20 Mart 2015 Cuma

Müthiş Dul seks hikayesi

benim adım Özgür size başımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ben şuan 20 yaşındayım başımdan gecen olay 2 sene önce yani 18 yaşında geçdi. Okullar yeni bitmişdi yaz tatilndeydik ben yaz tatillerini hep çalışarak geçiren bi gencdim ve o yaz da herzamnki gibi nişantaşında bir elektrik cinin yanında işe başladım başlayalı daha 2 hafta olmuşdu ben yeni olduğum için işde fazla tek başıma işe gitmiyordum cumartesi günlerimiz pasif geçtiğinden ustaların bitanesi gelmemişdi ve bir iş gelmişdi kadın acilen bi elektrikci arıyodu ve öbür usta beni gönderdi 1.80 boylarında balık etli kısa ve kızıl saçlı çok alımlı bi bayandı beraber yola koyulduk ve evine geldiğinde ütü yapdığını ve prizinin patladığını gördüm ve ben prizi deişdirmek için yere oturdum ve dewğişdirmeye başladım kadında bana bişi içerimsiin die sordu bende su istedim ve mutfağa gitti ütü yadığı şeyleri görünce şok olmuşdum çünkü kilotlarını ve bluzlarını ütülüyodu ve kadın bana suyu getirdi ben suyuu içip işe tekrar koyuldum bayan ise üstünde beyaz pantalon vardı ve pantalondan içindeki çamaşırı belli oluyodu içinde beyaz renkde tangası vardı. ben prizi deişdirmeyi bitirdikden sonra elektriği açdım ve kontrol ettim kadın da kontrol etmek istedi ve önemde domalarak ütüyü fişe takdı ben dayanamadan kadının kalcalarına bakdım ve kalcalarının çok güzel olduğunu fark ettim göğüsleride çok güzel di byüük ve dikdiler üzerindeki bluzdan belli oluyodu ve kadın ayağa kalkdı ve tmm deyip borçunu sordu ve ben 30 tl deyince oh usta ne yapdın o kadar olurmu filen diyerek elini omzuma koydu ve su anda o kadar para olmadığını ve akşam üzeri uğramamı söledi ve ordan ayrıldım akşam saat 6 gibi tekrardan parayı istemeye gittim ve kapıyı açdı üzerinde sadece iç çamaşırı olduğunu gördüm ve şok oldum ve bana paranı almaya gelmedinmi diyerek beni içeri davet etti bende şok bir şekilde davetini kabul ederek içeri girdim bana bişi içermisin die sordu ve ben yok dedim bana oturmamı söledi ve anlattı kendisinin dul bir kadın olduğunu genc yaşında kocasından boşandığıı söledi ve uzun zamandır bi ilişkiye girmediğini söledi ve beni beyendiğini ve birlikde olmak istediğini söledi bende olur dedim ve yanıma oturdu kalkmış olan sikimi pantalonumdan kavradı ve okşamaya başladı ve bana şimdi seni o kadar mutlu yapıcamki beni ömür boyu unutamicaksın diyerek dudaklarıma yapışdı öle öpüşüyoduki ben kendimi profesyonel derdim ama ben bile daha çömezmişim sanki içimi boşaltıyodu daha sonra onu koltuğa uzattım ve iri göğslerini yalamaya uçlarını ısırmaya başladım o bu vakit çıldırıyor ohh ohhh diye inliyordu ve ben daha da aşalarına ilerek göbek deliğine dil darbeleri atıyor onu dahada çıldırmasını sağlıyordum enn sonunda tangasına gelmişdim tangası su içindeydi ve tangasının üstünden yalamaya baladım daha sonra tangasını çıkardım ve öldürücü darbeleri amının dudaklarına yavaş yavaş vuruyodum o ise sanki eriyodu çıldırmış gibiybi ve ağzıma ağzıma boşalıyodu ben ise hiç durmadan yalıyodum ve en sonunda ben doğruldum ve bu sefer ben yattım o ise bacaklarımın arasından gelerek yarrağıma dil darbeleri atıyor ve hepsini ağzına alıyordu ben dayanamayıp boşaldım ve bütün menilerimi sildi süpürdü daha sonra tekrardan ağzına alarak kalkmasını sağladı ve bu sefer bacaklarını iki yana açarak üzerime oturdu ve oturup kalkmaya başladı ben yarramı ilk defa böle dimdik görmüşdüm o ise hiç durmadan oturup kalkıyordu ve biryandanda öpüşüyorduk daha sonra üzerimden kalkdı ve bana doğru domaldı amdan gircemi sandı ama ben sikimi bol tükürükliyerek götünün ağzına dayadım ve beni geri itmeye çalışdı ama ben dinlemedim ve birden basdırdım tek seferde yarıya akdar sokmuşdum o ise deli gibiydi kafasını yerlere vuruyodu ve ben içinde gidip gelmeye başladım artık oda alışmışdı artık zevkden götüne tokatlar atıyodu ben ise hiç durmadan git gel yapıyordum ve daha sonra geliyorum dedim ve birden geri çekildi ve yarramı götünden çıakrdı ve biraz bekledi tabi ben gelmemişdim bana daha seni bırakmam diyerek güldü ve bu sefer amına sokdu yarramı bende daha da gaza gelerek bu sefer götünü tokatlayarak amına gidip gelmeye başladım ve tekrar geliyorum dedihimde ikimzi birden boşaldık ben yorgunlukdan yere yattım o ise halen doymamış gibi inen yarramı yalayıp kaldırmaya çalışıyodu ve daha sonra yanıma yattı ve ikimizde yerde yatarak öpüşüyorduk daha sonra ise ikimzide banyo yapdık ve ben buna banyoda brkere daha kaydım ve banyodan çıkıp pturmaya başladık ve kadın bana artık sen benimsin diyerek 100 tl verdi ve her hafta sonu gel die beni tempihledi ve havadan sudan konuşmaya başdık saat baya geç olmuş bizim dükkan kapanmış beni 3 -4 kere aramışlar ama ben farkında bile deildim ve ordan ayrıldım daha sonra 5 hafta daha birlikde olduk daha sonra o yurtdışına çalışmaya gitti ben ise çok üzülmüşdüm ama arada arıyo ve en kısa zamnada gelip tekrarlıcaz diyo ama ben hiç geleceğini sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder