23 Mart 2015 Pazartesi

Güzel Uzun Mesajlar , Sevgiliye Uzun Mesaj

» Kendini bilmeli insan, kendini görebilmeli, elalemi tarttığı terazisinin bir kefesine kendini, bir kefesine de vicdanını koyabilmeli.. Evet koyabilmeli, koyabilmeli ki; haddini, hududunu sınırını görebilmeli.. Evet görebilmeli ki; hiç te masum olmadığını anlayabilmeli... » Yetinmeyen insanlarız aslında. Beni çok sevsin, güzel olsun, benimle ilgilensin deriz. İlgilendimi bunalırız, seni sever ama güzel olmaz, güzel olur ama davranışlarını beğenmeyiz. Ne istediğimizi tam bilsek çok güzel olacak herşey ama insan akıllanmaz yada hislerine yenik düşersin. Sonra busefer farklı olacak dersin yine başlarsın sonra bir bakmışşsın devir daimin içindesin... » Uzun satırIar yazdım acıIar üstüne kısa satırIarda kaIdı mutIuIuk, onu da parantezIere bıraktık ,noktaIar koymadık virgüIIerIe anIatamadıkIarımızı ünIemIe bitirdik.YazdıkIarımızı soru işaretIerimize bıraktık ,meseIa dedik kurduğumuz hayaIIere umut dedik.İ » Karşılıksız aşk nedir? -Diyelim ki sen balık ol. Çok yaramaz bir balık ol ama. Bir gün canın sıkılsın ve suyun yüzeyine çok yaklaş. O kadar çok yaklaş ki elle tutulabilecek kadar bulutları seçebilecek kadar. Sonra bir buluta aşık ol. Öyleaniden saçma sapan. Seni görecek hatta halini beğenmeyecek diye hemen suyun en dibine kaç. Havalar yağmurluymuş o sıra. Her gün gör o bulutu. Yağmur damlalarını yakalamaya çalış ondan sana gelen birer hediyeymiş gibi. Diğer bulutlardan ve şimşeklerden kıskan onu. En çok şimşeklerden. O da seni seviyordur belki. Yoksa bu kadar yağmur yağamazdı. O kadar çok yağamaz ki. Bir gün yüzeye çıkarken sıcak bassın yüzgeçlerini. Sankimesela heyecandan mesela onu göreceksin diye bastı. Bir de bak ki o gitmiş. Güneş gelmiş. Güneş ne ki? O kötü bir şey. Güneş kötü bir şey olmasa bulut gitmezdi. Bu sefer sen yağmur yağdır bütün denize. Bir daha göremeyeceğin için değil. Çünkü sevse o ufacık beyaz bulut kalırdı orada. Uğraşırdı denize inebilmek için. Sis olurdu siz olurdunuz. » Sen renkli saç uçları istiyorsun ama kendi yıpranmış gibi görünen doğal saçlarının farkında değilsin. Koyu göz rengini sevmiyorsun , ama mavi gözle gören birinden daha iyi şeyler görüyorsun belki ? Yeni model telefonlara özeniyorsun belki ama üstüne birsürü çıkartma yapıştırdığın şirin telefonunun farkında değilsin. Kilonu sevmiyorsun belki, ama fikirlerin zayıf birinden daha güzel inan bana. Birsürü tişörtüm olsun renkli diyorsun , ceketlerim olsun diyorsun ama annenin ördüğü o yeleğin farkında değilsin. Sen kimseye özenmemelisin , kimse sen değil. Bir bak etrafına , seninle aynı fikire sahip biri var mı ? Yok. Çünkü sen o birsürü eşyadan , saçtan, dış görünüşten daha güzelsin. Sen güzelsin, sen kendinsin , sen birtanesin. Aynaya geçip baktığında kendinle gurur duymalısın. Mesela bu yazıyı okuduğun için mutlu ol gülümse istiyorum, belki kimse sevmeyebilir seni , senin güzel olduğuna inanıyorum bunu okuyan kişi , seni seviyorum. » Hava soğuk. Tak kulaklıkları. Dışarı çık. Üşü. Yürü. Daha çok üşü. Daha çok yürü. Üşüdükçe yürü. Yürüdükçe, düşün. Olmak istediğin kişiyi düşün. Olduğun kişiyi düşün. Sahip olduklarını düşün. Senin olmayanları düşün. Sevdiklerini, sevmediklerini düşün. Kazandıklarını, kaybettiklerini düşün. Söylediğin, söylenen yalanları düşün. Seni terk edenleri, terk ettiklerini düşün. Artık hayalini kurmadığın o hayatı düşün. Ne kadar kolay vazgeçtiğini düşün. Bir daha kimseyi sevemeyeceğini düşün. Saatlerce düşün ama hiçbir şey düşünmediğini fark et. Eve dön. Aynaya bak. Gözlerin kızarmış. Demek ki ağlamak istemişsin farkında olmadan. Ne zaman ağlamak istesen, gözlerin kızarır çünkü. Aç sıcak suyu, gir altına. Soğuktan donan vücudun sıcak suyun altında uyuşsun. Kemiklerin sızlasın. Acıya aldırma. Düşün. Yeniden düşün. Ardından el salladığın otobüsleri düşün. İnsanları düşün. İhanetleri düşün. Bir zamanlar hayallerin olduğunu düşün. Bir zamanlar mutlu olduğunu düşün. Mutluluğun nasıl bir his olduğunu unuttuğunu düşün. O kadini dusun. O kadina artık asla sarılamayacağını düşün. Şimdi çık sıcak suyun altından. Çık ve yaşa. Ve yaşadığın bu şeye ‘hayat’ de. Hep aynı şarkı çalsın kulaklarında. Hep aynı yerden yansın canın. Ama sen yine de hep, ‘hayat’ de. Çünkü hayat, güzel rüyalarından haricinde kalan acımtrak zaman dilimi. Çünkü hayat, hayat işte. » Uzun zaman geçti ayrılığın üstünden. Herkes atlattım sanıyor. Çünkü öyle davranıyorum. Çünkü ben güçlüyüm. Bir erkek için üzülmem, yıkılmam. Hemen toparlanırım. Görenler bile şaşırır. Vay be onca şeye rağmen nasıl dayandı, nasıl başardı ben olsam yapamazdım derler. Çünkü dışarıdan öyle görünüyor insan ağlamayınca gidenin ardından. Hem ben kalabalıklar da ağlayamam bilirsin.Duygularımı gösteremem rahat rahat her insana. Gidişine üzüldüğümü bilirler ama çabuk toparlandım sanarlar hepsi. Onların yanında gülerim. Hayret ederler. Ama aslında sahtedir hareketlerim. Özlemim de vardır üzüntüm de. Bir yanımda da gururum. Her dakika özledim diyip ağlayamam. Herkese seni anlatamam. Yaşadıklarımızı, beni terk edişini herkesin önüne seremem. Benim özelimsin sen çünkü. İyi veya kötü. Benimsin. Kimse bilmez neden ayrıldığımızı. Sadece ayrıldık derim o kadar. Kimse bilmez her gece ağladığımı. Çok özlediğimi. Dışarıda bir çift görünce bakamam mesela. Bizi hatırlatırlar bana unutuyormuşum gibi. Sonra bir de yeni biriyle boşluğunu doldurmaya çalışmak var. Yapamayacağımı bildiğim halde denedim doğru.Ama olmadı. Senin yüzün belirdi gözümün önünde yapamadım. Ve şuan bile onca zamandan sonra hala senin için ağlıyorum. Özlüyorum. Bekliyorum. Ve en kötüsü de bu yaşadıklarımı yine sana anlatmak istiyorum. » Bir odalı ev yeter bana. Seninde içinde olduğun hayallerimle, varlığınla yeterince geniş bi dünyam var zaten benim. Bi ocağımız olsun yeter, akşam işten geldğinde seni doyurabilmem, sana yemekler yapabilmem için. Gece olunca birlikte uyuyalım, birlikte uyanalım sabaha. Sonra bakıp birbirimize 'günaydın sevgilim' diyebilelim aynı aşkla .. Kahvaltı hazırlıym sonrasında, sarılıp öptükten sonra doyasıya, işe yolcu ediyim. Ben sana yine şiirler yazıym .. Bir kızımız olsun seninle, birde erkek çocuğumuz. Birlikte parka götürelim, derslerine yardım edelim. Haftasonları ellerinden tutup gezdirelim. Sen kapıyı çal, ben sana 'hoşgeldin' diym. Hayatıma girdiğin gibi gel evimizede. Aynı heycanla, aynı telaşla, hep aynı aşkla. » Biliyorum mesajların (1) oldu.. Çok şaşırdın değil mi? Aylar sonra attığım 'Seni çok özledim' mesajıma.Boşver ben bile çok şaşkınım nasıl attığıma.. Aslında her zamanki gibi resimlerine bakacaktım sadece.Sonra gözlerim dolacaktı.. Her zaman olduğu gibi seni çok özledim yazacaktım..Ve her zamanki gibi mesajı yollamadan anasayfaya dönecektim işte.. Ama ilk kez okudum biliyor musun? 'Mesajın gönderilmedi sayfayı terkediyorsun' uyarısını.. Bilirsin ben pek beceremem terketmeyi.. » Sinirliyken gözlerimin hemen dolmasından nefret ediyorum, başımdan geçen kötü bi olayı anlatırken ağlamamdan nefret ediyorum, kısacası güçlü kalamadığım için kendimden nefret ediyorum. » Bazen diyorum da onunla birlikte olsaydım ne olurdu? Kıyamet mi kopardı, insanlar mı ölürdü, uzaylılar dünyayı mı basardı, dünyanın 7 harikası da çökermiydi, deprem mi olurdu, çocuklar mı ölürdü,savaş mı çıkardı, ortaya bir virüs falan mı yayılırdı, haftaya bir gün daha mı eklenirdi ya da bir gün 23 saat mi olurdu, şubat 30 mu çekerdi. Oysa fazla birşey istememiştim ki ben. Bir dakika sarılsam, kokusunu içime çeksem yeterdi.. » Birileri seni soruyor, artık aramızda bir şey yok diyorum. Oysa aramızda sorunlar yerine ikimize de benzeyen bir şeyin büyümesini nasıl da isterdim. Şimdi gözlerini kapat ve ikimize de neler kaybettirdiğini bir düşün. Dünyalar senin olsun, ben senden küçücük bir şey istemiştim... Umarım değer gittiğine... » Birine ''Sevgilim'' dediğin zaman, yanında gözlerinin içine bakmaya utanmayacaksın. Öyle romantik fısıldaşmalarmış, el ele tutuşup bakışmakmış bundan ibaret olmayacak. Deli gibi seveceksin, yağmurun altında el ele tutuşup koşturabilecek kadar çılgın; sonra hasta olduğunda sürekli ‘İlaçlarını aldın mı?’ diye kontrol edecek kadar aşık olacaksın. Gözlerine bakmaya hem kıyamayacaksın hem de doyamayacaksın. Kollarındayken kendini çok iyi hissedeceksin. Onun yanında istediğin kadar saçmalayıp istediğini söyleyebileceksin. Öyle ağırbaşlı takılmaya falan çalışmayacaksın rezil olmamak için. Bazen dizlerine yatıp hayal kurabileceksin. Tek bildiği kelime oymuş gibi sürekli ''Aşkım'' diye seslenmeyecek. ''Bebeğim, meleğim'' diyecek sana. Derdin olunca gidip anlatabileceksin, o da sıkılmadan dinleyecek. Yardım edecek. Sana sadece ''Sevgili'' değil ''Arkadaş, abi, sırdaş'' olabilecek. Tutku şefkat sevgi her şeyden biraz barındırabilecek içinde. Ve öyle sebepsiz yere gitmelere de kalkışmayacak. Çünkü giderse öleceğini bilecek. O da sensiz yaşayamayacak. Sen ona ihtiyaç duyduğun için değil de,kendisi sana muhtaç olduğu için kalacak. ''Ben gidiyorum.'' dediğin zaman, ''Hayır kal seni yanımda istiyorum.'' diyebilecek kadar cesur olacak. Geçmişinin nasıl olduğunu ondan önce kimlerin gelip geçtiğini umursamayacak çünkü kalbinde tek olduğunu bilecek. Hayatını seninle geçirmekten de öte, O'nun hayatının tamamı ''Sen'' olacak. Senin olacak; seninle olacak. » - Yalnızlığa alışmış bir insanı sevmek zordur. + Neden? - Çünkü tek yaşadığı hayatına girmek istiyorsun. O hayatı paylaşmak onunla bütün olmak istiyorsun. Ve o buna hazır değil. + Ama eğer o da severse? - Yalnızlığa alışmış biri eğer seni seviyorsa onu kaybetme. Çünkü seni bir daha öyle seveni bulamazsın. » Ben bir insanı sadece ismiyle tanırım, merak etmem, Özelini bilmem. Önemsizse ilgilenmem. Kaybetmekten korkmam çünkü kaybetmek İstemediğimi zaten bırakmam. Kinim yoktur. Affederim ama hiçbir zaman eskisi gibi olmam. Eğer bir insan beni bitiriyorsa ben onu hiç olmamış sayarım. Çünkü ben bitmemek üzere başlarım.. » Günlerden bir gün yine seni seviyorum ve işte o gün yazıyorum bu satırları. Hani yürümek istersin bazen çekersin kapıyı çıkarsın nereye gittiğini bilmeden saatlerce yürürsün, sokakları gezersin, ve aklında tek bir kişi olur "Sen benim saatlerce yürüdüğüm o yollar olurmusun ?" ucsuz bucaksız , Seni seviyorum demem ben o cümle o kadar sıradanlaştı ki artık kullanmayanı dövüyolar sanki herkesin ağzında , ben seni sevmeyi seviyorum belkide biliyormusun ? yoo bilmezsin ki sen, ilk defa benden böyle satırlar görüyorsun çünkü , duygulu ve içten . Anılar vardır ya hani insanı bazen gülümseten bazen üzen şeyler sahi bizim hiç anımız varmı ? hatırlıyormusun ? . Bak geride kalan ne kadar cevapsız soru var , aşk biter ve geriye kalan anılar , acılar ve bir sürü cevapsız sorular kalır aslında unutmakta bir yere kadar bu sorulara cevap ararken unutur insan , kaybolur adeta , işte o sorulara cevap bulurken unutur herşeyi "Sen benim cevap bulamadığım sorularım olurmusun ? " Hani güzel filmler vardır içinde kendini bulduğun , hayatını yaşadığın , ve izledikçe mutlu olduğun hayat ta böyle değilmidir aslında ben seni izlerken kendimi buluyorum , hayatımı yaşıyorum ve mutlu oluyorum "SEN BENİM EN GÜZEL FİLMİMSİN" » Baksana, ilk önce konuşmaya başlıyorsun, gülüyosun, eğleniyosun, tanıdıkça hoşlanmaya başlıyorsun. Sonra alışıyorsun . Sevmeye bağlanmaya başlıyorsun. Birde bakmışsınız herşeyiniz olmuş. Hiç farkına varmadan o kadar dolu geçiyor ki zaman...Onun icin yapamayacağiniz sey, aşamayacağınız zorluk kalmıyor. Ilgi istiyor gösteriyorsunuz. Ansızın triplerine katlanıyorsunuz. En zor zamanında yanında oluyorsunuz, üzüldüğünü içinde hissediyorsunuz, kalbiniz sıkışıyor nefes alamıyorsunuz. Ama birgün hiç ummadık anda gidiyor. Belki bir sürü sebep sıralıyor ayrılmak icin ama bunların hiç biri ayrı kalmak icin yeterli kılmıyor insana. Yalvarıyorsunuz, kararından geri döndürmek icin Herşeyi yapıyorsunuz ama nafile.Tek istediğiniz şey onunla hayallerinizin gerçekleşmesiydi olmadı. O kaybetti... Herşeye rağmen bu gönül onunla mutsuz olmaya bile razıydı.. » Konuşmuyoruz belki, birbirimizi görünce selam vermiyoruz belki, sarılmıyoruz hatta artık gülümsemiyoruz belki ama ben aramızdakilerin bitmediğini biliyorum. Bana “git” derken aslında içinden “kal” dediğini duyuyorum. Seni öyle benimsedim ki seninde bitirmediğini anlıyorum. Bitmediğimizi, hala orda bi yerlerde “biz” diye bir şey olduğunu hissediyorum.. » Kalbini kıranlara öfkelisin, biliyorum. Çok değer verirken birden bire az değer görmek incitti seni, anlıyorum. Anlamaz mıyım hiç? Ama sende anla biraz. Hayat böyle, insanlar böyle. Gör biraz. Hiç yapmaz dediklerin, yapmaz dediğin şeyleri yapar. Hiç gitmez dediklerin, hiç gitmeyeceğini sandığın bir anda gider. Ortada kalırsın. Oysa onlar seni kırdıklarını sandıklarında, seni bambaşka biri yaptıklarından habersizlerdir. Bunu unutma; kırıldıkça değişirsin. Bunu asla unutma; seni üzmüş olanlar, seni mutlu edenlerden daha çok yarar sağlamıştır sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder