26 Mart 2015 Perşembe

15 Yaşındaki Dar Eşofmanlı Komşu Kızını Siktim

Evet arkadaşlar kendi hikayemi sizlerle paylaşacağım.Komsumuzun kızı yıllardır öyle bir eşofman giyiyorki anlatılmaz yaşanır.O beyaz daptor eşofman beni azdırıyordu.Onu gördüğüm an sikim kalkıyor ve kuduruyordum.Ona tecavüz etmemek için kendimi zor tutuyordum.Bir gün bizim eve geldi.Normal olarak oturuyorduk.Ayağa kalktı ve firikik vermişti.Eşofmanı biraz aşağıya düştü.Götünün bir kısmını gördüm.Mememeleri okadar güzeldiki anlatamam.Yürüdükçe sallanıyor ve benimki yerinde duramıyordu.Mutfağa gitti.Bende peşinden gittim.Su içmek için eğilmişti.Kendimi tutamadım ve götüne elimi yaklaştırdım
.Ve okşadım.İlk olarak bana çok büyük tepki verdi.Sen napıyosun diyip sövmeye başladı.Dayanamadm.Dudağına yapıştım.Artık tepki verecek halde değildi.Oda kendini kaybetti.Dudaklarına yapıştım.Dudaklarını ıssırırken bir yandanda memelerini okşuyordum.5 dakika böyle sürdü.Dayanamadım o dar eşofmanlı götünü iyice okşadım.En sonunda eşofmanı indirdim.Amını yalamaya başladım.Zevkten çığlık atıyordu.Sok sok diye bağırıyordu.Belliki bizim kaşar kız daha önce sikişmiş.Ondan bukadar rahat.Saçından tutarak masaya doğru domalttım.Sikimi o daracık amına sokmaya başladım.Tam sokmuyordum.Yavaş yavaş başını sokup çıkartıyordum.Kuduruyordu.İyice azmıştı kız.Nolur sok diye inliyordu.Bende kendmi tutamadım.Ve girip çıkmaya başladım.Saçlarından çekiyor,götüne şaplak atıyordum.Zevkten bağırıyordu.Ben okadar kudurmustumki hunharca sikiyordum.En sonunda göğüslerinin arasına girip çıktım.Biraz girip çıktıktan sonra boşaldım.Sikimi ağzına aldı ve suratına attırdım.Çok keyifliydi.O günden beri düzenli olarak sikişiyoruz.Annesine söylüycek başıma kalcak diye çok korkuyorum.Ama dayanamıyorum işte.O daracık göt beni tahrik ediyor.Siz siz olun elinizi sikmeyin.Çevrenizde illaki sikilcek kız vardır.

1 yorum:

  1. MERHABA BENDE BİR SEKS ERKEYİM SİKİLMEK İSTİYEN KIZLAR EVLİ BAYANLAR DUL KARILAR KARISINI SİKTİRMEK İSTİYEN ERKEKLER SEKSTE SINIR TANIMAM ARAYIN TANIŞALIM MSN.sex_erkeyi@hotmail.com TEL.0551 621 08 57 YAŞ SINIRIM KESİNLİKLEN YOKTUR.BOYU POSU KİLOSU EVLİ BEKAR DUL GENÇ YAŞLI NİŞANLI BAKİRE HAMİLE UZUN KISA ŞİŞMAN ZAYIF OKUYAN OKUMAYAN ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN Sekste TECRÜBELİ OLAN OLMAYAN ESMER SARIŞIN KUMRAL SİYAH BEYAZ LEZBİYEN VE BUNUN GİBİ ŞEYLER BENİM İÇİN HİÇ AMA HİÇ FARKETMEZ.BENDE HERDAİM GİZLİLİK HİJYEN GÜVEN ZEVK ORGAZM BOŞALIP RAHATLAMAK ZEVKTEN İNİM İNİM İNLEMEK ESASTIR ŞARTTIR ÖNEMLİDİR GARANTİDİR ARAYAN YAŞAR 20 CM YEMEK İSTİYEN CANLARIM
    TEL.0551 621 08 57

    YanıtlaSil