25 Mart 2015 Çarşamba

Köylü Kıza Tecavüz Hikayeleri

Merhaba ben derya 29 yaşında güzel sayılabilecek bakımlı bir bayanım. Eşimle 7 yıl önce görücü usulü ile evlendik ama benim aksine o içine kapanık konuşmayı sevmeyen hayatı sıkıcı yaşayan biri. 6 yıldır bir şirkette ithalat uzmanı olarak çalışıyorum . Fakat son iki aydır patronum faruk bana çok çekici gelmeye başladı. O bekar üstelik çok yakışıklı karizmatik hayat dolu neşeli sohbet etmeyi seven biri. Önceleri mesaiden sonra sohbet etmeye başladık ikimizde sohbet etmeyi çok seviyorduk ve keyif alıyorduk. Sonra ufaktan yakınlaşma başladı aramızda bir akşam tam ışıklar kapanmış çıkarken dudaklarıma yapıştı. İlk kez eşimden başka biri ile öpüşüyordum ve çok heyecanlanmıştım titredim ve ağlamaya başladım. Sarıldı bana sıkıca korkma istemediğin birşey olmayacak dedi o akşam uzun uzuzn konuştuk sadece aramızda birşey olursa nasıl sonuçlar doğuracağı buna benim karar vermem gerektiğini falan konuştuk. Bir hafta kadar sonraydı sanırım? Bir akşam yine herkes çıkmıştı biz kalmıştık işle ilgili konulardan konuşuyorduk bir tane sigaramız kalmıştı sen yak beraber içelim dedi. Tamam dedim bilgisayardan resimler gösteriyordu bana yanıma gelsene dedi, onun odasında kanepede oturuyordu. Ben karşısındaydım. sigara elimde yanına geçtim oturdum resimlere bakıyorduk ama kalbim yerinden fırlayacaktı sanki derken sigarayı aldı elimden içti biraz sonra gözlerime baktı ve yaklaşıp öpmeye başladı. Bende karşılık verdim istiyordum çünkü sarıldık uzun uzun öpüştük istiyormusun dedi. Usulca kulağıma korkuyorum diyebildim sadece. Ve sonra maalesef olanlar oldu daha fazla anlatamıcam ağlamaktan gözlerim şişti .(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder