22 Mart 2015 Pazar

Evli seks hikayesi

Merhabalar ben Adıyaman’dan yazıorum adım Selda muhabbetlerin çoğunu saçma bulmuor diilım yazıcağım butun kelimelerin hepsi doğrudur nese ben ADIYAMAN’da kuafor sektoruyle uğrasıorum kendı mesleımden bırısıyle evlendım kocam ıyı yakısıklı dık baslı devamlı benı aldatan uzen bırısıydı evlenmeden oncede kendısıyle tanısıorduk o yuzden evlılığın tadını alamadım ve daha ılk haftalarda tansıon artıordu kendısını sevıordum ama halen hergun saat 9 gibi dukkanı kapar eve dönerdık eşim o aralar biraz rahatsızlık duyduğunu ıse gelmıcenı soluordu ok dedım benım ıcın bıraz zor olucakdı ama mecburdumhergun 9 de giderken dukkanımızın ilerisinde resturant kafe gibi bi yer vardı hergun gecerken ordan bı beyin beni süzdüğünü fark ettım bu boyle bı kac gun devam ettı esımle ıyılesmıstı ama dukkandada tadımız yokdu kocam benden erken gıdıor gec gelıordu ve eve donerken o beyle kesişmeden eve gitmek ıstemıordum bir gun gecerken iyi aksamlar bugun erkencısınız sanırsam dedi ama aynı saatdi maksadı benle tanısmak evet sıkıntıdan ıslerın zayıf oldunu soledım bve gulumsıyerek ayrıldım dier gunde mrblasdk ve ısmımı oğrenmek ıstedı soledım kendınınkınınde ercan oldunu soledı ve benı tanımak ıstedını soledı bende tanıdın ıste deip kur yaparak uzaklasdım dier gun eşimle gunduz vakdı o kadar tartısdıkkı kendı cekdı gıttı ben cok sınırlıydım kendısıne aksam eve donerken ercan beyın karsında buldum kendımı tekrar ayak ustu konusurken içerde oturup bana bişeler ıkram etmesının kendını cok sevindircenı soledı ok dedım bende oturduk ıcerı bombosdu kımseler yokdu hosbos derken kım oldumu sordu artık ııce sırnasmıs kaynaşmısdık benı cok hos buldunu soledı bende kendısının ole oldunu soledım ve yanıma sokularak boğazımın altından optu nefes alısım değişmisdi ve kalkıp kapıyı kitleip benı merdıvenlrden aşai indırdı bodrum gibi bi yere sandalyeler koltuklar vardı ıner ınmez dudama yapısdı doymaksınzn opusuorduk ve eteğimi sıyırarak kilotumu ındırdı opusurken ve dineldı ve elımı pantoluna atarak duğmesını çözdum bende ve elime aldım cok hos elasdik gibi parlak damarlı 19 cm civarındaydı ağzıma iterek ağzıma sokdu ve bende değinip yalamaya basladım bu hos penisi ve benı kaldırıp sağ bacağımı iğicie ayırıp yuz ustu yarı oturark domaltı ve amıma girmeye basladı pozisyon zdırı ve yorucuydu ve kalkıp ellerimi duvara yasladı ve sağ bacağımı kaldırıp içine verdi bi yandan gidip gelior bi yandan da benı opuordu ve oturarak ustune oturddurdu benı elimle turarak penısını ıcıme aldım ve o pozisyonda penısını cekmeden benı one itttirip domaltıp tekrar gid gele devam ediordu ve içimden cıkarak ağzımı acdı ve yüzümın her yerıne sperm bosalddı ve ağzıma verdı sunmuy penısını ağzımla temızleip saatın gecdını soledım ve ayrılırken tekrar merdıvenlerde yakaladı benı ve kılotumu yırtığ ayakda ıcıme girdi 20 dk ıka zorla ığğlanarak bosaldı içime .. kurtaja mahrum etdı benı ondan sora defalarca bende onda sevisdık dusuşduk ikimizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder