23 Mart 2015 Pazartesi

hazır güzel kısa mesajlar hazır smsler sevgiliye güzel sözler

Yagmuru sevdigini soyluyorsun yagmur yaginca kaciyorsun gunesi sevdigini soyluyorsun gunes cikinca kaciyorsun korkarim benide sevdigini soyluyorsun
Bu GünLer Kötü oLsa biLe..YaRınLar Hep GüzeL oLur DerLer..Peki Bu GünLer DünLerin YarınLarı DeĞiLmiYDi
Tanrım tümçiçeklerin solduğu öyle bir sonbahar gecesi al ki canımı vefasız yar koyacak tek bir gül bile bulamasın mezartaşıma…
Doğarken niçin ağladığımı yaşadıkça anlıyorum
Aşk bi boktur sifonu çek kurtul!
Asla haraketsiz bir şeyi boşuna haraket ettirme
Gökyüzü güneş olsa da sensiz karanlıktayım.
Yaşamak sadece nefes almaksa şu aziz bedende can taşımaksa eninde sonunda toprak olmaksa ben böyle yaşamak istemiyorum
AŞK İYİ BİRŞEY OLSAYDI DÜNYADAKİ İLK CİNAYET ONUN YÜZÜNDEN İŞLENMEZDİ.
”İnşallah ol sen de böyle aşıl ol da bak birisine ben oldum da ne oldu sanki senin gibi birisine…!”
seni yıldızlara benzetiyorum birtanem;onlar kadar uzak,onlar kadar erişilmezsin… Aranızdaki tek fark;onlar milyonlarca sen birtanesin…
Ne zaman ”sağır” bir ressam bir gülün kristal bir zemin üstüne düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun
Gravitation can not be held responsible for people falling in love
BİLİRİM SEN GÜNEŞSİN VE ETRAFINDA GEZEGENLER VAR AMA UNUTMA BENDE DÜNYAYIM SADECE BENDE HAYAT VAR SENİ
SEVİYORUM
Aşk bir elma şekerine benzer.Yersin yersin sonunda sana KAZIĞI kalır…
Ne zaman sağır bir ressam bir gülün kristal bir zemin üzerine düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun
Eğer bir ressam;Gülün yere düştüğü anki sesi tabloya dökebilirse işte o zaman seni unuturum….
Aşk :-):-):-) gibidir, zevkte verir acıda.
DENİZLERDEN KAĞIT DALGALARDAN KALEM YAPTIM VE SENİ SEVDİĞİMİ YAZDIM BANA İNANDIN ÇÜNKÜ BEN SENİ SEVMEDİM
SANA TAPTIM..
Yaşamın kaynağı sevgi ise,eğer sevgi bir tutku,tutku bir amaç,amaç birşeyleri biri ile paylaşmaksa,paylaşmak aşk,aşk hatırlamaksa HEP AKLIMDASIN
Eğer beni bu sokakta, Bu şehirde ve bu dünyada bulamazsan bilki Gözlerinin daldığı yerdeyim
Seni seviyorum deniz gözlüm ama sana söyleyemiyorum sana aşkımı böyle itiraf edebiliyorum seni seviyorum
NE ZAMAN SAĞIR BİR RESSAM KRİSTAL ZEMİN ÜZERİNE DÜŞEN BİR GÜLÜN ÇIKARDIĞI SESİ ÇİZERSE BENİM SANA OLAN AŞKIM O
ZAMAN BİTER
Seni sonsuza dek bekleyebilirim ama sonsuzlugun sonunda sen oldugun sürece…
Kim bir gün güneşin üzerine kar taneleriyle seni seviyorum yazarsa bilki o seni benden daha cok seviyordur…..!
Bilirim sen bir yıldızsın ve etrafında bir çok gezegen var ama unutma ki:ben de dünyayım yalnız BEN de hayat var…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder