30 Mart 2015 Pazartesi

Misafirlerim onur getirdiler.

kenimden bahsedeyim; adım Cüneyt yaşım 41 1 79 boy 78 kılo atletik ve sarışınım doguda esnaflık yaparım askerlık arkadaşımın yakınları tarihi gezi için doguya gelecekler dıye haber verdı bende mısafır perverimliğimden sevindim uçakla havaalanından aldım gayet duzgun karı koca geldı ısımlerini deyiştirecem ece ve cem çok sıcak kanlı ınsanlardı benıde çok sevdıler gun boyu gezdırdım alışverişler yaptılar gece olunca tarihi otelde rezervasyon yapmıştık tras katında oturup şarap içtik o ana kadar aklımdan kotu bişey geçmedi bı ara içeri geçip rahat bişeyler gıyeyeım dedı geldıyınde ince diz ustu askılı çok seksı bır elbise giydi ben utandım musade istıyeyım dedım hayır olmaz seni çok sevdık muhabettınede doyum olmaz rica ettiler kaldım ece karşımda gozlerımın içine bakıyor tahrık edıyordu bı ara eşi ile aşagı gıdıp geldıler tek kaldım 15dk sonra geldıler yuzlerı guluyordu gece ılerledı kafamızda hoş olmuştu onları odaya geçirdim musade ıstıyecektım cem ısrar ettı bu gece bızde kal o zaman anladım nıyetlerını zaten çok azmıştım bende bu kafa ıle zaten gıdılmez dedım odaya geçtık cem banyo yapacam dedı gırdıyı gıbı ece dudaklarıma yapıştı ayakta çılgınca sevişiyorduk bende kendımden geçmış yalıyordum onu dudaklarından bogazına ayak uclarına kadar yalayıp emıyordum cem banyodan çıplak çıktı oda gelıp yarragımı okşadı aletım 18cm kalın hiç bırbırmızle konuşmuyorduk emmeye başladı bende ecenın memelerini çılgınlar gıbı sevişiyorduk ecenın amı zevkten sırılsıklam olmuştu bana yalvarırcasına sok dıyordu hafıfça yerleştırıp oyle soktumkı bırbırmıze yapışık halde 15dk kadar gıdıp geldı ece 3 defa orgazm oldu ben geç boşalrıım tam boşalacakken sıkımı çıkarıp govulerıne boşalrdım cemde bızı ızleyıp kuçuk aleti ıle oynuyordu sabaha kadar her ıkısınıde sıktım hele ıkısını yanyana domaltıp bı ceme bı eceye sokuşum harıka ıdı ece aramızda bırbırmıze sıkıca sarılıp yattık sabah oldu bıdaha yaptık kahvaltıdan sonra musade ıstedım çok mutlu olmuşlardı benıde çok sevmışlerdı pişman olmuştum hayatımda ılk erkek sıkıyordum seni bıdaha gormek ısterız dedıler hayır dedım ve gıttım telımıde deyıştırdım aradan zaman geçtı ben hep hayallerı ıle yaşadım ama bıdaha bulamadım onları harıkaydı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder