24 Mart 2015 Salı

Zencileri Hep Merak Ederdim

Pazar günü bizimkinin çekimi olduğundan sabah 7 de evden ayrıldı.Ben de 7.30 gibi hazırlanıp çıktım.Oteldeydim.Maçlar 11 de başlayacak bende hem seyredecek hem güneşlenecektim güya.Yoksa şeytan mı dürtüyordu.Açıkçası bütün gece o sanki içimden hiç çıkmamıştı.Asansöre bindim.15.kat.ve odanın kapısını çaldım.Kendimi bir an fahişe gibi hissettim.Ama öyle olmadığımı bu işi sırf zevk için yaptığım biliyor ve rahatlıyordum.Kapıyı açtı şaşırmış vaziyette ama gülümseyerek içeri davet etti. Ama o da ne? Yatakta çırılçıplak yatan bir zenci bayan vardı.Ve O beni içeri almıştı.Problem olmayacağını ve olanları anlattığını söylüyordu.Meğer beni tenis oynarken seyretmiş ve peşime takılmış.Yani saunaya gelmesi falan hep elde edebilmek içinmiş demek ki.Neyse; Benimle ayak üstü sevişmeye başladı hemen.Daha önce Ankara da başımdan böyle bir olay geçtiği için kadınla beraber olmak beni rahatsız etmiyordu.Ama odanın aydınlık olması olumsuz etkiliyordu.Gece olsa her şey daha kolaydı sanki.Perdeleri kapattım.İşte karanlık olmuştu her yer.Gece lambasını yaktım sadece. Her ikisinin de vücudu enfes gözüküyordu o ışıkta.Bende bronz bir şekilde renkleri tamamlıyordum.Biz sevişirken uyumadığını uyur numarası yaptığını yakaladım.Geri geri gelip yatağa uzandım.Adamı da aramıza aldım.Onların devamını getirmesini istiyordum bende sonradan dahil olacaktım.Kadın nazlanır gibi oldu sanki.Ama azman yarağını kadının ağzına dayayınca yavaş yavaş gözlerini aralamaya başladı.Bende o kapkara vücudun amcığının dudaklarını aralamış kıpkırmızı olan kısmını yalamaya başlamıştım.Hiç tepki vermedi.Adamda ikimize de yetecek alet vardı nasılsa.O benden çok daha kolay içine almaz mı? Ne de olsa idmanlı diye düşündüm.Kadını ters çevirdi bir an. Yüz üstü.İnanamadım arkasından mı yoksa derken elimi tutup aletine götürdü.Ve arkasına yerleştirmemi sağladı.O anda bile kuduruk gibi olmuştum.Sadece bir inleme duydum ve rahatlıkla kafası ve de gerisi girip çıkmaya başlamıştı bile.Benim de sırtüstü yatmamı istedi.Ondan çıkarıp amcığıma sokmaya çalışıyordu.Bu kez kadın O na ve bana yardım ediyordu.Ohhhhhhhh harikaydı işte yine içime giriyordu kara şey.Yavaş yavaş girip çıkarmaya başladı dünkü gibi.En çok da buna bayılıyordu. Ağır ağır zevk ala ala.Her girip çıkışını hissederek almaya.Alıştırınca benden çıkarıp kadını arkadan yapmaya başladı.Tekrar oradan çıkarıp kadına yalatıyor amcığıma sokuyordu.Bir O na bir bana.Hem göt sikiyor hem de amcık.Üçümüzde kudurmuştuk.En sonunda ikimizin de ağzına sırayla boşaldı.Muhteşemdi#133; Kahvaltıyı hem beraber odada yaptık.Duş alıp ayrılacaktım onlardan ama dün duşta yaşadıklarım tekrar canlanmıştı gözümde.Peşimden kadında duşa gelmez mi? Onunla baş başa seviştik erkeksiz.Adam ise karşımıza geçmiş bizi izlemekle yetiniyordu.Ve de kendininkiyle oynayarak.Boşalmamasını ve ağzıma fışkırmasını istedim.Süperdi yaaaa.Fışkırırken damağıma sert sert vuruyordu sanki spermleri.Öpüşerek onlara veda ettim. Tenis kortuna indim.Cenk yoktu.Odasına telefon ettim. Yataktaymış.İstersen gel kahvaltıyı burada beraber yapalım dedi.Yapmıştım ama dinlenmem lazımdı.Odaya çıktım.Kapıyı aralık bırakmıştı.Yatakta yüzüstü yatıyor ve numaradan uyuyordu.Üstü çıplaktı ve çarşafla belden aşağısı örtülüydü.Uyanık Cenk beni tongaya düşürecekti aklınca.Kalkmıyor musun? Dedim demez olaydım.Kalktı çoktan diye karşılık vermez mi sinsice gülerek hem de.Sinirlenmiştim ama belli etmiyordum.O sinirle çarşafı hızla çektim.Aboooooooooooo ne göreyim dediği gibi kaldırmış ve çırılçıplakmış iyimi? Ben elimde çarşaf şaşkınlığımı üzerimde atamamıştım ki hızla doğruldu ve ellerimden yapışık yatağa çekti.Allahım tecavüze mi uğrayacaktım yoksa? Ve dudaklarıma yapıştı.Kurtulmak için çabalamaya başladım.Sırt üstü yatıyordum ve O bacaklarımın arasına girmişti bile.İnce mini eteğimin içindeki g-stringimi görünce daha da kudurdu.Yarağını hissetmem beni de azdırmıştı.Ama zenciden sonra bundan zevk alabilecek miydim.Hamur gibiydim zaten. Dudaklarımı verdim sonunda.Rahatlamıştı.Soyarken mutluluktan uçuyordu sanki.Yıllar sonra benimle olmak bu güne kısmet olmuştu O nun için.Amcığıma ilk temasında boşalacaktı nerdeyse.Kalkıp banyoya gittim yüzümü yıkadım.Maksat O nu geciktirmekti.Döndüm ve benim hakimiyetimde sevişmeye başladık.Ta ki yeter artık dedirtene kadar.Yüz üstü yattım ve gel dedim. Belimi kırdım kalçamı kaldırdım ve aletini tutup arkama dayadım.Hadi bakalım dedim.Şaşırdı ve aptallaştı.Ama çocuklar gibi de sevindi.Yavaş yavaş giriyordu.Birden hızlandı.Hayır dedim yavaş yavaş madem ki çok istedin tadını çıkaralım.Boşalma sakın diye ekledim.Çıkarıp amcığıma soktum.Bir önüme bir arkama.Zencinin kadına ve bana ayrı ayrı yaptığını bir seferde Cenk e ve bana tattırıyordum.Aman Tanrım harikaydııııııııııııı.En sonunda ağzımda patladı bağıra bağıra.Yatağa yığıldı.Bende bitmiştim açıkçası.Uyuyakalmışız.Güya beni rahat uyutmayacak ve her an tekrar başlayacaktı.Uyandığımda saat akşam 7 olmuştu.O ise hala uyuyordu.Apar topar giyinip otelden ayrıldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder