23 Mart 2015 Pazartesi

Sığır kocama yaptıklarım yemeyenin malını yerler misali

ben AYDAN 8 yıldır evliyim ve 30 yaşında bir bayanım. Vücudum gerçekten çok güzeldir. güzeldir diyorum ama bana göre ölçülerim biraz balık eti sayılabilir. Boyum 1.80, kilom 72 , ölçülerim 94-67-98. Kocam çok iyi fakat bir o kadar da öküz biri. Şimdiye kadar başıma ne geldiyse hep onun salaklıklarından gelmiştir. Aslına bakarsınız onun yüzünden 5 kere tecavüze uğradım sayılır. Uğradım sayılır çünkü hiç birini ben istemedim ama tecavüzde olmadı. Ben de madem salak herif bu duruma soktu beni bende tadına varayım dedim. Bu gün ilk salaklığını anlata cam size. Evleneli daha 4 ay olmuştu. Eşim benim ilk erkeğimdi, hem ilk sevgilim, hem de cinselliği ilk yaşadığım insandı. Çıplak erkek dahi görmemiştim daha önce. Bir gün kocam annesinin altınolukta ki yazlıklarına gitmemizi istedi. Hafta sonu altınoluğa gittik. Ben ilk defa gidiyordum. Ev küçük fakat sevimli bir evdi. 3 yatak odası ve bir salonu vardı. Evde sadece annesi ile babasının olacağını sanıyordum ama 2 kız kardeşi eşleri ve çocukları da oradaydı. Yani toplam 11 kişiydik. Eşime “istersen biz bir otele gidelim paramız var nasılsa, sıkışmaya değmez”; dedim. Kocamda “çok ayıp olur, sorun yaratmayalım nasılsa 2 gece zaten toplam kaç saat uyuyacağız ki”; deyip bu teklifimi geri çevirdi. Neyse biz öğlen hep beraber denize indik. Ben eşimle ikimiz olacağımızı düşündüğüm için yanımda açık sayılacak 2 tane bikini getirmiştim. Mecburen plajda onlarla güneşleniyordum. Bir ara gözüm eşimin büyük ablasının eşi Ayhan a takıldı. Gözlerini dikmiş bacak arama bakıyordu. Rahatsız oldum ve pozisyon değiştirip bakışlarından kaçmaya çalıştım. Hep beraber denize girdiğimizde voleybol falan oynadık. Eşim deve güreşi oynayalım deyince herkes bir bayanı omuzuna aldı. Eşim ben yerine büyük ablasını alınca beni de mecburen eşi Ayhan aldı. Adam kafasını, boynunu oynatarak amımı hissetmeye çalışıyordu. İyi bir hareket yaptık mıydı bacağımın iç kısmına yalarca öpüyordu. Oyun bitip indirirken vücuduna sürtünerek indirdi. Amım resmen taş gibi olmuş sikine takıldı. Hem kızmış hem de azmıştım. Sulandığımı farkettim… Akşam rakı sofrası kuruldu. Mangalda balıklar kızartıldı ve neşeli bir muhabbet başladı. Ben içkiden çabuk etkilenen biri olduğum için hareketlerim değişmişti. Çok rahat hareket ediyordum. Nasılsa bulunduğumuz ortamda yabancı biri yoktu. Üzerimde kısa bir jile vardı. Vücudumu tamamen sarıyordu. Biraz da dikkatsiz oturduğum bir sırada Ayhan eniştenin beni seyrettiğini fark ettim. Sanırım içkinin de etkisi ve kalabalığa güvenerek bu sefer kaçmadım. Aksine bacaklarımı aralayarak beyaz, dantelli tangamı ortaya çıkardım. O da iyice azmış bir eliyle dikleşmiş sikini düzeltiyordu. Öğlen sikinin amıma takılması aklıma geldi hemen. Gerçekten baya büyük olduğunu hissetmiştim. Sulandığımı farkettim. Gecenin ilerleyen saatlerinde yataklar açılmış, nasıl yatacağımız tartışılıyordu. Küçük odada 2 yer yatağında 2 aile yatacaktı. Çocuklar ile yaşlılar. Küçük yatakta da bir aile yatacaktı. Ben kocama küçük yatakta biz kalalım dedim. Canım fena halde kocamla sevişmek istiyordu. Bunu da kulağına fısıldadım. Dedim ya benim kocam salak diye. Tuttu büyük ablası ve ayhan eniştesiyle bizi aynı odaya soktu. aslında biraz da heyecanlanmadım değil. Nasılsa karısının ve kocamın yanında bir şey yapamayacaktı ama siki sabaha kadar inmeyecekti buna emindim. Hatta biraz daha ileri gidip üzerimde ki kısacık jile ile yattım. Ben duvar kenarına eşim benim yanıma Ayhan eşimin yanına en sondada büyük ablası Hale yatıyorduk. Ben rahat durmuyor kocamı azdırıyordum. Sikini elliyor elini amıma götürüp zorla oynatıyordum. Kocam rahat dur ayıp olacak deyip duruyordu. Sonunda uyuyup kaldık. Sabah uyandığımda odada Ayhan’dan başka kimse yoktu. Tam karşıma oturmuş vücudumu seyrediyor. Tangam da araya girmiş amım kabak gibi ortada. Adam şortunun üzerinden siki ile oynuyor. Ben bozuntuya vermeden hemen ayağa kalkıp günaydın diyerek içeri gittim. Deniz de yine beni süzüyor bana dokunuyor, gözleri ile resmen beni beceriyordu. Artık korkmaya başlamıştım. Kocama pekte çaktırmadan olanları anlattım, rahatsız oldum dedim. O da bana yanlış anlamışsındır öyle biri değildir deyince yapacak bir şeyim yoktu. Olsun yinede bu akşam aynı odada olmak istemiyorum dedim. Gece yine rakılar içildi yemekler yendi eşim o kadar sarhoştu ki bir şey demedi, benim sözlerimde havada kaldı ve yine aynı düzende yattık. Yine aynı jile ile yatmıştım. Bu sefer kocam benle sevişmek istedi, ben hayır demiştim. Bu son gece bitsin istiyordum. Gecenin çok geç bir saatinde bir elin bacaklarımda dolaştığını hissettim. Çok kısık bir sesle yapma kocacım dedim. Arkam kocama dönüktü. Ama el rahat durmuyordu. Öyle ustaca yapıyordu ki çok içki içtiğim için hemen azdım. Elleri hemen bacak arama girip külodumu yana sıyırdı ve amımın yarığı ile oynamaya başladı. Çok zevk alıyor fakat ses çıkaramıyordum. Kocacım bu gün çok iyisin, evdede seni içirip sevişecem diye takıldım. Külodumu aşağı sıyırmak istiyordu. Bende yardım edip çıkardım külotumu. Çaktırmadan sikişiceğimiz için en uygun pozisyon bana arkadan girmesi idi. Bende kıçımı çıkartarak onun işin kolaylaştırdım. Artık sıcacık ve taş gibi siki amımın yarığında bir aşağı bir yukarı geziyor sularınla kayganlaşıyordu. Sonunda birden bastırınca içimde hissettim. Kocacım ne sikinin bu hali derken öyle bir girdi ki içime sikinin her cm sini hissettim. Hayır hayır bu kocam olamazdı onun siki bu kadar büyük ve kalın değil di o zaman bu ayhan dı. Hayvan gibi soluyordu… Kafamı çevirip baktığımda Ayhan ın zevkten kaymış gözlerini gördüm. İçime öyle bir girip çıkıyordu ki uyuşmuştum zevkten. Kendimi tam bir kadın gibi hissediyordum. Karşı koymam mümkün değildi. Olacaklar ikimizinde umurunda değildi. İçimden çıkıp üzerime yattı. Çok iri bir adamdı. Sikini amıma yerleştirip içime girdi, şimdi hepsini sokuyordu. Müthiş bir duyguydu. Hayvan gibi soluyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Siki gerçekten harikaydı. (ben o zaman öyle düşünmüştüm) içimden çıkacak diye çok korkuyordum. Hiç bitmesin istiyordum. Öyle hoyratça sokuyordu ki orgazm üstüne orgazm yaşıyordum. Üzerimden kalkıp yanıma yattı, bende o koca siki elime alıp üzerine oturdum. Müthiş bir duyguydu. Bütün içimi kaplamıştı. Yavaş yavaş oturup kalkıyordum ki içimde şiddetle patladı. Ben bitti sanırken bu sefer de domalttı. Siki sertliğinden bir şey kaybetmemişti. Bir çırpıda koca aletini içime soktu. Siktikçe sikiyordu, bitmek bilmiyordu. Bayılmak üzereydi. Belki 15 dak aralıksız sikti. Sonunda yine şiddetli bir şekilde içimi doldurdu. Sonra yataktan kalkıp banyoya gittik. Birde ne göreyim Ayhanın siki yine kalkmış. Ama amımda hal kalmamıştı. Tabii ki dinlemedi, lavaboya domaltıp bütün sikini amıma daldırdı. Karşı gelmek mümkün değildi bu işi çok iyi yapıyordu. Öyle güzel sikiyordu ki zevkten öleceğimi düşünüyordum. Sikinin damarlarını bile amımda hissedebiliyordum. Sikinin hepsini sokuyor sonrada hepsini çıkarıyordu. Amım yırtılacaktı neredeyse. Bir erkek bir kadını bu kadar güzel sikebilirmiydi. Amımın içine girerken müthiş bir zevk alıyordum remen içimi genişletiyordu. Belki bir yarım saat de orada becerdi beni ve sonunda yıkanıp yattık. Kocamın ve eşinin aşırı alkolden sızdığını anlayınca gece çaktırmadan eşimle yer değiştirmiş. sabah uyandığımda yürüyecek halim yoktu. Hemen yola çıktık tabii ki kocama anlatmadım. Bir daha da Ayhan beraber olmadım. Ama kocamın aptallıkları bu kadarlada kalmadı tabi devamı diğer yazımda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder