23 Mart 2015 Pazartesi

Halamı ilk götten düzüşüm

kendimden bahsetmek gerekirse ben 20 yaşında 1.79 boyunda 68 kilo bir erkeğim.halam işe 38lı yaslarında tam bir afet ergenliğe ilk girdiğimden beri hep aklımda halamı sikmek vardı.halam zaten sürekli dar giyinen vücüdu olukca diri biseydi.bir gün kahvaltıya beni çağırdı eve gittiğimde kimse yoktu ve halam yine ip ince sabahlığıyla bana kapıyı açmıstı.içinde siyah iç çamaşırı olduğu beyaz elbisesinden bariz belliydi ve bişeyler almak için eğilip doğrulduğunda iyice meydana çıkyordu.ve benim alet artık dayanamayıp dikelmeye başlamıştı artık onu dahada çok istiyordum ve dayanamayıp ayağa kaltım yardım bahanesi ile arkasından gecerken hafifce sürtündüm anlamış olacakki suratı biraz değişti arkasından tekrar geçtiğimde sürtünme süresini daha uzun tuttum artık halamda istiyordu bunu anlamıştım elimdekileri bırakıp halamın arkasına geçtim ve hızlı hızlı sürtünmeye başladım öyle güzel inliyordu ki beni benden aldı sonra kendime doğru çevirip öpmeye başladım oda sabahlığını yavas yavas çıkarıyodu daha sonra göğüslerini emmeye ve ısırmaya başladım öyle zevk alıyodumki anlatamam yavas yavaş aşağıya indim ve o güzel amı bana gülümsüyordu ve amını yalamaya başladım iyice sulanmıştı ama ben zevkten bırakamıyordum daha sonra yatak odasına geçtik halam aletimi emmek istediğini söyledi ve emmeye basladı bu işi iyi biliyodu ve ben dayanamayarak ağzına boşaldım sonra yatağa uzandı ve amına yavas yavaş sokmaya başladım öyle bi inliyordu ki çok geçmeden oda boşaldı.hemn arkasına geçip devam ettm ama okadar güzel götü vardıki orayada girmek istiyordum ve yarrağımı amından çekip götüne değdirmeye başladım ses çıkartmaması onunda istediiği anlamına geliyordu daracak götüne yavas yavas sokmaya başladım ve artık bası içerdeydi ve halam benden yavas olmamı istiyordu onu dinlemedim ve yarağımın tamamını götüne soktum hızlı hızlı gelip gitmeye başlamıstım halam zevkten delirmek üzereydi ve ben bir kez daha bosalana kadar 3 kez orgazm olmustu şimdi sık sık halama kahvaltıya gidyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder