19 Mart 2015 Perşembe

Eşimi siktirdim Gerçek Sex Hikaye

Merhaba Ben Cemal 27  yaşında evliyim eşim Cemre ise 22 yaşında karımla çok iyi geçinmemize rağmen bende olan sex fantazileri bitmek bilmiyordu.yatakta karımla sürekli fantaziler kurardık.son zamanlarda karımı başkalarına siktirmek isteği belirmişti fakat karıma bunu söyleyemiyordum.Bir gün msn ime bir erkek eklemişti kabul ettim.çevrim içi olduğunda profilen koyduğu penisinin resmi beni baya etkilemişti.onunla konuşmaya başladık.biraz ısındıktan sonra ona durumu anlatıp karımı siktirmek istediğimi söyledim.oda eşiniz kabul ederse memnuiyetle kabul edeceğini söyledi.ismi hasandı hasana ilk defa böyle bir şey yaşayacağımı bana bu konuda yardımcı olmasını söyledim.oda bana karımın resmi varsa fantazi yapabileceğini söyledi karımın resmini koydum ve onunla sohbet etmeye başladık.bana karımı nasıl siktiğini hayal ederken ben heyacanlanmış gerçekten karımı siktirmek istemiştim.bu böyle birkaç kez sürdü sonunda karıma bunları anlatmaya karar verdim.yatakta konuşa konuşa karıma bunları anlattım.karım bana ciddimisin bu konuda deyince ona çok istediğimi söyledim.Karım bana madem beni başkasına becertmek istiyorsun bu senin dediğin değil benim istediğim biri olacak kabul edersen yaparım dedi.bu heyacanı yaşamak istiyordum.ona kim diye sordum.İşyerinden arkadaşı olan bizle aynı yaşta mertle bunu yapabileceğini söyledi.ilk başta aynı işyerinde oldukları için karşı çıktım.bana eğer illaki istiyorsan sadece onunla yatarım dedi.bende kabul ettim.ertesi günü tatil günüydü ben evde kalıp onların gelmesini bekleyecek ve onlara görünmeden onları izleyecektim.öğleye doğru 2 si eve geldiler.eşim merte sen otur ben çalışma sayfalarını alıp geleyim istersen bişeyler içebilirsin dedi.karım yanıma gelip sakın gözükme sen istedin izle sadece diyerek masa üzerinden dosyaları alıp mertin yanına gitti.merte ne içersin diyip dosyaları eline verdi.mert ya kocan yok gelirse yanlış anlar ben gideyim desede karım merak etme bişey olmaz diyip merti oturttu.sonra 2 bira şişesi alıp mertle içmeye başladılar.karım merte bacaklarının kasıldığını masaj yapmasını rica etti.karım sürekli mini giyerdi.ayaklarını sehpaya uzatıp merte hadi dedi.mert karımın yanına gelip bacaklarına masaj yapmaya başlayınca aleti harekete geçmiş onu saklamaya çalışıyordu.karımssa ona frikik veriyordu.sonunda mert dayanamayıp karımın bacaklaını öpmeye başladı karımda kendini geriye yaslayıp kendini bıraktı.mert ayak parmaklarından başlayarak yalamaya başladı sonra karımın yanına oturup elini minisinin altından amına dokundurarak istiyormusun diye sordu.Karımda evet istiyorum hadi devam et beni becer dedi.Mert olayın tadını çıkartmaya başlayıp ne o kacan sikemiyormu seni dedi.Karım merte Kocam sikebilseydi sana vermezdim diyerek onu cesaretlendirdi.mert ne yapmak istiyorsun dedi karımda kocamı boynuzlamak istiyorum diyince ben çıldırmış ama sesimi çıkaramıyordum.Mertte madem seni o sikemiyor ben sikerim dedi ve yarağını karımın ağzına verdi karım iştahla yalıyor taşaklarını emiyordu.ikiside çırıl çıplak kalmışlardı.mert karımın bacaklarını omzuna aldı ve karıma al o zamn hadi medem boynuzlayacan kendin ok dedi.karım mertin yarağını amına dayadığında mert bir hamleyle içine girmişti.çılgınca sevişip öpüşüyorlardı.karım inledikce mert sikiyordu.karım dayanamayıp boşaldı ama mert hala devam ediyordu.karıma hiç arkandan becerdimi dedi.karımda hayır vermedim hiç diyince mert karımı domaltıp amının sularıyla genişlettiği götüne yarağını dayadı ve içine girdi.karım bağırdıkca o pompalıyordu.ben boşalmıştım.sonra mert inleyerek karımın götüne boşaldı.yarım kalan biralarını içtikten sonra mert tekrar karımın amına girdi.karım hadi amımı doldur kocacığım deiyor mertte evet senin kocan benim diyerek karımın amına boşalmıştı bir süre üst üste kaldılar.sonra mert giyinip çıktı.karımın yanına geldiğimde karım bana istediğin oldumu dedi.ona teşekkür ettim.sonra sikişmeye devam ettik.Karım mertin yarağına alışmıştı benim bilmediğimi sanarak karımı haftada bir sikip gidiyordu.ikimizde mutluyduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder