17 Mart 2015 Salı

Karıma köpeğimle suç üstü yaptım

merhaba size anlatacağım olay başımdan birebir geçti benim ismim cem eşimin ismi seda biz afyonda yaşıyoruz ve birtane çocuğumuz var neyse eşimle bir akşam üstü evimizde oturuyorduk televizyon izlerken eşime bir hayvan besliyelimmi diye sordum oda etrafı pisletir diye hayır dedi ben onunla ilgilenirim dedim ve eşim nasıl hayvan kuşmu alcan dedi bende bir köpek alalım dedim hem çocukta oynar dedim oda bakarız dedi ertesisabah eşimle dolaşmaya çıktık çocuğu eşimin annesine bıraktık ve hemen ilerimizde bir hayvan dükkanı vardı ve oraya gittik hertürlü hayvan vardı ve bnim gözüme birtane buldog cinsi bir köpek takıldı ve onu alabilceğimizi söyledim eşiminde hoşuna gitti ve 600 dolara aldık benim durumum iyidir ve arabaya bindikten sonra çocuğumuzuda alarak eve gittik akşam olmuştu ve can uyudu eşime köpeği beğendiğini sordum oda iyi ama yıkamamız lazım dedi ve ben küveti doldurmaya gidiyorum dedi 5 dakika sonra cem diye seslendi ve köpeği getirmemi söyledi ve banyoya gittim eşimin üzerinde hiçbirşey yoktu sende elbiselerini çıkarda ıslanmasın dedi bende çıplandım eşim çocuğu falan yıkarken çıplanırneyse eşim köpeği küvete soktu ve şampuanla yıkamaya başladı bende yardım ettim eşimi öyle görünce yarağım kalktı ve eşime sevişmek istediğimi söyledim rşimde köpeği yıkadıktan sonra dedi veköpeği yıkadık yatak odasına gittik eşim kudurmuş gibi yarağımım yalamaya başladı eşim dayanılmayacak kadar güzeldir ve eşimi domalttım ve skmeye başladım ve uzandık eşim aşkım köpeğin ismini ne koycaz dedi ben ise sen ne istiyorsan onu koy dedim ve oda gleyt koyalımdedi tamam dedim ve sonra aşkım bu köpek kaç yaşındadır dedi bende 1 yaşında dedim oda köpek ler neden az yaşar dedi ve osırada köpek havlamaya başladı salonda ve bende eşimin yanından kalktım bir türlü susmuyordu ben yanından ayrılınca havlıyordu bende köpeği yatak odasına götürdüm eşim in amı açıktı ve hemen toparladı ve amının üstüne kilodunu koydu bende neden korktuğunu sordum oda ısırır diye korkmuş bende oldukça azdım eşime devam etçeğimizi yanlız köpekte kalsın havlıyo dedim dışarda . tamam dedi ve köpeği kapının yanına yatırdım eşimi domaltıp sikmeye devam ettim ve köpek bize bakıyordu eşim konsantrasyonum bozuluyo dedi ve bende napalım havlıyo dedim eşim sırt üstü yattı ve ben amını yalamaya başladım eşim daha fazlasını istiyorum dedi bende nasılyani dedim oda nebiliyim çıldırmak istiyorum dedi bende köpeğe yalat istersen dedim oda ya ısırırsa dedi bende bişey olmaz köpeğin iyneleri tam dedim ve köpeğe ıslık çalarak eşimin amına vurmaya başladım köpek sadece bakıyordu eşim neden yalamuyo dedi bende alışkın olmadığını söyledim oda napçaz dedi hemen mutfağa gidip süt aldım ve karımın bacaklarını iyice açıp amını yukarı kaldırdım amının boşluğuna sütü döktüm ve köpeği tasmasından tutup yatağın üstüne çıkardım eşimin amını öyle bir yalıyoki kadının amı nerdeyse dışarı çıkacak eşim çığlık atıp ptladı veköpeği aşağı indirdim eşim patladığı için biraz mola verdik ve birer sigara yaktık eşim yan dönmüştü ve amı okadar güzel çıktı ki sük kokuyordu köpek tekrar yatağa çıktı ve eşimin amını yalamaya başladı acıkmış olacak zavalla köpek ve eşime aklıma bir fantezi geldi dedim oda ne dedi bende istersen köprkle sikişebilirsin dedim oda hastalık kaparsam dedi bende iyneleritamdedim oda tamam dedi çıkdırıyordu sanki fındık amlı va karıma domalmasını söyledim oda domaldı ve köpek hiçbirşey yapmıyordu eşim neden sikmiyor dedi bende alışkın değil dedim oda hadi ön bacaklarını kaldır dedi ve ben ön bacaklaını eşimin sırtına daYADIM öyle tut dedi veeşim aşşadan köpeğin taşaklarını sıvazlıyordu köpeğin siki dışına çıktı ve oldukça su akıyordu bende sikinden tutup karımın fındık gibi amına daldırdım köpek hızlandı karım adeta çıldırıyordu karım cıkar sakın içime patlamasın dedi neden dedimde karım allah kahretsin dedi bende noldu dedim amının içine sıcak suların geldiğini söyledi bende birşey olmaz dedim ve karım altta domalmış köpeğin siki karımın amında öylece duruyordu
karım kollarrı ağrıdı dedi ama yarrak birtürlü çıkmıyordu köpek birden karımın üstünden indi göt göte geldiler yarak bir türlü çıkmıyordu yarım daat sonra sıcak su getirdim çünkü karım yorulmuştu ve amla yarağın girdiği yere 1 bardak döktüm inanın şampanya gibi patladı karımın amından sular fışkırıyordu karım ya hamile kalırsam köpekmi doğuracağım dedi bende saçmalama genler tutmuyo hamile bırakmaz dedim ve yattık sabah kaktığımızda eşime pişmanmısın dedim hayır çok zevk aldım artık sen işteyken beni doyurur dedi ve her gün köpekle sikişiyormuş eşimin amı 1.2 ay sonra aynı köpeğin amı gibi olmuş biz çok mutluyuz tüm eşlere tavsiye ederim hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder