30 Mart 2015 Pazartesi

En yakın arkadaşıma ormanda eşimi siktirdim.

yaşadığım olay geçen yıl oldu.ben,karım ve arkadaşım Hakkı ormana mantar toplamaya gitmiştik.Faarkında olmadan bir süre sonra onlardan kopmuşum.bir saat sonra bir ağacın dibinde çokça mantar gördüm.mantarları toplarken çok yakınlardan inleme sesi duydum.merak ettim o tarafa yöneldim.bir de ne göreyim, karımla hakkı dalları geniş olan bir ağacın dibinde sikişiyorlar.karımla hakkı alt tarafları çıplak olarak sikişiyorlar.karım altta yatmış hakkı karıma deli gibi sokuyordu.karım hakkıcım kocacım amımı yırt parçala,amımı doyur sike diye bağırıyor götünü sağa sola kıvırıyordu.amım senindir istediğin kadar sik ne zamandır bu anı bekliyordum.senin karın olmayı çok istiyordum.artık senin karınım.istediğin zaman gelip sik beni.sana çocuk vermek istiyorum.şimdi çinden çıkarmadan döllerini amıma doldur kocacım erkeğim benim diyordu.yarım saat sonra ikiside boşaldılar.hakkı sikini çıkarmadan öylece biraz uzandılar.sonra giyinip tekrarmantar toplamaya devam ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder