23 Mart 2015 Pazartesi

Kız arkadaşımda cafede ateşli dakikalardan sonra eve geçtik

Sevgilimle bi kafede otururken etrafta kimsenin olmadığını farkettim bizden başka müşteri yoktu ve garsonlar da ortalıkta gözükmüyordu ben de orda biraz öpüşebileceğimizi düşünerek onu yavaşça öpmeye başladım. Dillerimiz birbirine dolandığında ikimiz de yanıyorduk ve çok azmıştım aletim patlayacak gibiydi ve elimi bacağına koydum okşamaya başladım. Dur napıyosun biri görcek böyle riskli biçimde istemiyorum dedi. istersen yalnız kalabileceğimiz bir yere gidelim bizim ev daha 3 3,5 saat boş dedim. Tamam dedi. Çok mutluydum tamam dediğinie inanamamıştım ve zevkten havalara uçuyordum. Ama sadece biraz yiyişicez sexyapmicaz dedi biraz üzüldüm ama olsun aşkım senin istediğin gibi olsun dedim. Eve giderken de duramıyordum birkaç kez yanağından öptüm bana sabret biraz dedi ama ben oracıkta üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyodum yolda giderken arkamızdan 4 kızın takip ettiğinni fark ettim 2 si beni seviyodu arklarından öğrenmiştim hoşumada gitmişti sonra eve geldik. tam kapıyı açıcakken onların hala bizi izlediklerini fark ettim sevgilime durumu anlattım ve küçük bi şov yapmaya nedersin dedim. Onunda gözleri parladı kapının önünde dudaklarıma yapışıverdi artık diğer kızları unutmuştum çok hızlı bi şekilde kapıyı açtım ve içerde deli gibi öpüşmeye başladık gündüz olduğu için perdeler açıktı koltukta yiyişirken hala bizi izlediklerini fark ettim zaten aletim taş gibi olmuştu ve eşofmandan belli oluyordu kızları görünce iyice kıskandırmak için sevgilimin bacaklarını okşamaya başladım ve muhteşem kalçalarını sıktırıyodum. bisüre sonra ikimizde çırılçıplak kalmıştık ve çok azmıştım ama seks yok dediği için birşey yapamıyordum. Ama onunda dayanacak gücü kalmamıştı ikimizde çırılçıplaktık ve organlarımız birbirine sürtüyorudu hadi yapalım artık dayanamıyorum dedi tamam dedim yalamk istiyorum dedi muhteşemdi yalarken 2 kez yüzüne boşaldım sonra yavaş yavaş aşağıya indim ıslak taş gibi amını emmeye başladım deli gibi bağırıyordu gir artık dedi tamam dedim birkaç kez gittikten sonra kızların izlemeye devam ettiğini ve çok heyecanlandıklarını fark ettim bu beni iyice azdırdı deli gbi sikmeye başladım ikimizde kendimizi kaybettik muhteşem seksten sonra boşalmam gerektiğini söyledim ağzıma ve göğüslerime istiyorum dedi istediği gibi yaprım sonra onunda kızları gördüğünü anladım çünkü boşaldıktan sonra onlara şov yapıyordu kıskandırıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder