu beni daha çok azdırıodu we başladm sert gırip çıkmaya amına wurdukça sak sak die sesler geliodu boşalcktm we son bi sokuşla amınin dibine bütün döllerimi bıraktm we uzandm memelerine yattım hç kıpırdamiodu ölü gbi yatıodu snra hareketlenmeye başladı we nereye daha yeni başladk götten sikecem daha dedm en buyuk hayalim buydu karım götten wermıodu we türbanlı büşrayı götündn sikicektm hayır olmaz pıslik herif defol gt dıe bağrınıodu ama umrumda değldi daha akşama kadar sikcektim onu tuttum büşrayı dayadm mutfağn tezgahna arkasna geçtm çömeli göt yanaklarnı deliğnı yalamaya başladım mis gıbi kokudu tüy ble yktu bembeyazdı götünü yalalarken amını parmaklıodum çok zewk alıodum inanlmazdı sonra isaret parmağmı amında sulandrıp götüne soktum we çkar die bağırdı öylece bekldm braz snra yawaş yawaş sokup çkarmaya başladm açıoludu göt deliği büşranın snra iki parmak soktm brazda öyle oynadktan sonra sıra geldi yarağmı götüne sokmaya ayağa kalkıp arkadan sarıldm ellerimle memelernden tuttm kafasni braz öne doğru eğdm yarağmı göt delğne dayadm we ittim ama imkanı yk grmiodu we çok sıkıodu kendini hemen ordan zeytin yağnı aldm belinden aşağı komple doktüm we sikimı bi daha dayadm gucluce bi daha ıttm we kafası grmşti ama bastığı çığlık hala kulaklarmda çınlar cıkart ne olur çıkart çok acıyor dedi ama dinleyen kim braz daha soktm yarısı içindydi sikimin çok kôtü sıkıodu yarağımı brak kendni die bağrdm we belnden tutup sert bir sekılde sıkmeye başladm çok hızli gırip çkıodum götüne götü kıpkrmızı olmuştu acıdan hala ağlıodu ama ben hala sikiodum onu ellerimle götnü iki yana ayrdm we dibine kadar sokup bekledm boynunu öpüodum o ise hadi artık yeter gt diodu o şekilde götündn sikımi çkartmadan yere yatrdım onu we dewam ettim sikmeye en sonunda götüne çok feci boşaldm braz daha sıktıkten sonra sikimi çkarttım we götü kanıodu biraz döllerle birlıkte çkıodu dşarı sonra oturdum bi sigara yaktm büşra hala ağlıodu nıe yaptn dedi bende çok azdırdın beni o götün deli etti beni dedim we kalktı bnyoya gtti giderken ınanı o götü nasıl gzel yururken sallanışı çıldırtır ınsanı arkasndan bende gttm banyoya we arkasından bi daha sarıldm yarağm kalkıtı alttan amına gırmeye zorluodu yarağm buşra yeter artık gt hadı diodu bende son bi kez daha sikip öyle gtcem dedm banyoda duwar dayadam bunu arkadan amına bi soktumki bı kerede dibine kadar girdim yandm die bağırdı ama ben hala doymamştm baktm banyoda ufak btane fırça bıraz kalındı ama yarağmdan kalındı we uzundu büşra fırcayı aldığmı görunce korktu sikimi amından çıkarttım fırçanın sapını göt deliğne sabunlayıp dayadm iki elimle war gücumle ittrdm we fırçanın sapı büşranın götüne girdi ama ne girme büşra oldugu yere bayıldı yerde yatıodu sap götünün içinde tawana doğru bkar şekilde duruodu we tuttum sapı başladım sokup çıkarmaya götü iyice açılıodu nerdeyse kolum gircekti fırçanın sapının dibine sokup çkarıodum bi yandanda wideoya alıodum o halini sonra dibine kadar soktm braktm we ewin icinde dolaşmaya başladm başka ne sokablirm die bakinıodum we birden gözüme wazo çarptı tam yarak seklinde ucu owal uzun we bayağı bi kalındı aldm gttm yanına baktm uyanmştı merhaba tatlm zewk aldnmı dedim şerefsiz diodu dur daha neler yapcm dedm fırcanın sapını tuttun bırden hç anlamadan çektim oofff die bağrdı ama götü cok kötü açılmıştı wazoyu aldım elime iyi köpükledm backlarna oturdu zaten açık olan göt deliğine soktm ama wazo daha kalındı açıldkça açılıodu götü soktum iyce we braz gt gel yaptm snra ayağa kaldır o şekilde önüne eğildim amını yaladm braz suyu geldi sonra o götündn çıkarttığm fırça sapını amına soktm yan tarafna geçip bi elim önde bi elım arkada ikisni brden sokup çkarıodum we en sonunda önümde eğlip ağzna yarağmı soktm boşalıp ağzna braktm wazoyla fırça sapını çkarttm her iki deliğindende kan gelıodu silip temizledm we dolaptan bütün buzları aldım poşetlere koyup amına we götne koydum delikler küçulsun die snra banyo yaptm ortaliğı toparldd we büşranın dudaklarına öpücük kondurup tekrar görüşcez dedim çktım ama umduğum gbi oldu arkadışma söylemems. şimdi onu arkadşımın yanında elleminin we kendi karımı siktirmenin planlarnı yapıorum arkadaşlar…:-)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder