18 Mart 2015 Çarşamba

Damar Sözler YENİ ..

Gittiğin Günden Beri Susuyorum ,
Bizde Ölünün Arkasından Konuşulmaz . . !


Biliyorum Mışıl Mışıl Uyuyorsun ,
Mutlusun Çünkü A*ına Koyim . . !





Canımı Yaktıktan Sonra Hiç Birşey Olmamış Gibi Helallik İsteyenler,
Cehennemde Yandığınızı Görsem Üzerinize Benzin Dökerim . . !

Günde Bir Kıza Yavşayan Erkekte Var ,
Yıllarca Aynı Kızı Seven Adamda . . !

İster Kal İster Git. Çünkü ; Bundan Sonra Ne Kalışın HOŞLUK ,
Ne Gidişin BOŞLUK Yapar Gönlümde . . !





Üzülme "Kelebeğim"

Bugünü atlatırsak, yarın diye birşey yok . . !

Vazgeçmeyi çözüm sananlar ,
O İş sandığınız gibi kolay değil . . !


Beni Başkasını Sevmek Zorunda Bıraktın .
Bunun Affı Yok . . !

Deli Dolu Biriyim Ama, Deliliğimden Eser Yok Bu Günlerde ,
Sadece DOLU'yum . . !



İnan ki değmiyor ,

Sevdiğinede , sövdüğünede . . !


Sonra Seni Bıraktım ,
Şiire, Söze, Çaya İnandım . . !


Düşündüm de ,
Beni En Güzel Annem Sevdi Be . . !





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder