22 Mart 2015 Pazar

Ensest sex hikaye

Annemi 3 kişi nasıl siktiğimizi anlatacam.. ilk önce annemi tanıtayım annem 35 yaşında izmirli sarışın taş gibi vücudu olan 1.72 boyunda tam sikimlik bir afettir. neyse olaya geçeyim. 2 gün önce arkadaşlarımla sözleştik, bize geleceklerdi sohbet edecektik. çarşamba günü oldu ve 3 arkadaşım bize geldiler. . annemde arkadaşlarımın bize geleceğini biliyoordu, odasında üstünü giyiyordu. zil çaldı kapıtı ben açtım. ve arkadaşları içeri buyur ettim . 5 -10 dakka sohbet ettik. ve içeriye annem arkadaşlarıa hoş geldin demek için içeri girdi. ve hepimizin gözü fal taşı gibi açıldıi annemin üzerinde mini bir etek siyah bir çorap altında topuklu bir ayakkabı ve mavi vücudunu saran bluz vardı. ve içeri girip arkadaşlarımla tokalaştı ve hoş geldiniz dedi. ve geçip karşımıza geçti herkesin siki taş gibi olmuştu. annem bacak bacak üstüne attı ve herşeyi gözüküyordu neredese kalkıp saldıracaktım.. ve sohbete başladık biraz sohbettensonra arkadaşlarıma hadi benim odama gidelim dedim. herkesin siki taş gibi olmuştu.odama gittik ve bilgisayarı açıp bi filim koyayım dedim. filimi koydum ve izlemeye başladık. filim başladı filimdeki kadında annem gibi sarışındı ve anneme müthiş benziyordu.ve onuda 3 değilde 2 genç sikiyordu. zühtü ahhhhh böyle bir kadın olsada siksek dedi. ufukta evet yaaaa güzel olur dediler ve yüzüme bakmaya başladılar. ben ne istediklerini anladım ama belli etmedim.. annem kapıyı çaldı ve bize çay getirdi. ben hemen filmi simge durumuna alıp bilgisayarın ekranına attım. ve annem pastaları verdi ve ne yapıyosunuz dedi bende filim izliyoruz dedim.o da bende izlyetim mi dedi bende mecbur tamam dedim. annem . gitti ve yatağın üzerine oturdu. bacak ları müthiş gözüküyordu neyse ben filimi başa aldım ve izlemeye başladık.ve annem hiç bir tepki vermeden filimmi 10 dakka izledi biz artık çok azmıştık annemin bizi azdıracak bir haraketini veya sözünü bekliyorduk. ve annem birden kadına bak ne performans ben olsam şimdi bayılmıştım dedi.zühtüde ben olsaydımdım sizi kesinlikle zevkten bayıltırdım dedii. ve annemin bacaklarını üfelemye başladı. annemde karşılık verdi ve zühtünün sikini pantalonun üstünde üfelemeye başladı.. ve annem zühtüye dur dedi ve ayağa kalktı ve bize benim yatağıma gidelim orası daha iyi dedi. ve gittik annem bize sikinizi açın dedi ve bize hanginizin büyükse önce onunla sevişecem dedi. bizde sikimizi açtık benimki 19 zühtününkü 22 ufukun ise 21 cm geldi ve zühtü kazandı. annem yatağa uzandı ve zühtüye gel dedi . zühtü soyundu ve gitti ve başladılar ilk baş zühtü annemin çorabını çıkardı. sonra bacaklarını öptü. ve sonra eteğini ve bluz unu çıkardı annem siyah . el kadar bir kilot ve siyah sütyenle kalmıştı. ve zühtü bana dönerek Akif bak şimdi anneni nasıl sikecem dedi. ve anemin kilodunu ve sütyenini çıkardı ve annemin müthiş yus yuvarlak memelerini yalamaya başladı. ve sonra amını yalamaya başladı annem inliyordr ve zühtü annemin amına girdi annem çığlık atarak daha hızlı . hadi sik beni diye inliyordu zühtü 5 dakka pompaladıktan sonra anneme boşalacam dedi . annemde içime boşalma hamile kalırım dedi . zühtüde sikini çıkararak annemi yüzüne boşaldı. ve ondan sonra ufuk geçti. oda hemen annemin bacaklarını üfelemeye başladı ve annemin kalçalarını tutu ve birden amına bikerede girdi annem ahhh diye . bir ses çıkardı. ve ufuk pompalamaya başladı. ve oda sikini çıkararak annemin memelerine akıttı. sıra bana geldi. annemi yataktan kaldırdım. ve ben uzandım onu da kucağıma oturtturdum ve sikimi amına soktum ve zıplatmaya başladım. annem müthiş sevişiyordu. memeleri zıpladıkça bir aşağı bir yukarı gidiyordu. ve annem benide boşalttı.ve bu güzel gün bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder