20 Mart 2015 Cuma

Mükemmel ötesi rus sex hikaye

Merhabalar keymenu.net okuyucuları simdiye kadar okudugum hikayelerin hemen hemen hepsi bir birini denk seyler neyse fazla uzatmadan bende konuma girim. isimler gercektir bunu soyleyim basta. benim ismim eser, antalyada bi otelde garsonluk yapiyordum sene 2006 da o donem otele gelen ruslardan biri dikkatimi cekti tabi tavlamak icin ne gerekiyorsa yapmaliydim gececi oldugum icin otele gelen yanliz dul ve arkadas gruplarini once ben goruyordum cunku gece kahvaltisi veriyorum neyse restorant tan iceri girer girmez gozlerim faltasi gibi acildi nasil acilmasin uzerindekilerle sikim dim dik olmustu bile hemen yanina kosup hosgeldiniz dedim oda cevap verdi ismini sordum lena dedi.kac gunluk felan dedim 2 haftaligina gelmis rusyadan neyse hemen kahvaltisini yapip odaya cikti o cakar cikmaz hemen tualete kosup asildim benim yavruya hayalimde o elimde sikim bir patladimki sormayin. iki gun gecti ben bunu goremedim ucuncu gun restorantta aksam yemegindeydi yanina gidip bu gece benimle cikarmisin dedim hemen kabul etti ve sozlestik sahilde onu beklicektim. ve ben bekledim is cikisi bayagi bekledikten sonra gelmedi bende o sinirle geri otele gectim baktim lobide oturuyor hic konusmadan restorantta gectim isime bakiyorum bu geldi neden gelmedin dedi bana bende tam bende sana bunu soracaktim dedim neyse oda numarasini istedim 501 dedi tmm dedim saat 2 de yanindayim. isimi alel acele bitirdim hemen odasina ciktim elimde iki sise bira hani eli bos gitmek olmaz. odada kiz kardesi vardi onu disari yolladi onuda bizim garson osman sikti:) neyse biz yanliz kaldik o bana nasilsin demeye kalmadi yapistim dudaklarina elime neresi geliyorsa oksadim. ustumuzu soyunduk ben amina dogru yonelirken durdurdu beni 69 yapti ben onun amini yalarken oda benim yarragimi yaliyordu. yaklasik 15 dakika bu sekilde kaldim sonra onu domaltip tersten amina girdim zevkle inliyordu cok gecmedi ben icine patladim benden hemen sonra oda patladi biraz durduk ve sonra tekrar domalttim busefer gotune giriyordum agirdi diyip kendini kasmaya basladi ben kulak memesinden opup biraz gevsettikten sonra kokune kadar asildim bir ciglik attiki sormayin. yaklasik 45 dakika siktim yarragimin kafasi kipkirmizi oldu ama bosalamiyordum bu arada iliklerine kadar bosalmisti bosalamiyorum dedim eliyle tuttu yarragimi agzina aldi sakso yapmiyordu resmen somuruyordu sonunda bir patladimki agzi yuzu burnu dolumle doldu. sabah saat 7 e kadar mukemmel derecede siktim ve bu hergun devam etti tam 8 gun boyunca gidecegi gun denizde de siktim hala telden konusuyoruz ve hala tr geldiginde yanima kosuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder