26 Mart 2015 Perşembe

DAYIMIN KIZINI KÖYDE SİKTİM

Ben 25 yaşında bir erkeğim. İstanbul'daki bir fabrikada şef olarak çalışıyorum. Yoğun çalıştığım için pek fazla gezip eğlenmeye vaktim olmuyor. Bu yüzden de çevremde çok fazla kız olmuyor. Fabrikada çalışanların da çoğu erkek, kadınlarınsa hepsi evli. Hal böyle olunca mal başa vuruyor çok zaman. Yaz aylarında yıllık iznimi alıp üç beş gün de olsa tatile gidip kafa dinlemeye çalışırım. Geçen sene Alanya'ya gitmiştim. Çok güzel bi rus hatunu sikmiştim hatta. Neyse o hikayemi de daha sonra anlatırım.

Bu yaz bi değişiklik yapıp memleketim Sivas'a gideyim diye düşündüm. Oradaki akrabalarımı da 4 - 5 senedir görmemiştim. Babanem, amcalarım, dayılarım hepsi Suşehri'nde yaşıyorlar. Köye vardığımda herkes beni çok güzel karşıladı. Herkesle sarıldık, hasret giderdik. Bu arada kuzenlerimi de görme fırsatım oldu. Dayımın kızı Büşra onu görmeyeli koca kız olmuş, köyde yaşıyordu. Liseyi yeni bitirmişti ama üniversite okumayı düşünmüyormuş. Bi akşam balkonda uzun uzun sohbet ettik Büşra'yla. Okumakta falan gözü yoktu, bir an evvel bi koca bulup evlenmeyi kafaya koymuştu. Biraz  okuldan üniversiteden falan bahsettim belki aklını çelerim de fikri değişir diye ama o kararlıydı.

Ertesi gün dayımlarla bahçeye gittik. O ağaçlarla işlerini hallederken ben bi güzel keyif çattım. Elma ağacından bi elma koparıp gölgesine oturdum. Dayım ağaçların arasında gözden kaybolmuştu. Bana da bi uyku bastırdı. Biraz şekerleme yapayım dişe düşündüm. Tam uykuya dalacaktım ki birden dayımın kızı Büşra karşımda belirdi. Gelip yanıma oturdu. Az ilerimizdeki yere düşmüş elmaya uzanmak için dizlerinin üstünde domalıp uzandı. Götü kocaman ve tam kıvamındaydı. Sikim dimdik oldu biranda.

Büşra elmayı alıp yanıma tekrar oturunca gözü direkt benim sikime odaklandı. Sikimin kalktığını anlamıştı. Yüzünde hafif bi tebessüm vardı. Dudaklarını hafifçe yalayıp yoksa sen arkamdan bana mı bakıyosun dedi. Ben ne diyeceğimi bilemedim. Utandım biraz ama nolursa olsun deyip, karşımda domalınca napiyim benim de gözüm kaydı dedim. Belli diyerek sikimi işaret etti. Ama gülümsüyordu. Gülümsemesi beni iyice cesaretlendirdi. Senin göte de bakılmayacak gibi değil dedim. O sırada solumda oturuyordu, sağ elini sikimin üzerine attı ve okşamaya başladı. Nefesi titriyordu. Hadi ağzıma ver! dedi. Hızlıca kemeri çözüp fermuarımı açtım. Açar açmaz elini küloduma sokup yarrağımı eline aldı. Eğilip lap diye tamamını ağzına aldı ve yalamaya başladı. Yukarı aşşağı inip inip çıkıyordu. Bi yandan zevkten çıldırıyor bir yandan da dayım gelmesin diye etrafı gözetliyordum.

Saçlarını tutup kafasını sikime bastırıyordum. Yarrağımın kafasını somuruyor beni çılgına çeviriyordu. Belli ki ilk kez ağzına almıyordu. Elimi pantolununda içeri sokup koca götünü avuçlamaya başladım. Oradan elimi amına doğru ittirdim ve o anda ağzına boşaldım. Tüm spermlerimi zevkle yuttu. Elimi pantolonunun fermuarına götürüp orada sikmek istedim. Ama bana engel oldu ve bakire olduğunu söyledi.

O gün orada ağzına boşalmakla yetindim ama üç gün sonra babannemin evinde Büşrayı götünden inlete inlete siktim. Artık köye daha sık gider ve Büşrayı tekrar sikerim diye düşünüyordum ki bu hafta kendisinin nişanlandığını öğrendim. Köyden bi başka gençle. Ama belli de olmaz hele bi  evlensin bakarsın arada gider ben de sikerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder