22 Mart 2015 Pazar

Yengemin kara kutusunu dağıttılar.

olanlara bizzat kendi gözlerimle şahit oldum. yengem 47 yaşında oldukça bakımlı gezmeye ve alışverişe meraklı bir kadındır.vücut ölçüleri gayet iyi yani genç kızlara taş çıkartır..arasıra yengemle görüşürüz.bir görüşmemizde ona beraber dışarı çıkmayı teklif ettim.hem dolaşır hemde onu tezgahtarlık yapan arkadaşım selimle tanıştırırım diye düşündüm.selim ne de olsa arkadaşımdı ve yengem alışverişi sevdiğinden ötürü ben olmasamda ona yardımcı olur diye düşünmüştüm.selim yeni bir arkadaşımdı.beraber aynı semtte çalışıyorduk.bir keresinde yengem yürürken götünü sallar selimin yolda yürürken tesadüfen önümüzde giden yengemin götüne baktığını farkettim.yengemin oldukça oynak ve çıkık kalçaları vardır.mahallede bütün esnaf eminim ki yengemin o götünün arasındaki kara deliği sikmek için sıraya girmişti..hatta bizim kapıcının yengemi siktiği lafı bir dönem mahallede oldukça konuşuldu.doğulu bir adam. orda burda kahvede yengemi bodrumda siktiğini anlatmış.o dönem dayım şehir dışında olduğundan işin peşine düşmedik tabi.. Her neyse lafı uzatmadan yengemi haftasonu bizim semtteki selimin dükkanına götürdüm.içerde pek müşteri yoktu.içerde birbirleriyle tanıştırdım ve selimin yengemi bu sefer sikeceğini anladım.selim şimdiye kadar hangi karıya göz koyduysa en azından bir kere sikmişti.her nedense ben yengemi selimle mağazada bırakıp fatura yatırmaya diye çıktım.çünkü akşam saatiydi ve son günüydü..müsadeyle mağazadan ayrıldım.yolda aklımda gözümün önünde hep selimin yengemi sikmesi tasviri canlanıyordu.dayım yine şehir dışındaydı ve yengem azmıştı. selimin kara yarrağına hayır diyeceğini sanmıyordum.üstelik kapıcının yengemi sikme ihtimali ve bunu selimin duymuş olması yengemi selimin gözünde bir orospu yapardı.bu durumda selim beni bile tanımaz gözümün önünde yengemi acımaz götünden sikerdi.. İşte ben bunları düşünürken artık dönüş yolundaydım.selimlerin mağazası tenha bir yerdeydi.artık hava kararmıştı.mağazanın önüne geldiğimde kapının aralık olduğunu gördüm.birden beynimde şimşekler çakmaya ve heyecanlanmaya başladım.selim kesin içerde yengemin hakkından geliyordu.içeriye sessizce girdim.adım adım içerde loş ışık yanan yere doğru yürüdükçe sesleride duymaya başlamıştım.. gördüğüm manzara karşısında dona kaldım.evet selim yengemin bacaklarını omzuna alımıştı yengem anırır gibi sesler çıkarırken selimde yengemin götünü sikiyordu.iri ve kara yarrağını yengemin kara göt deliğine köklemiş yengemde offff pofff diye inliyordu.bu şekilde yengemi bi 5 dakika siken selimin keyfi yerindeydi yengemi tam göremiyordum.ben sadece selimin sırtını ve omuzlarından yengemin sallanan çıplak kırmızı ojeli ayaklarını görüyordum.ayakkabıları bileğinde bağlı ama ayaklarından çıkmış sallanıyordu.çıkan ses bütün mağazada yankı yapıyordu.selim hayvan gibi yengemi sikti ve o gece yengemin götünün hakkını verdi.resmen it gibi sikti yengemi. bu manzarayı izleyince dumur olmuştum. selim yengemin götüne boşalınca ikiside toplandılar.yengem dayanamadı ve selime dönerekten,gözünü seveyim orda burda götümü siktiğini bizim kapıcı gibi anlatma çocuklarım var rezil olurum diyordu ve bir yandan utana utana konuşuyordu. selimse yengemi sikmesinin havasıyla sen merak etme arasıra gel ben ağzımı tutarım dedi.ben bu lafını duydum.demekki yengemi kapıcıda sikmişti.hemen dışarı çıktım.sonra dışardan yengemi aradım.yengem bana geç geldiğim için kızgındı.anlaşılan sikilmenin hırsını benden almak istiyordu.çok ağresifti.o gün beyaz etek giymişti. her ikimizde selimle vedalaştıktan sonra eve doğru yola koyulduk.yengem biraz önüme geçince altında kilotunun olmadığını farkettim. beyaz eteğinde tam kıçının arası hizasında kan vardı. ve selimin yengemin götünüde siktiğini anladım.anüsü kanamıştı belli ki.selim bana hep siktiği kadınların kilotlarınıda aldığını söylerdi.yengeminkinide almıştı. utancımdan kan lekesi için yengeme hiç bişey diyemedim ve eve kadar farkeden erkekler dönüp dönüp yengemin götüne baktılar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder