31 Mart 2015 Salı

kızlığımı verdiğim için pişman değilim

Ben oldukça iri göğüslü, 1.65 boylarında, dolgun kalçalı, kısacası Türk erkeğinin zevklerine hitab eden balık etinden genç bir kadınım. Bundan 1 yıl kadar önce, çocukluğumdan beri tanıdığım bir erkek arkadaşımla cinsel ilişkiye girerek kızlığıma veda ettim. Kesinlikle pişman değilim. Bu nedenle sizlerle paylaşmak istedim. O gece ailem akraba ziyaretine gitmişti. Ben de bunu fırsat bilerek bilgisayarın başına geçerek sitenizde ilgimi çeken hikayeleri okumaya başladım. Henüz tatmadığım zevklerin anlatıldığı hikayeler, bastırılmış duygularımı harekete geçirdi. Ellerim bacak arama girdi. Aşk üçgenimin sıcaklığını iyice hissettim. Tam zirveye ulaşıyordum ki, zil sesiyle uzandığım koltuktan fırladım. Alelacele monitörü kapattım. Gelen, çocukluk arkadaşım Mustafa’dan başkası değildi. Ailelerimiz eskiden beri tanıştığı için sık sık evimize girer çıkardı. O akşam da canı sıkılmış ve ağabeyimle bir iki kadeh parlatmak için uğraşmıştı. Tam geri dönecekken kahve yapmayı önerip içeri davet ettim. İlk önce biraz çekindi. Ancak sonra içeri girdi.
Bilinçaltım yarıda kalan mastürbasyonumu Mustafa’yla cinsel ilişkiye dönüştürmemi söylüyor, tabular ise buna itiraz ediyordu. Fakat bilinçaltım galip geldi ve onu baştan çıkartacak seksi hareketler yapmaya başladım. Mustafa da bunu bekliyormuş. Güçlü kolları ile beni kavradı ve üzerimdeki bluzu yırtarcasına çıkardı. Bedenim kontrolden çıkmıştı. ( ) Mustafa’nın eli aşk üçgenime inerken, ben de onun erkekliğini sıkıca kavradım. Yaşadığımız güzel anların tadını doyasıya çıkarmaktan başka bir şey düşünmüyoruz. İri göğüslerimi parçalarcasına ısırıyor ve yalıyordu. Daha da aşağılara, bacaklarıma ve ayak parmaklarıma indi. Dayanacak gücüm kalmamıştı. Bacaklarımı ayırarak erkeklik organını benimkiyle birleştirdim ilk önce çok acıdı. Fakat içimde birkaç kez gidip geldikten sonra acılar yerini tarifsiz bir zevk pınarına bıraktı. Tarihe karışan kızlığımı umursamıyordum bile. Bu arada dudakları boş durmuyor, göğsümü ve dudaklarımı çılgınca öpüyordu, ikimizde boşalıp yatağa kendimizi bıraktık. Birbirimize sarılıp bir süre dinlendik.     Sonra Mustafa beni öptü ve gitti. Şimdi sık sık görüşüyor ve yaşadığımız güzel anların tadını doyasıya çıkarmaktan başka bir şey düşünmüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder