10 Mart 2015 Salı

Öğretmen komşumu siktim

Ben tarık 17 yaşındayım ve lise2`ye gidiyordum . Benimle aynı yaşta ve benim kadar yakışıklı olan arkadasım erol`la ingilizce öğretmenim ayseyi bi güzel siktik. Biz ayse öğretmenle karşı komşu idik her zaman annemler ondan derslerim hakkında bilgi alırlardı ben buna acaip uyuz olurdum bu yüzden mi ne o kadını hep sikmek istemişimdir. Ayse ogretmenin yüzü cok güzel olmasa da dayanamayacağınız bi vücudu vardı böyle vucut az bulunurdu arkadaşım erol`la okulda en ön sıradan hep onu dikizler eve gidip onu hayal edip otuzbir çekerdik ama bi gün onu sikebileceğimizi hiç düşünmemiştik(ciddi anlamda).Bir gün erol ve ben bizdeydik evde kimse yoktu ben ve arkadaşım evde gene ingilizce hocasını düşünüyorduk birden bire kapı çalındı ve birde ne görelim inilizce hocamız kapıda ve üstünde bir tayt ve bodyle geldi bize: -çocuklar, bi program hazırlamam gerek bana yardım edermisiniz?dedi biz niyeti anladık ama bozuntuya vermeden tabi hocam ne demek deyip abazan gibi atladık o body ve tayttan vucudu öyle bir çıkmıştıki bizim füzeler hemen dimdik taş gibi olmuştu . Öğretmenin evine girdik ve hemen oturduk ayse hoca bize – ben size içecek bişey getireyim dedi ve mutfağa gitti. Bizde erol`la bu hocayı biz nası yeriz diye plan yapıyorduk ki ayse hocam bizim düşünmemize gerek kalmadan olayı hazırlamış çırılçıplak elinde iki bardak kola ile gelmişti erol hemen atladı ve: -vay orospu demek program buymuş ,bayıldım . Dedi. -Tabi ki ya ne bekliyordun sizin gibi yakışıklılarla başka ne yapılır . Erkeksizlikten bittim. dediBen bu güzellik ve öğretmenimin böyle konuştuğunu görünce apışıp kalmıştım. Vucudu o kadar güzeldiki kılları bile yeni traşlanmıştı. Hemen eğilip bizim füzeleri çıkardı ve benim 19 luğu ağzına aldı adeta yarrağı yutacaktı.

Bense bayılacaktım . Erol arkaya geçip ayse`nin bi yandan amını yalıyor küçük ısırıklar atıyor bir yandanda daracık götünü genişletmek için parmaklıyordu. Ayse ise kendinden geçmiş inlemeye başlamıştı kimsenin gelmesinden korkmuyorduk çünkü ev onundu hem de bekardı. Daha sonra ben boşalmaya yakın sikimi ağzından çıkardım ve: – birazda amını tatmak istiyorum . dedim artık bu durumda bende açılmıştım. Ve ben amına geçtim bu seferde ağzına erol`unkini almıştı. Ben amının basına geçtim ve önce sikimin başını soktum sırt üstü yatıyordu. Yavaş yavaş girmeye başladım ben girdikçe oda erol`un sikine yapışıyordu sonuna doğru sikimi derinliklerine doğru kökledim acı bi çığlık koyverdi aynı anda erol aysenin suratına bosaldı öyle tazikli çok boşaldıki suratının heryeri döl olmuştu. Ama ayse cok azdığından hepsini yaladı yuttu. Ben bunu görünce amının içinde daha hızlandım artık benim erol`un ve ayse`nin çığlık ları birbirine karışmıştı biraz daha gidip geldikten sonra büyük bir şiddetle içine boşalmıştım aynı anda ayse de boşalmıştı bu çok hoşumuza gitti.Daha sonra erol bu kadar yeter dedi birazda ben sikicem . Ben olur dostum dedim ve amından çıktım amından çıkarken ayse büyük bi ohh cekti . Ben ağzına vermek istemiyordum ve sandwiç yapalım dedim.Aysenin suratına baktım mayışmış bi şekilde ewet der gibi kafasını salladı . Ben biraz ağzına emdirdim ve büzük sikimi yeniden kaldırdım ve oturdum aysede kucama oturdu erol`da sikini temizleyip amından yavaşça daldı ayse hoplamaya başladı . Bende onun götüne şaplaklar atıyor kulak memesini emiyordum erol da hem amına geçiriyor hemde taş gibi göğüslerini emiyordu biraz gidip geldikten sonra ben dayanamayıp boşaldım ama götünden çıkmadım.Memelerini arkadan okşayıp yalıyordum götünün kasları hala sikimi sömürüyordu. Erol ve ayse de dayanamadı ve beraber boşaldı erol hocamın amından çıktı o anda . prezervatif takmadığımız aklımıza geldi. ikimizde amına boşalmıştık. Ama ayse bizi rahatlattı çünkü hap kullanmıştı . Daha sonra hep beraber banyoya girdik ve birazda orda yiyiştik birçok pozisyon uyguladık . Banyoda da ikişer kez boşaldık beraber duş alıp erol`la gene bize gittik .O gece erol bizde kaldı ve olanları düşündük hala olayın şokundaydık çünkü ayse`yi sikmiştik hemde ikimiz birden daha sonraları da onu defalarca siktik taki biz üniversite birde o evlenip taşınana kadar o öğretmenimi hiç unutmadım çünkü bana ve arkadaşıma hem ingilizce öğretti hemde hayatı ve seksi. . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder