24 Mart 2015 Salı

Otel Odasında Gizli Sex Hikayesi

Mayıs 2003 ün ilk haftası kocam gölbaşı ndaki çekimler için ankara ya giderken istersen sen de gel demişti. Bende değişiklik olsun diye o na takılmıştım. Iyi ki de takılmışım sheraton otelinde kalıyoruz. çekimler gece ve gündüz oluyor. Ankara nın hatta türkiye nin en sıcak günleri şansımıza. Nem de aşırı. Giydiğimiz vücudumuza yapışıyor sanki. Ilk gün sabah 05 gibi otele dönünce gittiğime gideceğime pişman oldum. Biraz da sitem ve surat ettim haliyle. Ertesi günü bizimkiler gitti bende otelde yalnız kaldım. Havuzda barda falan takılıp vakit geçiririm nasılsa dedim. Neyse akşam yemekten sonra bara çıkmak için vaktin geçmesini bekliyorum. En iyisi odamıza çıkıp balkonda vakit geçirmek diye düşündüm. Balkona çıkıp sandalyeyi çekerken yan odadan inleme sesi duydum. Kafamı merak edip uzattığımda balkonlar bitişik ve yan yana bir çiftin çılgınca seviştiğini pardon resmen sikiştiğini gördüm. Bir anda afallamıştım. Beni fark edecek durumda değillerdi nasılsa. Tekrar uzattım kafamı. Ikisinin vücudu da harikaydı. Gayri ihtiyari sulandığımı ve daha fazla dayanamayacağımı anladım. Gece lambasını yakıp ışığı söndürerek biraz daha seyrettim. Balkon kapısı açık yatağa uzandım. Tv ve köşe lambası açık sadece. Odada gördüklerimi hayal edip çırılçıplak vaziyette kendimle oynarken sızıp kalmışım. Bir ara vücudumda bir temas hissettim. Hoş bir temas ama. Oda karanlıktı. Kocam geldi diye sevindim. Ve cilve yapmak istedim. gördüklerimde hala beynimde ya iııhhhh deyip hafif hafif sırt üstü döndüm. Okşamalar devam ediyordu yine. Bu kez amcığımı okşuyordu kocacığım benim. Ters dönüp te ağzıma yarrağını uzatınca bunun başka bir yarrak olduğunu anladım ama iş işten geçmişti. çoktan dudaklarımın arasında sünnetsiz bir yarrak amcığımda da yabancı bir dil vardı. Ve ikisi de hedefine ağır adımlarla ilerliyordu. O anda başka bir eli de fark ettim. Ilk kez bir kadın beni sex duygusuyla okşuyordu. Evet bunlar yan odada çılgınca sevişirken benim seyrettiklerimdi. Yabancı bir turist. Yabancı olması daha da iyiydi benim için. Bıraktım kendimi olacaklara. Neler olmadı ki? Ilk kez dedim ya amcığın bu kadar tatlı olduğunu anladım. Ve siz erkeklerin bunun için neden bu kadar çıldırdığınızı da. Deli divane olunmayacak gibi değildi gerçekten. Unutamadığım bir de final vardı ki anlatmadan geçemiyeceğim. Adam; ben altta sırt üstü, sevgilisi üstte bana yüzü dönükken kadın benle sevişirken, bir benim bir kadının amcığına sokup çıkartırken ikimizin de kudurmasını asla unutamıyorum. Sonunda da onun ikimizin ağzına sırayla fışkırmasını. Ertesi gün ve gece de bu macera devam etti haliyle. Ingilizler güneye giderken bizde istanbul a dönüyorduk. Anılarda otelde kalıyordu birde hafızamızda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder